Raskaaksi 2017

Voi ei!! Ootteko muut terveitä? Meillä oli muutama vuosi sitten perheessä vatsatauti joka ei meinnu hellittää millään! Se oli meillä monta kuukautta! Tuntuu et se eka sairastuminen sotki suoliston bakteerit ja niiden toipumisessa meni ainakin puoli vuotta :sad001

Onks sun mieheltä mitattu crp?

On otettu, silloin joulukuussa hänellä oli yli 200 crp. Nyt oli hieman matalampi. Tää on joku tulehduksellinen koska me ei olla saatu tätä pojan kanssa. Saavat nyt tutkia kunnolla, siirsivät ilmeisesti hänet gastropolille meikussa.
 
On otettu, silloin joulukuussa hänellä oli yli 200 crp. Nyt oli hieman matalampi. Tää on joku tulehduksellinen koska me ei olla saatu tätä pojan kanssa. Saavat nyt tutkia kunnolla, siirsivät ilmeisesti hänet gastropolille meikussa.

Tsemppiä!! Kyllä se selviää!
 
Tänään aamulla oli ollut crp 336! Ihan hirveetä, mut nyt hänellä menee 2 eri antibiottia. Toinen suoraan suoneen ja toinen tabletteina..
 
Täällä kääntyilee 1kp hieman siteseen tulee jo ja aamulla tuhrutti.Soitin Naistenklinikalle että kierto täällä vaihtumassa ja sieltä sihteeri vastasi ja sanoi että 2vk kuluessa tulee kutsu kotiin ultraan ja sen sellaiseen sanoin että lyhyestä kaavasta oli kyse ja viimeksi neuvo oli se että 15kp kohdalla primolut ja soitto heille kun vuoto alkaa Tämän jälkeen sain soittopyynnön hoitajalle ja nyt hoitaja soitti ja sanoi että tästä kierrosta ei ala taaskaan hoito kun tarvitsee antagonisti pistosta varten ultra ajan ja toimenpiteitä ei ole varattu minulle. Menee seuravaan kiertoon ja tällä viikolla viestillä/soitolla tulee ohjeet miten edetään hoitojen suhteen.Odotanko seuraavaa luomu kiertoa vai aloitanko tässäkin kierrossa jossain vaiheessa primolutit ja missä vaiheessa ultrat on nämä asiat saan selville tuon toisen soiton/viestin jälkeen.
 
Mitä ihmettä Heitsu? Miten voi olla, ettei vieläkään päästä hoitoon? Kuinka siellä voidaan sotkea ja unohdella noita teidän aikoijen varauksia noin?
 
Heltsu, sinuna vaatisin jo päästä sen lääkärin puheille, kenen kanssa sovit tuosta primolutien aloituksesta, aivan uskomatonta pomputtamista!
 
Mies ei pääse kotiin, ainakaan koko viikkoon.. Tekevät taas sille suolitähystyksen keskiviikkona.
 
Pipsu ja Mrs R,Tämä on raastavaa ja odottamista ja yllätystä toisensa perää.Näköjään Naikkarilta kaikki on mahdolista.
 
Pipsu ja Mrs R,Tämä on raastavaa ja odottamista ja yllätystä toisensa perää.Näköjään Naikkarilta kaikki on mahdolista.
Tuolla missä mä oon varataan aina sille punktiolle 2 viikkoa aikaa ja sitä sitten siirrellään sen mukaan, miten kierto menee ja ultrat yms. varataan sitten vasta, kun kierto alkaa.. Pidä heltsu nyt pintasi, että sulle varataan se punktion ajankohta.. On kyllä varmasti raskasta :/
 
Tuolla missä mä oon varataan aina sille punktiolle 2 viikkoa aikaa ja sitä sitten siirrellään sen mukaan, miten kierto menee ja ultrat yms. varataan sitten vasta, kun kierto alkaa.. Pidä heltsu nyt pintasi, että sulle varataan se punktion ajankohta.. On kyllä varmasti raskasta :/
Meinaankin pitää puoleni kun soitto tulee jatkoista :)
 
Takaisin
Top