Raskaaksi 2013 jäsenien taustat

Heippa kaikille! Minäkin uskaltauduin jo mukaan. Olen 28-vuotias helsinkiläinen. Avokki on vuotta nuorempi minua, juuri valmistunut nykyiseen ammattiinsa. Meillä ei lapsia ole, mutta yksi ihana koiruli löytyy. Olemme olleet yhdessä vuoden verran, mutta ollaan seurusteltu pitkään aiemmin. Silloinkin puhuttiin lapsista, mutta olimme vielä niin kovin nuoria. Me ei olla vielä aloitettu yrittämistä, tarkoitus olisi aloittaa elokuun lopussa. Jännittää hurjan paljon! Hormonaalista ehkäisyä olen käyttänyt yli 10 vuotta.
 
Moi!
Oon ihan uus foorumilla, mutta ajattelin tänne nyt kirjoittaa anyway. :)
Olen 27 vuotias, mieheni 31. Asumme helsingissä ja kanssamme asustaa kaksi koiraa, minun karvaiset vauvani. Itse olen opiskelija.
Moni mulle varmaan sanois, että vauvahaaveet pitäisi unohtaa, koska elämäntilanteeni on aika huono monella eri tavalla.
Keväällä kävin yhden keskenmenon läpi ja se pyörii mielessäni joka ikinen päivä. Elämäni on mullistellut parin vuoden aikana muutenkin liikaa kestettäväkseni. Kävin ensin läpi avioeron, kaupungin vaihdoksen, uusi mies, äidin kuolema, keskenmeno. Kaikesta tästä seurasi jossain vaiheessa päihdeongelmaa, jonka takia monen mielestä en ansaitsisi edes saada lasta (toivon että täällä ihan kaikki ei ajattelis niin), mutta hoidan joka tapauksessa asiani aina ajallaan ja käyn koulussa jne olen kunnon kansalainen.
Lasta emme varsinaisesti "yritä" vaan tulee jos on tullakseen.
 
Täältäkin löytyy uusi forumilainen. Ikää on 27vuotta ja mies on muutaman vuoden vanhempi. Lisäksi taloudesta löytyy kaksi koiraa ja kissa :D Itse opiskelen ja mies on töissä.

Tarkoitus olisi aloittaa yrittäminen lokakuussa, kun pillerit loppuu ja päästään muuttamaan isompaan asuntoon.
 
Pitääkö se itelläki tänne kirjottaa pieni esittely.. :)

Täällä siis kohta 25 vuotias nainen ja ukko kohta 23. Ollaan yhdessä oltu nyt reilu pari vuotta, välissä hetken ero ja nyt siis tavallaan uutta kierrosta mennään. Tilanne kaikenkaikkiaan parempi nyt kuin aiemmin, molemmilla asenteet ihan erilaiset ja jotenkin vaan nyt kaikki toimii paremmin.
Meillä on viime vuonna hankittu koira, joka nyt siis reilu vuoden ikäinen. Yhdessä hoidetaan ja molemmat sen koulutuksesta on vastannut. Lisäksi löytyy minun jo aiemmin hankkima kissa, ikää hällä jo 6v. :)

Minä opiskelen vielä hetken, ja mies käy töissä säännöllisesti. Vakituinen paikka siis löytyy.
Tilanne on se että tuossa heinäkuun puolella juteltiin taas vaihteeksi lapsista ja sovittiin yhdessä että nyt jää ehkäisy sitten pois, muttei varsinaisesti yrittämällä yritetä. Ehkäisy jätetty heinäkuun lopusta poies ja nyt ensimmäistä kiertoa mennään.

Katsotaan mitä tämä tilanne nyt tuo tullessaan. :) Minä tietenkin jo täysin yrityksessä mukana, ovistestejä tehnyt ja valmiina raskaustestitkin jo kaapissa odottamassa tulevia "menkkoja", jotka toivon mukaan toki jäävät matkasta nyt tulevalla kierrolla. :wink

Tsempit kaikille ja jatketaanpa juttua noissa muissa topiceissa!
 
Jaa täällä on tämmönenkin! :hello

1. Olen kainuulainen 24v lähihoitaja, tällä hetkellä kotiäiti 10/12 syntyneelle tyttärelle. Mieskin menossa mukana, 28v.
2. Kuten edellä mainittu, yksi tyttö löytyy. Ei lemmikkejä.
3. Pianhan tässä on sutinoitu viisi vuotta. Varsinainen seurustelu alkoi 01/09.
4. Esikoinen sai alkunsa yk4, nyt on menossa varsinaisesti yk1, koska edellinen kierto meni meillä aika lahjakkaasti ohi kierron lyhyyden vuoksi. :)
5. Toinen lapsi on haaveissa, vaikka esikkokin vielä pieni. Jännittää tosi paljon, mutta toisaalta siinähän se menee toinenkin. :) Ajattelen asian niin, et selviäväthän monet kaksosten ja kolmostenkin kanssa, miksipä minä en selviäisi parivuotiaan ja pikkunyytin kanssa. Vauvakuume on kova, nopeaa tärppiä toivon, mutta silti olen varautunut myös siihen ettei tärppi heti välttämättä käy. Muutenkin kovin sekaisin ollut kierto vielä synnytyksen jäljiltä (kaikkea 27-43 väliltä), joten ovulaation tarkka ajankohta on ? .
 
1. Olen 28-vuotias d-insinööri Helsingistä, mies on samanikäinen ja kuuluu samaan ammattikuntaan. Molemmat olemme vakituisissa työsuhteissa.
2. Esikoisemme on syntynyt lokakuussa 2011 eli kohta tulee jo kaksi vuotta täyteen.
3. Tapasimme marraskuussa 2004 ja siitä asti olemme olleet yhdessä eli kohta yhdeksän vuotta. Naimisiin mentiin kesällä 2010.
4. Ehkäisy jätettiin heinäkuussa pois, nyt menossa yk 2, esikoinen sai alkunsa juurikin toisella yrityskerralla. En ole onneksi joutunut kokemaan keskenmenoja ja toivotaan, että tälläkin kertaa selviäisin ilman niitä.
5. Tällä hetkellä hieman ristiriitaisia tunteita toisesta lapsesta. Olen aina halunnut useamman lapsen, mutta nyt yhden jälkeen mietin, miten voin rakastaa kahta tai useampaa lasta yhtä paljon. Tuntemukset eivät tosin muuta sitä että haluan useamman lapsen, lähinnä ehkä valmistaudun siihen miten uusi mahdollinen tulokas muuttaa perhettämme ja itseäni.
 
1. Mie 27, mies 30, olemme naimisissa, mies sai parin kk työpestin, toivottavasti jatkuisi, itse olen henkilökohtainen avustaja (lähihoitajaksi opiskellut)
2. meillä on marraskuussa 2010 syntynyt poika
3. Meillä tulee miehen kanssa tän kuun lopulla 10 vuotta että yhdessä, joista 3 ollaan oltu naimisissa.
4. esikoista yrittäessä (ajatuksella, tulee jos on tullakseen), puoli vuotta pillereiden lopetuksen jälkeen,..toinen, niin viikko sitten kävin kierukan ottamassa pois..
5. Rakastan laulamista, käyn usein karaokessa ja harrastan kuoroa :D
 
No jospa minäkin nyt tänne kerron taustoja :D

Eli olen 24-vuotias lähihoitaja Varsinais-suomesta myöskin, työskentelen lastenhoitajana alle 3-vuotiaiden ryhmässä. Mies 25- vuotias. Yhdessä ollaan oltu lähemmäs 5 vuotta ja joulukuussa 2012 vaihdettiin kihlat. Yhdessä ollaan asuttu 4 vuotta ja keväällä ostettiin täysin remontoitava rivarinpätkä joka nyt alkaa valmistua ihanaksi kodiksi :)

Lapsia ei ole, vielä. Kaksi villakoiraa löytyy, joiden kanssa aikani menee. Olen koiralähtöinen koulutusohjaaja ja toimin myös agilitykouluttajana ( ja kaikkea muuta siihen liittyvää ) :) Lisäksi löytyy 3 kpl parta-agamia. Kolmas koira ollut haaveissa pitkään mutta rahatilannetta pitää vähän miettiä, varsinkin jos ehkä joskus se rakkauden hedelmä syntyy.

Vauvaa ollaa yritetty kesästä 2011 asti. Ei plussan plussaa r-testeihin eikä yleensä edes o-testeihin. Julkisella hoidoissa käydään -> Clomifenit kk päästä.

Muuta ei tule mieleen mutta saa nykästä jos on asiaa :)
 
tämmönenki löyty

1.olen 29 vuotias ravintolakokki mutta tällä hetkellä äitiyslomalla.mieheni on 36.v
2.meillä on 5 kk vanha poika joka siis synty tämän vuoden huhtikuussa.lisäksi meillä on 13 vuotias kissa
3.yhdessä ollaan oltu 12 vuotta ja naimisissa ollaan oltu 2 vuotta.
4.esikoista yritettiin neljä kuukatta ja nyt toista alettiin yrittään elokuussa vaikka mies on kyl sitä mieltä et ei täl oo niin kiire mut mul o aivan sairas vauva kuume... :)

että tämmöstä täällä... :) kunpa pian tärppäis.. :)
 
Elikkä mukaan liittäytyi 21 vuotias ravintolakokki joka tällä hetkellä mammalomailee 1,9v (1.1.2012) pojan ja 4kk (27.6.2013) ikäisen pojan kanssa :)! Mies on 24 vuotias ja ihan vakituisessa työssä hänkin. :) Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä nyt 7 vuotta josta 5 vuotta kihloissa ja nyt 2kk naimisissa. Molemmat pojat on saaneet ensimmäisestä yrityskierrosta alkunsa :P :D Harrastuksiin kuuluu lenkkeily, uinti, sali ja musiikki :)

Tärppiä odotellessa ja muillekkin plussia toivottaen! :) :Heartred
 
Laitanpa minäki vähän infoa, eli itse olen 25v merkonomi, tällä hetkellä työttömänä ja mies 29v ja ajohommissa. Seurusteltu 11v, joista 4 oltu naimisissa.
Lapsia ennestään tyttö 2011 ja poika 2012, lapsien ikäero 1v 1kk ja nyt ajateltiin että kolmas sais pikkuhiljaa alkaa tulemaan..
Mahdollisuus kolmannelle annettiin vastoittain, eli yk1 on meneillään vaikka varsinaisesti emme "yritä". lähinnä tjottaillaan. Aiemmat muksut tarttui matkaan ekasta kierrosta eikä ole ollut keskenmenoja.
Molemmat harrastetaan metsästystä ja asustellaan Pohjois-Karjalassa, kotona myös kaksi koiraa joiden kanssa tulee touhuiltua.
 
1. Täällä yks 21v, mies 22v. Ite tällä hetkellä lapsen kanssa kotona. Mies töissä.
2. Meillä yksi lapsi, 11kk. Koira ja undulaatteja löytyy.
3. Pian 7 vuotta
4. Esikoista yritettiin n. 10kk. Seuraavaa lasta ollaan vasta alettu yrittämään :)

Täälläki kuumeillaan oikein olan takaa, vaikka juuri päätös toisen lapsen yrittämisestä takana :)
 
Takaisin
Top