Raskaaksi 2018

Tässä mun plussakierto, jos osaan laittaa kuvan :D

5877f106cafcbc69bc6597cfe7668ba7
 
Huh, mua hengästyttää teidän tahti. Ihmekään ettei meille plussaa heru kun seksiä on pari kolme kertaa kuussa, yleensä kylläkin oviksen tienoilla että teoriassa sekin vois riittää.
 
Mä varmaa en ikinä pääse plussaajien joukkoon. Tarvitaan se v*tun ovulaatio. Ja revin hiukset päästä jos ei pistoksilla saadakaan sitä aikaiseksi.

Nimim. Viimeksi ovuloinut marraskuussa!

Mä varmaa odotan sitä plussaa vielä vuodenkin päästä. Yritystä takana 2,5v.
 
Poistin tältä erää viimeisen Nuvaringin 6.5., viikkoa ennen kuin olisi pitänyt, jotta kolme viikkoa olisi täyttynyt. Tyhjennysvuoto alkoi 8.5. Tänään 21.5. tikuttelin ovulaatiotestiin positiivisen tuloksen (Pregcheck)! Olen niin iloinen jo tästä yhdestä mahdollisesta ovulointikerrasta..
Eilen illalla puuhailtiin miehen kanssa. Tällöin olikin jo jokseenkin halukas tai pakkomielteinen olo. :D Varmaan tänäänkin kannattaisi puuhastella? Ja/tai huomenna?
 
Täällä myös oviksen tikuttelu aloitettu. Edellisessä tärppikierrossa ovisplussa tuli kp11. Nyt on kp9 ja ovistestissä ei mitään näkyvissä vielä tänään. Mut vielähän se ehtii. Pitäis varmaan keksiä oikeesti jotain, että ajattelisi muutakin kuin vain tätä koko ajan :shy: pelottaa et se ku-raskaus sekoittanu kaiken, niin en osaa yhtään olla luottavaisin mielin:sad001
 
Tänään dpo 14 tuli 2 viivaa testiin! Apua! En uskalla liikaa innostua kun 1 keskenmeno on koettu ja sen jälkeen jännitän tyyliin synnytykseen asti et saanko vauvan syliini. Tyhmää mut en voi sille mitään.. nyt yritän tsempata itteeni et otan rennosti tän kesän. Tammi/helmikuun vaihteessa LA. Kauhee pissihätä tunnin välein ja jäätävä mahaturvotus alkoi 3 päivää sitten eikä helpottanu edes yöllä. Näistä jo arvasin :wink
 
Tänään dpo 14 tuli 2 viivaa testiin! Apua! En uskalla liikaa innostua kun 1 keskenmeno on koettu ja sen jälkeen jännitän tyyliin synnytykseen asti et saanko vauvan syliini. Tyhmää mut en voi sille mitään.. nyt yritän tsempata itteeni et otan rennosti tän kesän. Tammi/helmikuun vaihteessa LA. Kauhee pissihätä tunnin välein ja jäätävä mahaturvotus alkoi 3 päivää sitten eikä helpottanu edes yöllä. Näistä jo arvasin :wink

Paljon onnea Sussu! Toivottavasti kaikki menee hyvin:Heartred
 
Nyt on käytynä ultrassa.Useita rakkuloita löytyy mutta 1-2 isoa rakkulaa on ottanut kasvunsa kasvua on tällä hetkellä 17mm ja toisen lääkärin kanssa ultrannut lääkäri teki päätöksen siitä että ei punktioida kun voi tapahtua että nekään ei jakaannu eikä selviä.Tänään vielä gonal-f:ää,huomenna ovitrelle ja perjantaina inseminaatio.Fiilis hieman sekava......Viimeksi kolmas julkisen puolen inseminaatio toi plussan ja lääkärikin sanoi ettei ole mitkään huonot mahdollisuudet.Jos inseminaatio ei onnistu niin seuraava ivf voidaan tehdä vasta aikaisintaan elokuussa koska labra kiinni heinäkuussa.Seuravaan ivf hoitoon lääke annoskin olisi isompi sitten.
 
Heitsu1996 toivotaan, että kolmas kerta toisi taas plussan.:wink

alinah toivotaan, että pistokset auttaa ja ovis tulee ja pääsisit pian plussaajien joukkoon.:happy:

Onnea kaikille plussanneille! :)
 
Hei!

Olen ihan uusi täällä. Ensimmäistä lasta yritetään miehen kanssa. Pillerit desogestrel jäi pois vasta. Kuukautisia ei ole ollut 2.5 vuoteen. Ikää vähän päälle 30. Lisäksi minulla runsas ylipaino, miehellä ei. Saisi meille perheen lisäys tulla. Toivon täältä foorumilta tukea ja ihana lukea myös muiden toiveista.
 
Me tehtiin miehen kans ny päätös, että lykätään yritystä. Tänään loppuis ehkäisypakko. Oon jo kauan miettiny, että kun viimenen kaks kuukautta on ollu niin rankkaa kropalle ja päälle plussan/km:n/ku:n takia, että kestääkö pää toista raskautta ja yritystä näin pian. En oo saanu mitää päätöstä tehtyä ja eilen käytii pitkät keskustelut miehen kanssa ja saatiin asuntotarjous ja muutetaan kesä-heinäkuussa joten rahaa menee kesän aikana paljon. Mies oli sitä mieltä, että rahallisista syistä haluu lykätä yritystä. Oli jotenkin helpottavaa, kun mun ei tarvinnu lopullista päätöstä tehdä yrityksen siirtämisestä vaan yhteis ymmärryksessä tehtiin päätös. Nyt keskitytään uuteen kotiin, kesään ja toisiimme. Yritys jatkuu sitten kun molemmista tuntuu, että ollaan valmiita jatkaan :),
 
Täällä alkoikin ihan yllättäen menkat, vaikka toki tiedossa oli että pitäisi alkaa primojen jälkeen tällä viikolla. Koko eilisen ja tämän aamun ja puolen päivän jälkeen tullut vaan vetistä valkkaria niin luulin vessaan mentäessä hetki sitten että pöksyt märkänä valkovuodosta mutta olikin verta.. Mitään jomotuksia ei tällä kertaa ainakaan vielä ole. Huomenna aamusta soittoa naistenklinikalle ja sit sunnuntaina tai maanantaina alkaa pistelyt.
 
Dpo 7 ja alaselkäkipu järkyttävä,väsyttää tuhottomasti ja yleensä olen pirteä kuin peipponen aamusta iltaan,oikealla kipuilee alamaha,hengästyttää(oon koko kesän lenkkeily ja yhtäkkiä en jaksakkaa lenkkeillä),pisuhätä jatkuva.. oisko oireita kerrakseen? Testin tein ja joku viiva sinne tuli mutten näe väriä.. apteekin oma kyseessä.. seuraavan teen sunnuntaina.
 
Takaisin
Top