Raskaaksi 2017

Mulla on kp12 ja aavistelen et vois olla ovis parin päivän päästä :) se olis mulle aikaista koska aiemmat kerrat on ollu kp32, kp38, kp20 ja kp18.

En oo voinu mittailla koska raivostuttava flunssa on tukkinu mun nenän ja herään joka aamu suu auki :/

Mutta ovistestejä teen :) :)

Eipä siis ihmeitä, kiitos kysymästä :)
 
Hui kun aikaiset herätykset Potulla! Mä herään aina klo 7 ja kiidän tukka putkellä töihin kasiksi :grin
Tyhmä kysymys, mutta mistä "ovulaatiolima" aiheutuu, voiko sitä tulla, vaikka ei olis munasolua kypsymässä? Kävin nimittäin eilen ultrassa kp13 ja siellä ei mitään johtofollikkelia näkyvissä, omaan silmään jotku näytti kyllä isommalle kuin toiset, mutta gyne ei alkanu mittaamaan niitä ja en siinä epähuomiossa älynnyt sitä vaatia (oli paska käynti) nyt kuitenkin bongasin selkeätä egg-whiteä, voiskohan ovulaatio olla kuitenkin tuloillaan? Viime kierrossa, missä ovulaatio tapahtui (lämmöt + luteaalivaihe) ovislimailua tuli noin 5pv ajan ennen lh huippua..
 
Kuinkahan kauan johtofollikkelilla kestää kasvaa niin isoks, että se ultrassa mielletään niin että ovis on lähellä? Antoko se lääkäri mitään arvioo millon se ovis ois tulossa vai oliko se sitä mieltä, että se ei olis tulossa ollenkaan?
 
Kuinkahan kauan johtofollikkelilla kestää kasvaa niin isoks, että se ultrassa mielletään niin että ovis on lähellä? Antoko se lääkäri mitään arvioo millon se ovis ois tulossa vai oliko se sitä mieltä, että se ei olis tulossa ollenkaan?
No kysyin, että pitäskö mun aloittaa Terolutit, jos ei kerta näy mitään, niin se sano, että voithan sä aloittaa tai sitte tehdä niitä ovulaatiotestejä ja kattoa tuleeko sitä :D
 
Eggwhite valkovuotoa tai sen kaltaista voi (valitettavasti) tulla myös jos on liikaa estrogeeniä kehossa. Mulla oli sitä usein viime vuonna kun oli ovuloimattomia kiertoja.

MUTTA. Jos sä oot aiemmin ovuloinu ja saanu plussia ovistesteihin niin tuskin sulla sitten mitään häiriötä on vaan ovis vasta tulossa :)
 
Ajattelin odotella kaks viikkoa ja aloittaa sitten terolutit/primolutit, säästyypähän menkoilta joulun aikaan, eikä tartte lainehtia anoppilassa :grin Jotenki tosi vaivaannuttavaa, kun heillä ei siellä ole WC:ssä roskista!
 
Kääk, täällä ihania uutisia.:happy:

Paljon onnea Alinah!!:smug::smug: Tarrasukkia pienelle, hieno hcg lukema labrassa vaikka ensin möhlivätkin.

Heitsulle myös superit onnittelut!!:smug:
Nyt vaan masua kasvattelemaan:hello2

Pottu, kaikki sympatiat appivanhemmistasi ja etenkin läheisen ystävän raskaudesta:sorry: Kyllä se vaan on vitun vaikeeta olla onnellinen toisen puolesta. Eikä kommentit "en tajua miten oot jaksanu jo 2 vuotta" kyllä helpota ollenkaan. Saati appivanhempiesi "koittakaa nyt saada aikaiseksi", luulen et teilläkin ois 16 lasta vaikka jos se ois tahdosta kiinni:facepalm:

Mrs. Smith, olet kyllä velho noiden käppyröiden tulkinnassa. Toivotaan että ovis kolkuttelisi pian teidän ovella:p

Kaikille muille mahtaville naisille täällä isot tsemppihalit ja kauheet plussatuulet!!:joyful:

Täällä menossa 29+0, pieni poika tulossa.:happy:
Jouduin muokkailemaan viestiä kun yritin muistella 200 lukemani viestin sisältöä :grin
 
Muokattu viimeksi:
Jokos teillä muilla ei vielä raskautuneillä on ovikset hollilla? :) Täällä ehkä pikkuhiljaa alkaa viivat vahvenemaan ovistestissä, ehkä pieni mahdollisuus ovulaatioon vielä on :) Mies on vaan kipeänä ja ei oikein jaksais heilutella peittoja :shifty:
Onnea Rintta loppu odotukseen :)
 
Jokos teillä muilla ei vielä raskautuneillä on ovikset hollilla? :) Täällä ehkä pikkuhiljaa alkaa viivat vahvenemaan ovistestissä, ehkä pieni mahdollisuus ovulaatioon vielä on :) Mies on vaan kipeänä ja ei oikein jaksais heilutella peittoja :shifty:
Onnea Rintta loppu odotukseen :)
Täällä on tullut parina päivänä ovulaatiolimaa, mutta vähän epäsäännöllisesti olen testaillut - eilen nega kuitenkin. Testaan tässä vielä sen mitä testejä jäljellä. Toivotaan, että ovulaatio vielä ilmenisi, vaikka aika laihat tsäänssit taitaa täällä olla. Kp 14 oli lähes plussa, mutta se lässähti kyllä pian, en tullut vakuuttuneeksi.
Katjusha kp 25
 
Olipa ihanaa kuulla sinusta Rintta, kovasti paljon tsemppiä loppuraskauteen!:)

Toivotaan Katjusha, että tämä kierto olisi maltillisempi kuin edeltäjänsä ja, että ovisplussa sieltä ilmestyisi. Ja toivotaan Pipsu, että pääsette tallettelemaan.:) Täällä oviksen piti olla laskennallisesti eilen, mutta kivuista päätellen se jolkotti paikalle jo paria päivää aiemmin. Mitään limoja ei ole missään vaiheessa tullut ja olo ollut niin euforinen, että tiiä sitten mahtaako tässä muijassa olla kaikki hormonit ihan kohdillaan. Mutta uskottelen itselleni kuitenkin, että tänään on dpo 3!:)
 
Ei ehkä vielä plussa o_O Mies sanoi, että hoitaa kyllä hommansa, kun on tarvis :grin
Hopeareunus itellä kans kyllä ovulaatio kivut on niin selkeät, että ei voi erehtyä kun siitä on kyse:) Jospa tuo eufoorinen olo edesauttais myös raskautumisen suhteen :)
Ite ajattelin aloittaa säännöllisen avantouinnin :coldfeet:
 

Liitteet

  • IMG_20181209_115027.jpg
    IMG_20181209_115027.jpg
    137.7 KB · Katsottu: 164
Pipsulla kyllä lähellä plussa, sehän voi jo illalla olla yhtä vahva!

Täällä tullaan perässä kans! Tänään jo aika tummat viivat, mut luulen et ei vielä tänään oo. Tänään kp 14, joten ite veikkaisin vielä paria päivää.

Keskiviikkona ensikäynti hoidoissa! :Heartred Spermanäyte jo annettu, verikokeissa käyty, aukkari tehtiin laparoskopiassa kesäkuussa, joten toivottavasti lähtee käyntiin vauhdilla nämä hoidot!
 
Hmm.. mahtaakohan mulla sittenkin olla plussa jo tänään! Nyt ois testissä tasavahvat, mutta kumpikaan ei oo täysin tumma. Tiiättekö? No, talleteltu on ja jatkan testausta niin eiköhän se selviä.

Ollaan taas kaikki samoilla viivoilla! Nyt vaan pieniä joulun ihmeitä meille kaikille :Heartred
 
Takaisin
Top