Raskaaksi 2018

Täällä myös jännän äärellä. Sikäli mikäli Flohon on luottamista, niin ensi viikolla pitäisi perjantaina alkaa kuukautiset. Kuten aikaisemmin olen maininnut niin tässä kierrossa en ovista tikuttanut, mutta Flon arvioman oviksen aikaan tuli pupuiltua jonkin verran.. :smiley-angelic006 Tosin tänään on ollu ajoittain vähän outo olo ja hetkellisesti huonokin olo, ikään kuin pahoinvointia. Ens viikonloppuna ehkä uskaltaisi tehdä digitestin? Flon mukaan kuukautisten pitäisi alkaa perjantaina 1.6. Mielipiteitä?
 
Muokattu viimeksi:
Täällä myös jännän äärellä. Sikäli mikäli Flohon on luottamista, niin ensi viikolla pitäisi perjantaina alkaa kuukautiset. Kuten aikaisemmin olen maininnut niin tässä kierrossa en ovista tikuttanut, mutta Flon arvioman oviksen aikaan tuli pupuiltua jonkin verran.. :smiley-angelic006 Tosin tänään on ollu ajoittain vähän outo olo ja hetkellisesti huonokin olo, ikään kuin pahoinvointia. Ens viikonloppuna ehkä uskaltaisi tehdä digitestin? Flon mukaan kuukautisten pitäisi alkaa perjantaina. Mielipiteitä?

En ole ihan varma puhutko nyt ylihuomisesta vai ? Eli aiot testata kun kuukautiset jo myöhässä? Kyllä sen silloin pitäisi jo näyttää :-)
 
Sorry mutta en ymmärrä vieläkään :-D :-D :-D Oletko testaamassa nyt viikonloppuna eli viikon etuajassa? Vai tarkoitatko ensi viikonlopulla ensi viikon viikonloppua?
 
Sorry mutta en ymmärrä vieläkään :-D :-D :-D Oletko testaamassa nyt viikonloppuna eli viikon etuajassa? Vai tarkoitatko ensi viikonlopulla ensi viikon viikonloppua?

Siis ensi viikon viikonlopulla. :D
Kun Flon mukaan kuukautisten pitäisi alkaa 1.6. niin ajattelin testata ekaa kertaa jo 2.-3.6.
Niin mielipiteitä siitä onko järkeä?

Viimeksi tammikuussa plussasin 3+jotain ja se oli joko kemiallinen tai varhainen, joka meni kesken 4+4 ja siitä puolentoista viikon päästä kun oli tarkistusultra (koska se keskenmenovuoto oli niin ihmeellinen ja epätyypillinen), niin ultraa seuranneena päivänä alkoi tyhjennysvuoto, joka kesti 4 päivää aivan kuin menkat. Niin nyt aattelin etten ainakaan testaisi ennen arvioitua kp1stä.
 
Mulla menossa dpo 12 (tunsin oviksen ja tikutin ovisplussan), tänään olis kp 26/25 eli tänään piti menkkojen alkaa mutta eipä näy. Oksettaa kovasti, lämmöt edelleen koholla, päänsärkyä, selkäsärkyä, rinnat hieman arat MUTTA raskaustesti negatiivinen? Ärsyttää tää odottaminen. Onko muilla ollu joskus tämmöstä? Kuinka siinä si kävi?
 
Eikös se oo aika yleistä, ettei ovistestistä välttämättä saa plussaa kiinni? Kaks edellistä ovista jäänyt löytymättä testailemalla, mutta "oireiden" perusteella kuitenkin aika hyvä haisu milloin ovis tapahtui ja viimeks nyt sentään huomasin tummumista testeissä. Jännät paikat alkaa täälläkin olla, about dpo4 ja kerrankin osui tallettelutkin oikein hyvin kohdilleen ja kaiken pitäis muutenkin olla kunnossa...
 
Onko vatsa löysällä-raskausoire? Meinaan mun oire lista pitenee.. kaksi päivää alaselkää särkeny järkyttävästi,kummaltaki puolen alavtasalta särkee ja nyt viimeisimpänä tulu tänään vatsanväänteet ja ei muutako pöntölle,sen jälkeen ollu sellanen outo maha..sellanen raskas tavallaan. Nyt siis dpo8 menossa..tein testin mut negaha se oli ja seuraavan testaan vasta ens ti tai ke koska to pitäs alkaa menkat
 
Onko vatsa löysällä-raskausoire? Meinaan mun oire lista pitenee.. kaksi päivää alaselkää särkeny järkyttävästi,kummaltaki puolen alavtasalta särkee ja nyt viimeisimpänä tulu tänään vatsanväänteet ja ei muutako pöntölle,sen jälkeen ollu sellanen outo maha..sellanen raskas tavallaan. Nyt siis dpo8 menossa..tein testin mut negaha se oli ja seuraavan testaan vasta ens ti tai ke koska to pitäs alkaa menkat
Mulla ainakin oli oire :) oli varmaan rv7 asti vatsa löysällä ja siitä sitten alkoi aineenvaihdunta hidastumaan.

Oispa kyse siitä sielläkin:Heartred
 
Huomenna ultra ja ohjeistus pistosten aloitukseen. Hitsi vitsi parin päivän päästä alkaa pistelyt!
 
Tänään tuli 50 raskaustestiä postissa. Yhteensä 3 euroa. Nyt kelpaa testailla. :)
Mistä noin halvalla saa? Mä oon muistaakseni raskauskeijusta tilannu ja vähän enempi maksanu... mutta siis juurikin noita perhepakkauksia...
 
Mistä noin halvalla saa? Mä oon muistaakseni raskauskeijusta tilannu ja vähän enempi maksanu... mutta siis juurikin noita perhepakkauksia...

eBay tai wish. Mä oon tilannut ebaysta muutamia kertoja, en tykännyt wishin testeistä. Nyt ite ajattelin ihan vaan raskauskeijulta tilaa.
 
Mul oli tosi paljon huonoo oloo ja eilen oksensin sekä menkat alko eilen. Uuteen kiertoon taas! Huoh millonkohan olis meidän vuoro? Alan jo olla niin väsyny tähän. Ei täs oo mitään järkeä, muttä sydän,pää ja kroppa huutaa vauvaa. Hirveesti tuli eilen itkettyä taas. Kaveriki luuli et oon raskaana. Mut enpä ollu.
 
Alinah muistathan sitten, että ne pistokset näkyy kyllä ovulaatiotesteissä plussana muistaakseni seittemän päivää viimesen pistoksen jälkeen. (Korjatkaa jos olen väärässä) Eli jokatapauksessa se plussa tulee. En tiedä votko niiden avulla tietää ovuloineesi. Varmaan ultra kertoo sen parhaiten. :)


Meillä alkoi miehen kanssa tästä kierrosta yritys. Nyt ollaan menossa kp 15 ja ovulaatio yleensä vasta kp 27-28. Ovistestejä en aio käyttää vaan mennään miehen kanssa himojen mukaan. Mitään sellasta "must must" yritystä ei ole vaan tulee jos tulee. :)
 
Takaisin
Top