Raskaaksi 2017

Plääh, ei tainnutkaan tapahtuo ovulaatiota, koska lämmöt ei ole noussut. Oon kyllä nukkunu tosi huonosti ja normaalia lyhyempiä yöunia, voikohan se vaikuttaa?
 
Plääh, ei tainnutkaan tapahtuo ovulaatiota, koska lämmöt ei ole noussut. Oon kyllä nukkunu tosi huonosti ja normaalia lyhyempiä yöunia, voikohan se vaikuttaa?
Pipsu, ymmärtääkseni huonot ja katkonaiset yöunet tekevät BBT:stä epäluotettavan. Olikohan se niin, että aamulämmön mittauksen alla pitää olla vähintään 4 tuntia katkeamatonta unta.

Täällä vissiin kp 31, ja odotellaan :)
 
Tsemppiä piinapäiviin newmoon :) Dpo7 on tosiaan vielä aikaista eli hyvin kerkeää muuttumaan plussaksi!

Jäin tässä miettimään, että onkohan mun punktio liian myöhään? Meillä on punktion suunnittelu kp17 ja punktio aikasintaan kp21.
 
Pene meillä alkanut yritys samaan aikaan! On kyllä pitkä ja raskas polku ollut.

Alinahille ihanaa lomaa :Heartred

Tietääkö kukaan vaikuttaako röntgen siittiöihin? :D Käytettiin eilen koiraa eläinlääkärissä ja halusivat miehen siihen vatsakuvaan koiraa pitämään kiinni. Mietin että menikö ne siinä nyt sit?

Eikö ne antaneet hänelle mitään suojaa siihen?? Jospa sädealtistus oli hyvin pieni? Siittiöt myös uusiutuvat hyvin nopeasti.
 
Tsemppiä testien kans NewMoon, vielä on aikaiset päivät :)

Ei tästä lömpöjen mittailusta ota kyllä mitään selkoa näillä helteillä, kun herää omasta hikilammikosta :grin
 

Liitteet

  • Screenshot_20190609_104651.jpg
    Screenshot_20190609_104651.jpg
    14.9 KB · Katsottu: 232
Huh, nyt on pakko siirtyä itsekkäästi omiin kuulumisiin. Meillä nyt siis ensikäynti takana ja mun matalahkon AMH-arvon takia lääkäri suositteli suoraan IVF-hoitoa. Oltais kovalla kiireellä päästy jo kesällä tositoimiin, mutta päätettiin aloittaa vasta syksyllä häiden jälkeen, niin ei tarvitse tässä montaa asiaa pyöritellä ja stressata samalla. Huippufiilis siitä, että homma saatu käyntiin.:)
 
Vaan 0.96, lääkärin mukaan matala, mutta ei dramaattinen. Omaan silmään aika dramaattinen kyllä. Ja nyt iski ahdistus, että mitä jos se vielä muutamassa kuukaudessa laskee lisää!:eek:

Edit: Ja jes, voidaan sitten taapertaa syksyllä tätä polkua yhdessä!:)
 
Vaan 0.96, lääkärin mukaan matala, mutta ei dramaattinen. Omaan silmään aika dramaattinen kyllä. Ja nyt iski ahdistus, että mitä jos se vielä muutamassa kuukaudessa laskee lisää!:eek:

Edit: Ja jes, voidaan sitten taapertaa syksyllä tätä polkua yhdessä!:)
Paljonko sulla oli ikää? :) Mutta suunnitelmat on hyvät :)
 
Paljonko sulla oli ikää? :) Mutta suunnitelmat on hyvät :)

Ikää mittarissa 29v ja lääkärin mukaan tämä nykyinen AMH-arvo siis tyypillisempi 35-vuotiailla ja vanhemmilla. Vasen munasarja oli ultratessa oikeaa virkeämpi, oikea hieman enempi nukkuvanlainen. Lääkäri kovin mietti endonkin mahdollisuutta, mutta mikään oire ei viittaa kuitenkaan siihen. Lisäksi kohdun takana möllötti myooma (hope so, että on vain ja ainostaan myooma), jonka ei kuitenkaan pitäisi vaikuttaa mihinkään. Tuli kyllä ihan puskista nämä kaikki, kun kroppa pelittänyt tähän saakka kuin unelma.:eek:
 
Takaisin
Top