Raskaaksi 2014

Täytyy nyt sit siirtyy tänne kun tänään alko kp.1 ja yrityskerta 4 käyntiin..Voi että kun ottaa päähän.vuodan sit vie jouluaattonakin oikeen kunnolla..tekis mieli nyt kiroilla... :sad001
 
pahoittelut menkoista loora, oisin toivonu että saat joulun kunniaks plussan en menkkoi ja uskon että tekis mieli kiroilla. mut yritä nyt kuitenki nauttia joulusta perheen kanssa.
 
pahoittelut menkoista loora, oisin toivonu että saat joulun kunniaks plussan en menkkoi ja uskon että tekis mieli kiroilla. mut yritä nyt kuitenki nauttia joulusta perheen kanssa.
 
Voimia Gatusa niin yskän kuin muunkin kanssa. Ei tää mun yskä sentään sun yskälle vedä vertoja jos oot joutunu koko kolme vuotta siellä yskimään. :meh: Jatkuva yskä on todella rasittavaa.

Tsemppiä Aamu painon pudotukseen. Toivottavasti se projekti sujuu hyvin ja vauvaprojektikin alkaisi sujua.

Sissi, joo en mäkään olisi arvannut että tähän päädytään. Onnellisesti vuosi sitten kuvittelin että tässä vaiheessa olisi vähintäänkin vatsassa vauva. Mutta eipä sitten. Koulussa olisi saanut ainaisen ehkäisyvalistuksen lisäksi joku edes vihjata ettei se käy välttämättä ihan niin vain.

Kurja Dawwe että sinäkin jouduit tulemaan tänne. Toivottavasti uusi vuosi tuo toivotun tuloksen.

Pahoittelut tädistä loora. Olisi saanut pysyä poissa mokoma. :sad001

Se siitä joulurauhasta sitten. Aina yhtä rasittava (no okei, on se joskus ihan kivakin) anoppi päätti tulla meille jouluksi. Perjantaina se tänne tupsahti ja on tässä hermot olleet kireällä muutamaan otteeseen. Töitä on myös ollut ihan kiitettävästi, mutta jotenkin on silti saatu joulua kasaan. Miehen laitan vielä huomenna vähintään imuroimaan sillä aikaa kun olen töissä. Villasukat joita siis teen isäpuolelle on melkein valmiit. Toisesta puuttuu vielä kärkikavennusvaihe ja sitten onkin päättelyä vaille valmis. Kyllä ne siitä siis vielä valmistuu. :> Yksä on onneksi jo paranemaan päin. Ei se vielä parantunut ole, mutta ei yhtä kamala kuin aiemmin. Ehkä se vielä katoaa kokonaan. En varmaan ehdi huomenna tai aattona täällä käydä, joten Hyvää Joulua!
 
juu no kyllä tää yskä alkaa kyllästyttää vargynja mut toivottavasti menee jossai vaihees ohi. yritähän nauttia joulusta vaikka anoppi siellä onkin.

hyvää ja rauhallista joulua kaikille jotka sitä viettävät :) (itse en kun en ole kristitty)

on: ovis lähestyy ja mun aivot alko raksuttaa...mä alan suunnittelijaks, vaatteita sekä aikuisille että lapsille ja laukkuja joihin tulee jotain myös käsityönä :) aattelin että alan myymää netissä niitä, oma mallisto ja yritän saada myös jalkaa oven välii lähi-idän markkinoil ( arabiemiraatit, saudi-arabia yms...) laittelen kaikkialle mistä pyydetään kuitenkin :)
 
Heips. Mäkin siirryn sit tänne... En viiti jäädä yksin tuonne toiseen ryhmään ja ensivuoteenhan tämä yritys menee :) no... Kp9 olisi menossa...

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Aamu: mulla ei ylipainoa ole mutta keskivartalooni en ole tyytyväinen, omena vartalon omistan. Minulla on kans tarkoitus toistamiseen aloittaa painon pudotus ihan terveydellisistä syistä ja käytännössä tehdä elämän tapa muutos. Olen itse päätellyt että on todella kohonnut riski sairastua tyypin 2 diabetekseen ja oireitakin ihan kun olis jo. Raskaus ajan diabeteksen jo kerran koin ruokavaliolla hoidettuna. Ja on sitten tuo pocd joka jo on diabeteksen esiaste ja aiheuttaa lapsettomuutta. Käytännössä oireet ovat olleet kaamee väsymys ja "humalainen" olo ruokailun jälkeen. Suussa tuntuu kummalle. Alan olla huolissaan.. Joten karkit ja imellykset kokonaan pois (jään heti sokeri koukkuun enkä osaa lopettaa ennen kun loppuu) ja nopeat hiilarit mahd minimiin perunat ja pastat.. Tulee niin paha olo syönnin jälkeen... Oon joskus ottanut verensokerin syönnin jälkeen kun kumma olo on tullut ei se ole ollut kuin 7-8 välillä.. Mutta silti... Sillon viimeksi kun söin terveellisesti laihtuakseni oli pirteä olo, en masennellut, ei ollut nälkä ja laihduin ja suu oli terveempi...ei maistunut suu paskalle!!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Lucky87, mä oon ajatellu aloittaa vuoden alusta uudenlaisen elämän. Aion saneerata ruokavalioni kunnolla uuteen uskoon, tarkoitus olisi jättää sokerit pois. Mulla on jatkuvasti vatsaongelmia ja myös alapään kutinoita ja oon alkanu epäillä hiivasyndroomaa yhdeksi vaihtoehdoksi. Tuota makeaa meneekin nyt luvattoman paljon joten sokerikoukusta on nyt päästävä irti. Ei se ota jos ei annakaan. Ja jos siinä saisi samalla painoa putoamaan niin aina parempi. Mulla ei ekassa raskaudessa ollut minkäänlaisia sokeriongelmia vaikka ylipainoinen olenkin ja vauva oli ihan normaalikokoinen. Kävin sokerirasituksessa kahdesti. Pidin tosin aika hyvää dieettiä raskauden alusta asti eikä mulle jäänyt yhtään raskauskiloa jäljelle. Jos tulen uudestaan raskaaksi niin aion taas olla tiukkana syömisten suhteen alusta saakka. Eikä sitä makeaa oikeastaan edes tehnyt mieli.

Vargynja, tsemppiä anopin kanssa. Anopit voi olla rasittavia. Me mennään jouluksi anoppilaan mutta siellä kaikki menee ok ja tullaan anopin kanssa ihan hyvin toimeen vaikka ollaankin eri mieltä aika monista jutuista.

Gatusalle vielä kolmannen kerran tsempit ovikseen!

Mulle tuli tänä aamuna vahva ovisplussa. Eilen aamulla testiviiva oli vielä haalea mutta nyt ei ole enää epäselvää. Eilen pupuiltiin ja tänään olisi tarkoitus myös jos vaan ehditään jossain välissä. Sinne anoppilaan kun pitäisi suunnata tänään.

Ihanaa joulua kaikille! Voi olla että pääsen tänne seuraavan kerran vasta joulunpyhien jälkeen.
 
Aamulle tsemppiä oviksen hyödyntämiseen :wink

Menossa nyt kp 2 ja hetkonen...yk 14!? kieltämättä se raskaus vois alkaa ens vuoden puolella :p
 
kiitos aamu ja tsemppiä sinullekin, toivottavast saisit plussan toiseen testiin sit vuodenvaihteessa, nautihan joulusta :)
 
hyvää joulua kaikille ja paljon plussatuulia :) meillä ei joulua vietetä ku ollaa muslimei mutta toivotan teille kuitenkin hyvät ja rauhalliset joulut :)
 
Nyt Chipikin liittyy tähän ketjuun. :) Menkat alkoi viimein tänään kunnolla neljän päivän tuhruttelun jälkeen. Huokaisin kyllä helpotuksesta kun aamulla oli lämmöt laskeneet, niin tiesin menkkoja odotella. Pelkäsin, että jotain kummaa menossa kun lämmöt korkealla ja tuolla lailla epäilyttävästi tuhruttaa monta päivää. No normaalia tuo ei ole joka tapauksessa, joten saattaa olla että muutaman kuukauden sisään hommaan itseni käymään gynekologilla tsekkaamassa tilanteen. Ei oikein ole ollut kunnon kiertoja enää keskenmenon jälkeen. No eihän siitä ole kuin muutama kuukausi aikaa, joten toivon mukaan kroppa siitä vielä toipuisi normaaliksi. :)

Ihanaa ja rauhallista Joulua kaikille ihanaisille! :) :Heartred
 
mulla oli alkuvuodest aikalailla sama juttu chipmunk, tervetuloa tännekin ja plussatuulia. nautihan joulusta kunnolla :)
 
Itsekin varmaan siirryn tänne kun vuosikin pian vaihtuu. Yksi keskenmeno takana rv7. Katsotaan mitä 2014 tuo tullessaan: )

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Tervetuloa Tiarella! Tiedän tuon keskenmenon tunteen, kun poistuin minäkin takaisin kesäkuisista tänne kuumeilijoihin. Meillä siis km todettiin nt-ultrassa ilman mitään oireita. Nyt odottelen vuoden vaihdetta jotta saa uudestaan yrittää :)
 
tervetuloa tiarella, toivottavasti plussa teille pian suodaan uudestaan :) tuo km tunne on todellakin tuttu myös minulle, toivottavasti et joudu enää sitä kokemaan.

on: täällä ei mitään uutta edelleenkään, sää on huono, pyykinpesua, myöhemmin ruuanlaittoa ei samaa mitä aina.
 
Tervetuloa uusille "pölisijöille", toivotaan että ensi vuosi tuo kaikille plussia! :)

on: täti kurvasi paikalle jouluaattona, kp 3/26-34 menossa. Tämä vuosi on ollut aika surullinen meidän lähipiirissä, joten toivottavasti ensi vuonna se plussa tulisi ilostuttamaan meitä!
 
Takaisin
Top