Raskaaksi 2018

Onnea tuuliajo!

Jännää, vaiana, hieno haamu...

En usko et seksiä voi olla liikaa yritysmielessä. Mitä enemmän tavaraa on kohteessa, sen paremmat mahkut siimahännän on löytää munasolu..

Mun piti tjottailla... Nooooooooo, otin nyt kuitenkin nuo letrot pitkästä aikaa käyttöön ja ovisviikkoa kohti, kp 5. Ohjelmassa myös rouheeta miehen kaatoa, kunhan täti menee matkoihinsa..
 
Muokattu viimeksi:
Nyt tuli jonkinlainen viivanpaikka.. tai haamu! Entiiä mikä on, mut aamulla uutta testiä. T.kärsimätön :D

Edit: yöllä testasin sillä herkemmällä marketin testillä jonka pitäs näyttää raskaus 6 päivää ennen kk niin ei siihen tullu yhtään mitään :/ Ei edes viivanpaikkaa! Jep. Nyt vaan ootellaan alkaako menkat ja ehkä lopetan testailun :D
 
Muokattu viimeksi:
Paljon onnea plussanneille! :)

Minulla tuli ensimmäisessä, onnistuneessa, raskaudessa kiinnittymisvuoto. Vain pieni pisara alushousuihin noin viikko hedelmöittymisestä. Myös alkuraskaudessa oli kevyttä vaaratonta vuotoa muutaman päivän. Muista raskauksista ei ole tullut vuotoa ennen km.

Ovulaatio ollut tod näk tällä viikolla jonain päivänä. Ovislimoja tullut monena päivänä. Ei olla hyödynnetty kun mies tullut niin myöhää töistä ja oon itse ihan väsynyt. Viime vkl kyllä pantiin, mutta en oikein usko että siittiöt ovat siitä asti säilyneet, vaikka siihen teoriassa pieni mahdollisuus on. Ajattelin ensi kierrossa olla sitten skarpimpana oviksen suhteen. Km tosiaan tuli silloin muutama viikko sitten, sen jälkeen ei ole vielä tullut kuukautisia, mutta olettaisin noin reilun viikon sisällä alkavan.
 
Onnea plussanneille :Heartred

Kuukautiset 3päivää myöhässä. Vuoteen ei ole kierto mennyt yli 40päivää. Hirvittää jos kierto taas alkaa kenkkuilla kun oli nuvaringin jälkeen puolivuotta kokonaan poissa. Täytyy toivoa että kyse olisi vihdoinkin siitä että tuolla joku kaveri olisi tarttunut kiinni... Tosin ei mitään raskaus oireita ja menkkamaista juilintaa ollut tovin... Tuntuu kuin kuukautiset alkaisi millä hetkellä hyvänsä. Jos kuukautiset ei ala viikon päästä niin teen testin:happy8 ei vain halua nostaa toiveita korkealle kun on tässä niin monet kierrot tullut petyttyä ja nyt ollut stressiä paljon niin sekin vaikuttaa kuukautisiin.
 
Me ollaan oltu yrityksestä tauolla kun aktiivisesti yritetty marraskuusta lähtien. Meidän piti syksyllä alottaa yritys uudelleen mutta eilen puhuin miehen kanssa jospa alettaskin yrittää Tulee jos on tullakseen periaatteella elikkä tavarat tästä lähin tuppaan ilman mitään sen kummempia stressaamisia tai keskittymistä siihen asiaan.. jos ei sitte syksyyn mennessä mitää ole tapahtunu niin sitte alotetaan aktiivisesti yrittää ja ottaa apukeinoja käyttöön. Toki,o-testit tulee käyttöön..just satsin tilasin ku oli alennuksessa [emoji4]
 
Me ollaan oltu yrityksestä tauolla kun aktiivisesti yritetty marraskuusta lähtien. Meidän piti syksyllä alottaa yritys uudelleen mutta eilen puhuin miehen kanssa jospa alettaskin yrittää Tulee jos on tullakseen periaatteella elikkä tavarat tästä lähin tuppaan ilman mitään sen kummempia stressaamisia tai keskittymistä siihen asiaan.. jos ei sitte syksyyn mennessä mitää ole tapahtunu niin sitte alotetaan aktiivisesti yrittää ja ottaa apukeinoja käyttöön. Toki,o-testit tulee käyttöön..just satsin tilasin ku oli alennuksessa [emoji4]
Kuulostaa hyvältä :)
 
Miten se muuten oli niiden ovislimojen kanssa, alkaako sitä tulla ennen ovista, samana päivänä vai sen jälkeen? Tyhmä tässä kyselee :) vai oliko tämäkin yksilöllistä. Musta tuntuu että mulla on vähän vaihtelua, joskus vain yhtenä päivänä ovisvuotoa ja joskus 2-4 päivää. Muuten mulla ei tuu käytännössä yhtään esim valkovuotoa.

Kirpulle stressitöntä tjottailua :)
 
Muokattu viimeksi:
Miten se muuten oli niiden ovislimojen kanssa, alkaako sitä tulla ennen ovista, samana päivänä vai sen jälkeen? Tyhmä tässä kyselee :) vai oliko tämäkin yksilöllistä. Musta tuntuu että mulla on vähän vaihtelua, joskus vain yhtenä päivänä ovisvuotoa ja joskus 2-4 päivää. Muuten mulla ei tuu käytännössä yhtään esim valkovuotoa.

Kiroille stressitöntä tjottailua :)
Vaihtelee! Mulla ainakin vaihtelee jopa kierroittain. Joskus tulee jopa viikon ajan ja joskus ovis- tai sitä edeltävänä päivänä. :)
 
Katsoinpa muuten, että kun ovis aikaistui (ehkä macan ansiosta), niin tämä kierto olisi lyhyempi. Kaikenmaailman laskurieilla ja ohjelmissa saankin arvioiduksi la tulokseksi: 29.12.2018
Eli jos kaikki hyvin jatkuu, olisikin tämän vuoden vauva vielä mahdollisuus :) hih!
 
Katsoinpa muuten, että kun ovis aikaistui (ehkä macan ansiosta), niin tämä kierto olisi lyhyempi. Kaikenmaailman laskurieilla ja ohjelmissa saankin arvioiduksi la tulokseksi: 29.12.2018
Eli jos kaikki hyvin jatkuu, olisikin tämän vuoden vauva vielä mahdollisuus :) hih!
Edit. En sittenkään kyllä usko :D kuhan pyörittelin. Kyllä se la laskeutuisi 1.1.2019 ja se sopisi aivan yhtä hyvin, kuhan vaan pysyisi mukana :)
 
Onko nykyään enää olemassa ei-herkkiä raskaustestejä? Pitäisi täydentää raskaustestivarastoja, ja ajattelin että olisi hyvä olla mukana myös muutama mahdollisimman "karkea" (eli suuri mU-luku), mutta kaikki mitä löysin olivat 10-25 mU. Kai nyt edes 50 mU -testejä on edelleen olemassa?
 
Vaiana jos nää meidän tyypit pysyy kyydissä (ja pysyyhän ne) niin meillä laskettu aika samoissa :) sain ite lasketun 2.1 2019
 
Vaiana jos nää meidän tyypit pysyy kyydissä (ja pysyyhän ne) niin meillä laskettu aika samoissa :) sain ite lasketun 2.1 2019
Kiva kuulla! Ja onnea :)
Toivottavasti päästään samaan lasketun ajan ryhmään siis:Heartred ehkä viikon parin päästä uskaltaa siirtyä sinne :)
 
Mul tuli yks pieni tippa verta luulisin...kaipa se on sitä kiinnittymistä? Kyl on niin raskaana olo et ei voi muuks luulla. Tänään meinasin oksentaa taas kun söin ruokaa. Koko ajan semmonen hassu olo. En oo uskaltanu toista testii tehdä. Yritän malttaa oottaa keskiviikkoon.
 
Mul tuli yks pieni tippa verta luulisin...kaipa se on sitä kiinnittymistä? Kyl on niin raskaana olo et ei voi muuks luulla. Tänään meinasin oksentaa taas kun söin ruokaa. Koko ajan semmonen hassu olo. En oo uskaltanu toista testii tehdä. Yritän malttaa oottaa keskiviikkoon.
Oij! Jännittävää :nailbiting: oliko ihan kirkasta verta se tippa? ( oon kiinnostunut näistä erilaisista mahdollisista kiinnittymisvuodoista:hilarious: )
 
Takaisin
Top