Raskaaksi 2018

Täällä alkoi tänään kp 1, yk 7. Joka toinen kierto mulla on normi, n. 28 päivää ja joka toinen ~35

Jospa taas tässä kierrossa innostuis tikuttelee ovista :)
 
Oikeasti joka toinen? Ovuloitko kuitenkin joka kuukausi vai vain joka toinen?
Kyllä, nyt on puoli vuotta mennyt kun lopetin pillerit ja mennyt tolleen joka toinen tyylillä! Joka kiertoa en oo tikuttanu mutta kyllä mä oon olevinaan tuntenut pitkissäkin kierroissa oviksen :bag: tiedä sitten :wideyed:
 
JJuliaA Siulla tulee ovulaatio toisenpuolen munasarjasta myöhemmin kuin toisen, suht yleistä käsittääkseni. :-)
 
Mä tunsin puolen yön aikaan vasemmalla alavatsalla semmosen pienen kivun. Meni nopeesti ohi. Viime kierrossa oli vastaava tilanne, kipu oli voimakkaampaa ja tuntu oikealla. Oiskohan se ollu ovis sitten, en oo täs kierros pahemmi tikutellu...
 
Muokattu viimeksi:
Kävin tänään nuuhkimassa viikon vanhaa vauvaa. :Heartred Aivan ihanaa ja samalla niin riipivää... Elättelen toiveita et vielä meillekin tulee... Mutta kuitenkin samalla se fiilis puskee, että tuo kokemus ei meille ehkä enää tule.

Tänään dpo9 joten lähipäivinä varmistuu tämän kierron kohtalo.
 
Kävin tänään nuuhkimassa viikon vanhaa vauvaa. :Heartred Aivan ihanaa ja samalla niin riipivää... Elättelen toiveita et vielä meillekin tulee... Mutta kuitenkin samalla se fiilis puskee, että tuo kokemus ei meille ehkä enää tule.

Mun miehellä on nyt vuoden ikäinen siskonpoika. Täti nuuhkii vieläkin aina kun siellä käydään. Viimeksi hän nukahti tädin syliin kahdeksi tunniksi. Kuten varmasti arvata saattaa, tätiä ei haitannut yhtään. :angelic: Eikä myöskään yhtään riipiny se tammikuussa koettu varhainen keskenmeno tätiä sisältä siinä kohtaa... :sad001
 
Mulla menossa dpo4 ja haluan nyt teidän mielipiteitä mieleni tasaannuttamiseksi. Eli oireina: Palelu,nippailut alavatsalla välillä(varsinkin iltaisin),kamala nälkä keskellä yötä vaikka ikinä en yöllä syö,tunne että perhosia vatsassa,selkää jomottaa,paineen tunnetta alapäässä.. voiko näin aikasi olla oireita.. ?
 
Mulla menossa dpo4 ja haluan nyt teidän mielipiteitä mieleni tasaannuttamiseksi. Eli oireina: Palelu,nippailut alavatsalla välillä(varsinkin iltaisin),kamala nälkä keskellä yötä vaikka ikinä en yöllä syö,tunne että perhosia vatsassa,selkää jomottaa,paineen tunnetta alapäässä.. voiko näin aikasi olla oireita.. ?

Ei se mahdotonta ole mutta ainakin nuo kolme viimeksi mainittua ovat ihan normaaleja ovulaation jälkeisiä oireita.
 
Ahaa, minulla on noita aina. Ainakin sen ajan kun tässä puolisen vuotta olen pitänyt oirepäiväkirjaa. Mielestäni dpo 4 on aikaisin ajankohta milloin alkio voi kiinnittyä, yleensä pari päivää myöhemmin.
 
Mulla menossa dpo4 ja haluan nyt teidän mielipiteitä mieleni tasaannuttamiseksi. Eli oireina: Palelu,nippailut alavatsalla välillä(varsinkin iltaisin),kamala nälkä keskellä yötä vaikka ikinä en yöllä syö,tunne että perhosia vatsassa,selkää jomottaa,paineen tunnetta alapäässä.. voiko näin aikasi olla oireita.. ?
Moni sanoo, että tota paineen tunnetta alapäässä ja on tullut tärppikierrossa jo tosi aikaisella dpo:lla, mutta mun mielestä mulla on ollut tollaista myös negakierroissa. Nyt mulla on dpo 8-10 ja tälläkin hetkellä itseasiassa tuntuu sitä. Saapa nähdä, tuleeko tästä kierrosta nega vai plussa...
 
Miten te jo plussanneet/lapsen saaneet olette ajoittaneet seksin oviksen aikaan? Ootteko joka päivä duunailleet vai vaan kerran kaks? Mitkä on ollu tärppipäivät? :)
 
Miten te jo plussanneet/lapsen saaneet olette ajoittaneet seksin oviksen aikaan? Ootteko joka päivä duunailleet vai vaan kerran kaks? Mitkä on ollu tärppipäivät? :)

Tässä oma plussakierto FF sovelluksesta :)
ImageUploadedByVau Foorumi1526839019.440044.jpg
ennen ovista joka toinen päivä about ja ovistestin alkaessa selkeästi vahvistumaan niin joka päivä.
 
Miten te jo plussanneet/lapsen saaneet olette ajoittaneet seksin oviksen aikaan? Ootteko joka päivä duunailleet vai vaan kerran kaks? Mitkä on ollu tärppipäivät? :)

Piti itsekin katsoa ihan FF:stä miten hommailtiin :D

Punainen pystyviiva siis merkkaa ovulaation. Ja nuo PM-merkinnät ovat sitten illalla tapahtuneet talletukset :)

Hyvin samalla kaavalla siis kuin Annsku!

E622CAD6-1EC5-4766-B3E6-B64DCB380113.jpeg
 
Takaisin
Top