Raskaaksi 2018

Onko muilla prolaktiini ollu koholla? Mulla arvo 574, elokuussa kontrollilabra. En oo oviksia koskaan tikutellu, mutta tosta tuli mieleen liekö edes ovuloin.. Nyt on siis yk 8 menossa. Toivottavasti laskee itekseen, ettei olis kasvainta tai tarvetta lääkitykselle.
 
Alinah muistathan sitten, että ne pistokset näkyy kyllä ovulaatiotesteissä plussana muistaakseni seittemän päivää viimesen pistoksen jälkeen. (Korjatkaa jos olen väärässä) Eli jokatapauksessa se plussa tulee. En tiedä votko niiden avulla tietää ovuloineesi. Varmaan ultra kertoo sen parhaiten. :)


Meillä alkoi miehen kanssa tästä kierrosta yritys. Nyt ollaan menossa kp 15 ja ovulaatio yleensä vasta kp 27-28. Ovistestejä en aio käyttää vaan mennään miehen kanssa himojen mukaan. Mitään sellasta "must must" yritystä ei ole vaan tulee jos tulee. :)

Okei, en tiennyt mutta seuraava seuranta ultra mulla onkin viikonpäästä perjantaina. Onhan niitä hyvä kuitenkin olla, nyt ei oo ollu tarvetta niille vähään aikaan ja en tilannut niitä kun loppuivat. Mutta katotaan mitä huomenna sanovat naikkarilla.
 
Hei! Vieläkö mahtuu mukaan? Oon just 35v täyttänyt, mies vuoden vanhempi. Ihana 2,5-vuotias touhupoikamme ilahduttaa meitä päivittäin, mutta pikkusisarus olisi erittäin toivottu.

Tänään kp1, vaikka olin ihan varma, että olin raskaana (tissit kipeät, väsy, nipistely mahassa, ylipäätään hyvin erilainen olo kuin normisti), testiä en tehnyt. Tämä oli vasta eka varsinainen yritys, kun edellisessä kierrossa en bongannut ovista, vaikka tikutin (ehkä en ovuloinu). Esikoinen sai alkunsa yk2, joten luottavaisena pitäisi olla.

Toivon, että täällä vois höyrytä ovisoireita, mahd. raskausoireita ja jännitystä, kun ei oo ketään semmoista ystävää, jonka kanssa haluaisin tätä yritystä vielä jakaa.

Hilla
 
Okei, en tiennyt mutta seuraava seuranta ultra mulla onkin viikonpäästä perjantaina. Onhan niitä hyvä kuitenkin olla, nyt ei oo ollu tarvetta niille vähään aikaan ja en tilannut niitä kun loppuivat. Mutta katotaan mitä huomenna sanovat naikkarilla.
Jos sinulle myös tulee irrotuspiikki esim Ovitrelle niin se näkyy 14pvää ja gonal-f:än pistäminen on helppoa :D
 
Täällä 20v nuori nainen ei malttais ollenkaan odottaa, että pääsis testailemaan. On ollut vilkasta aikaa makkarissa varsinkin ovulaation aikaan, eikä ehkäisyä käytössä. Kuukautisiin on vielä 10 päivää jäljellä, jännittää! Matkustaja olisi tervetullut vaikkei ”tarkoituksella” väännetty :wink
 
Nyt on inseminaatiosta tultu.Hyvä sperma,hyvä limakalvon paksuus ja kaksi isoa yli 17mm johtofollikkelia löytyi tallessa.Sunnuntaina lutinus 3krt päivässä alkaa ja 15.6 raskaustesti päivä.Kuulema ei kannata miettiä vielä syksyn ivf suunnitteluja kun mahdollisuudet näin hyvät.Paremmat follikkelit ja limakalvo paksumpi kuin se kierto mistä viimeksi raskauduin :D
 
Mulla ainakin oli oire :) oli varmaan rv7 asti vatsa löysällä ja siitä sitten alkoi aineenvaihdunta hidastumaan.

Oispa kyse siitä sielläkin:Heartred

Itelläkin ollut tän viikon vatsa kuralla. Viikon päästä pitäis menkat alkaa et en tiiä et Voisko näin aikaseen oireilla. Tosin on ollut stressiäkin, oon harjoittelussa leikkaussalissa tällä hetkellä. Siellä ottaavat useesti röntgen kuviakin salissa, joten maanantaina Aattelin herkällä testailla jos vaikka joku haamujen esiaste näkys niin osaisin informoida sitten leikkuriin taas asiasta.

Enskuussa alkais virallisesti yk1, mutta eipä tuo mies oo hirveesti kiinnittänyt huomiota ehkäisyyn tässäkään kuussa.
 
Heissan! Olen 3 lapsen äiti jo, mutta haaveissa neljäs. Mulla epäsäännölliset kuukautiset nykyään, jotka tekee tän homman haastavaksi.. mutta ensviikon loppuun mennessä tulisi kuukautisten alkaa, jos alkaa. Ihan jäätävä turvotus ollu nyt pari päivää, onko muilla? Maha siis näyttää niinku oisin jo pidemmillä raskausviikoilla...
 
Heissan! Olen 3 lapsen äiti jo, mutta haaveissa neljäs. Mulla epäsäännölliset kuukautiset nykyään, jotka tekee tän homman haastavaksi.. mutta ensviikon loppuun mennessä tulisi kuukautisten alkaa, jos alkaa. Ihan jäätävä turvotus ollu nyt pari päivää, onko muilla? Maha siis näyttää niinku oisin jo pidemmillä raskausviikoilla...

Ei mulla muuten esiinny turvotusta kuin pari ensimmäistä vuoto päivää kuukautisten alettua, muistan kyllä myös sen alkuraskauden turvotuksen! Se oli ihan jäätävää!
 
Omaa napaa hieman, meillä alkoi nyt virallisesti yk 1 ja tänään kp 8. Ovis oletettavasti ja toivottavasti ens viikonloppuna. Vielä ei oo kovin ahkerasti ehditty talletella ja mies lähti nyt töihin, tulee kotiin perjantaina, eli täytyy toivoa että ovis olisi silloin kun pitäisikin, eikä ainakaan aiemmin.
 
Tervetuloa uusille ja pikaista plussaa :)
Huomio pääsee kans kuumeilemaan tosissaan :wink Plussapuhallus!
Täällä yritetään siis raskaaksi alkionsiirron voimin. Kyytiläinen otettiin matkaan eilen. Nyt piinaillaan, että tarttuuko vai mitä päättää tehdä.
Viikon kuluttua ajattelin aloittaa testailun, jos pystyn sinne asti kärvistelemään. Jos on vielä hengissä, niin ”ikää” hällä on nyt 6 päivää.
 
Oon tässä nyt pari päivää ihmetellyt kummallisia kuukautisia ja päätynyt siihen, että tämä tais olla kkm. Ehkä pitää ajatella positiivisesti: hedelmöitys ainakin onnistui. Uutta yritystä parin viikon päästä.

Millä sovelluksilla seuraatte kiertoa? Mulla Flo ja oon ihan tykänny.
 
Hilla, mulla on Ladytimer ja sen kanssa on mennyt suhteellisen hyvin. Mulla on aika sekava kierto.
Viime aikoina en ole hyötynyt mistään kalentereista, esikon imetys sekoitti pakan ja tänä keväänä on tätä alkionsiirtoa koitettu lääkkeillä saada toimitettua kahdesti aiemminkin, mutta ei päästy näin pitkälle.
 
Takaisin
Top