Raskaaksi 2014

Täällä selvititin joulusta ja nyt odotellaan vuodenvaihdetta. Kp 6/28 eli ja ovis viimekierrossa kp13 havaittu eli niillä main soisin miehen olevan kotosalla. Toivottavasti uusi vuosi tuo paljon vauvauutisia mukanaan!
 
samaa mieltä dawwe, toivottavasti vuosi 2014 tuo paljon vauvauutisia täällä toivon niin kovasti että kaikki plussaatte pian ja saatte sen oman pienokaisen :)
 
Täällä palailtu takas joulun vietosta ja kp19 menossa. Niin sanotusti piinaviikot menossa. Joulun aikaan pupuiltiin reippaasti ja ovisplussa oli maanantaina joten katotaan nyt tuleeko tulosta. Yritän olla ajattelematta asiaa sen enempää nyt.

Plussatuulia kaikille ja toivottavasti uuden vuoden myötä saadaan roppakaupalla plussia!
 
tsemppiä sissi ja Aamu ja plussatuulia :) täällä odotellaa ovista, tänäähä sen ois pitän olla mut ei ol kyl yhtää sellai olo että ois eikä kyl oireitakaa ol siihe viittaavasti ees. no vuodenvaihdetta odotellessa.
 
tsemppiä sissi ja Aamu ja plussatuulia :) täällä odotellaa ovista, tänäähä sen ois pitän olla mut ei ol kyl yhtää sellai olo että ois eikä kyl oireitakaa ol siihe viittaavasti ees. no vuodenvaihdetta odotellessa.
 
Yksi epätoivoinen yrittäjä hyppää tänne teidän seuraan juttelemaan. Vuosi yritystä takana ja nyt odotan vain lääkäriin pääsyä. Toivottavasti me kaikki saataisiin pikkuinen pian alulle. Tsemppiä! :)
 
Minä liityn mukaan jengiin!

Pillerit jätetty pois lokakuussa 2013. Ensimmäinen kierto venyi piinaavan pitkäksi, 62 päiväiseksi. Toivotaan, että nyt kierto tasaantuisi tai oikeastaan toivotaan tietysti tammikuun plussaa. :) Nyt menossa kp 11/28-31.
 
täällä tärpit menos, tai ainakin luuulen että ovis, ei nyt kamalia oireits, paitsi tätä limasta vuotoa...loppiaisen tienoilla vissiin olis testipäiviä jos ei täti tuu kylään. Hmm..nyt vissiiin 22/32-42, yk 3
 
niin ja en tiedä siorrynkö viel kokonaan tänne...toovoa ois viel tämän vuoden puolell raskautua..testaus menee ensi vuodelle :P
 
Minäkin mukaan hyppään, nyt tämä kuu tjottailtu, muuten kuitenkin laskeskellut että eiköhän jos oireita ilmenee niin voi pissiä tikkuun tuossa loppiaisen aikoihin :-) katsotaan miten menee.. takana kyllä kohdunulkoinen parin vuoen takaa, mikä hiertää mieltä suunnattomasti, mutta josko sitä voisi kaikki kuitenkin onnistua normaalistikin :D
 
Ihan pienesti hyppään taustailemaan tähän ketjuun. Miehen kanssa puhuttu että tämä olisi se vuosi kun aletaan yrirtämän, jos näin on, niin veikkaan loppuvuotta aloitusajankohdaksi. Jos ollenkaan.
 
Minäkin taustailen täällä yhä... Plussasin Raskaaksi 2013-ryhmästä ja jos kaikki menee hyvin ilman komplikaatioita niin toukokuusta voi alkaa odottelemaan tätiä ja uutta plussaa. Tarkoitus olisi tosin imettää että varsinaisen yrityksen aloitus voi mennä loppuvuoteen. Paitsi jos leikkuriin joutuu tms niin lääkärin luvan mukaan... :)
 
tervetuloa uudet ja myös tututkin :)

elmiina kiva kuulla että pysyt mein seurana, toivottavasti kaikki menee hyvin ja kunhan tuo ensimmäinen pienokainen syntyy niin toivottaavasti se plussa tulee pian taas kun sitä näköjään toivot uudestaan :)

unippiu kyllä voi mennä seuraava raskaus hyvin, uskon että se ku hiertää sinua mutta älä luovuta. nuo kohdunulkoiset ja keskenmenot kyl hiertää ja aiheuttaa pelkoa aikas tehokkaasti mutta sile pelolle ei vaan pidä antaa valtaa, kaikki raskaudet ei ole samanlaisia ja moni jolla on ollut ku on saanu lapsia sen jälkeen normaalisti. itelä ollu tässä parin vuoden aikana aika paljon vastoinkäymisiä raskauspuolella mutta silti tässä yritetää esikoiselle pikku siskoa tai veljeä kumpi meille toivottavasti sit suodaan.
 
Tänne on tullut tosi paljon uusia, kivaa! :) Tervetuloa yhteisesti kaikille minunkin puolestani. Itsekin olen jo pyörinyt täällä vaikka periaatteessa yksi mahku on raskautua vielä 2013 puolella. Tai siis ovis meni jo joten mitään ei enää ole tehtävissä sen suhteen.

Plussaonnea kaikille!
 
normaali arkipäivä meillä mutta toivottavasti teillä pyhät meni hyvin ja rauhallisissa merkeissä :) plussatuulia kaikille.

on: odotusta odotusta saapi nähä millo se ovis oikei suvaitsee ilmaantua paikalle jos ees ilmaantuu.
 
Miten te pitempään lasta tehneet pidätte itsenne kasassa? Itellä on nyt niin pirun vaikeeta ja tekis mieli vaan maata peiton alla itkemässä. Varsinkin kun tosiaan tapanina kuulin, että mieheni veljen puoliso on raskaana. On niin epäonnistunut ja kyvytön olo. Vaikka kuinka olisi iloinen toisten onnesta, niin se herättää vaan omat pettymyksen tunteet. Tiedän että olen yrittänyt vasta vuoden, mutta sattuu se siltikin. Ja kaikille "oot niin nuori, sulla on aikaa!" kommenteille tekisi mieli haistattaa paskat. Kukaan joka on lapsensa saanu helposti ei voi käsittää, miltä jatkuva toivominen ja pettyminen tuntuu. Ei sitä muuta se että onko nuori tai vanha. Että tälleen. Anteeksi ankee teksti! :)

Ainiin tilasin ensimmäistä kertaa ovistikkuja! 60 kappaleen satsin niin ei ainakaan lopu ihan heti. Pirskutta testaan vaikka joka päivä niin ei ainakaan mee ohitse, jos ovulaatio sattuu tapahtumaan! :D
 
starr eipä se aina helppoa ole pitää itteää kasassa, mulla oli tuossa alkuvuodesta 4. keskenmeno ja heti perää sain kuulla et käly odotti esikoistaan kyllähä se söi. eli ite oon tässä jo kohta 2v yrittän sitä kakkosta mut tulokset ei ol ollu oikei toivottuja viel (lista alla). pitää vaa ajatella sillai et se lapsi tulee sit ku se on tarkotettu tulla, hankalaa se on kyllä välillä, on sitä iteki tullu itkettyy iteksee ja täällä sitä. mut elä luovuta starr kyllä sinä vielä plussaat yleensä niin käy ku vähiten odottaa sitä.
 
Pitäisköhän minunkin ilmoittautua. Eli 41vee joka vielä haaveilee vauvasta. Kohta on toivo mennyttä, mutta haluan vielä uskoa että onnistuu. 5 vuotta sitten saatiin raskaus aikaan, mutta rv 9 ilmeni että on tuulimuna. Sen jälkeen on ollu hiljaista. Välillä oon yrittäny ajatella muita asioita ja antaa vauvan tulla jos on tullakseen. Välillä (aika usein) epätoivon syövereissä. Tiedän kyllä miltä tuntuu kun ympärillä muut raskautuu mutta itse ei. :sad001 Tosin mulla on jo 2 lasta aiemmasta liitosta ja nämä lapset tuli heti kun haluttiin. On se elämä kummallista. Mulla on ollut aina tosi säännöllinen kierto, tunnen ovulaation.. kaikki tuntuu toimivan. En oo halunnut tutkimuksia, kai oon pelännyt että siellä sanotaan että turha toivo. Varsinkin kun yksi gyne antoi tuomion jo 4-5 vuota sitten että sinä oot kuule niin vanha että... Nyt käytiin lääkärissä ja ens kuussa alkaa isommat tutkimukset. Toivon että tärppäis ennen sitä. Ovis oli toissapäivänä ja töitä on tehty :) No, oon aatellu että jos ei ens vuoden aikana onnistu niin sitten luovutan. Olis vaan niin ihana se yhteinen käärö, varsinkin kun monta vuotta on sitä toivottu. Miehellä ei oo omaa lasta. Pahinta on se, ettei oo oikein ketään kenen kanssa tästä puhua.
 
Takaisin
Top