Raskaaksi 2011

heippa!
nopea päivitys vaan, ei oo menkkoja enkä ole raskaana ainakaan uusien testien perusteella. KP nyt 33 tai 34.
masentavaa tää odotus.
viimekerralla menin lekurille ja sain terot ku kp oli jo päälle 50, taitaa tälläkertaaki käydä samoin :(

 
Hei,

suurensuuret onnittelut djh:lle plussasta! Samoin MariaL:lle haaleammasta plussasta! Onko viiva vahvistunut sen jälkeen?

Harmittelut PePalle haamulaisen katoamisesta :( :( Tsemppiä kovasti myös j3nnille ja aivan kaikille, ketkä taistelevat pitkien kiertojen kanssa!

Mäkin oon lukenut ovistesteistä kuten Nuskakin, että vauvantekopuuhissa pitäis olla plussan jälkeen aikavälillä 24-48h. Eli niin kai se menee. Toivottavasti se nyt sit tosiaan menee niin omallakin kohdalla. Tietääkös kukaan, että voiko tuossa olla suuriakin yksilöllisiä eroja? Esim. että pitäskin olla asialla jo vaikkapa noin 12h päästä, tms. Mut varmemman tiedon puutteessa kannattaa varmaan uskoa testin ohjeisiin.

Minä myös sain ovis-plussan näkyviin alkuviikolla ja määrättyyn aikaan tuli kyllä puuhasteltua. Sitä ennen oli kolmen päivän tauko, mikä voi olla hyvä, tai sitten huono. Jouluviikolla sitten keskiviikkona tai torstaina saa odotella tätiä kylään. Kumpa ei tulisi pilaamaan jouluiloani. :)

Plussapuhureita ja mukavaa joulunodotusta kaikille!
 
Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!

Oma napa, söpöin napa eli vielä ei ole ovistikkuun plussaa mäjähtänyt eli jatkan niiden uittoa. Arvioitu ovis olisikin maanantaina joten plussaa tai ei aion tuon mieheni tänään kellistää :D Olen tässä voinut huonosti muusta syystä parina päivänä ja mies alkoi jo vakuuttua, että olen raskaana. Hieroi mahaa ja söpöili, vaikka yritin vakuuttaa, ettei vielä tärppiä ole tullut. Onhan se kiva kun toinenkin odottaa plussaa kuin kuuta nousevaa. 

Miinustuulet saisivat nyt puhallella tuola ulkosalla, että saataisiin vielä kaunis valkea joulu. Tänne kuitenkin paljon sitä plussatuulta kaikille =)
 
elenna, täällä oli silleen et kun plussa ovistestiin pärähti aamulla niin illalla oli ovulaatio eli 12h plussasta..
harmittelut keille täti tullut :( ja onnea plussanneille.
puhkun ja puhisen kaikille teille plussa joululahjaksi <3
 
Elenna uskoisin myös että ovis voi olla 12h päässä testin plussasta, sillä onhan sitä ihmisissä niin paljon yksilöllisiä eroja. Itse testailin ihan mielenkiinnosta toisenakin päivänä. Eli lauantai aamupäivänä sain plussan ja sitten testasin vielä sunnuntaina ja näytti vielä silloinkin plussaa. Näin ollen voisin silloin kuvitella, että ovis olisi ollut viimeistään maanantaina tai sitten su iltana. Mutta who knows... Toivottavasti teidän pupuilu tuottaa tulosta! Olen ainakin lukenut jostain, että kannattaisi pupuilla vain joka toinen päivä, että miehelle ehtii kehittyä enemmän uimareita. En nyt ole ihan saletti mutta muistelisin näin. Eli se 3 päivän tauko saattoi olla vaan hyvästä :)

Perhoska: täällä rannikolla on jo valkoinen joulu :) Tosin ei vielä hirveästi miinusasteita, mutta tulipas lumi maahan kuitenkin eikä se tuosta nyt taida enää pois sulaa kun lisääkin luvataan koko ajan. Valkoinen joulu on ainakin itselle tärkeä! Kyllä se lumi vaan luo sitä joulun tunnelmaa :) Toivottavasti saat plussan ovistikuun pian. Mulle oli ainakin helpotus huomata, että ovuloin vaikka se ei siinä 14 päivän tienoilla ollutkaan. Mullahan näytti vasta kp19 että ovis tulossa 24-48h sisällä. Joten tsemppiä tikuttamiseen ja kyllä minäkin se miehen kellistin vaikka plussaa ei tikussa ollutkaan.

OmaaNapaa: Viime vkl tosiaan oli ovistestissä plussa ja mielestäni pupuilu saatiin ajoitettua oikein. Nyt on koko viikon  mahaa nippaillut aivan ihmeellisesti ja tänään oli oikein kunnon kuukautiskivun tyyppiset kolotukset mahassa :( Toivottavasti ei täti tulisi kylään kuitenkaan. Viimeksikin ajattelin kuukautisten alkavan kun kivut olivat sen tyyliset, joten en tuumannutkaan uskoa kun testissä olikin plussa! Toivottavasti sama toistuisi nytkin ja saisin maanantaina testailla plussaa. Jotenkin kuitenkin tuntuu että ei ole tärpännyt kun ei ole mitään muita oireita, mutta pidän toivoa yllä...

Toivottavasti Kattilin plussa puhaltelut tuottaa meille ihanat joululahjat!
 
Onnea djh:lle ja MariaL:lle plussasta!!!! :)

Vuononvaltiatar, miten kävi, vieläkö jännäilet? Pidetään peukkuja plussasta!

PePa, harmitukset sinne :( voimia sinulle!

J3nni, tsemppiä sinullekin pitkän kierron kanssa! Tiedän miltä sinusta tuntuu...

OmaNapa: nyt on kp65, ihan älytön kierto, enkä ole raskaana, kävin gyniksellä senkin varmistamassa. Satuin tietämättäni vielä gynegologille, joka muutoin työskentelee lapsettomuusklinikalla, hän oli erittäin ymmärtäväinen huolieni suhteen. Määräsi nyt keltarauhaskuurin, jotta menkat vihdoin alkaisivat, sitten pitäisi odottaa normaali kierto, jonka jälkeen tutkittaisiin ovuloinko vai en. Ja toki mieheni pääsee myös testeihin ;) Pelkäsin hiukan miehekkeeni suhtautumista asiaan, mutta yllätyin positiivisesti, kun hän sanoi että totta kai menee! Aluksi kun tunsin, että olen koko vauvan hankinta projektin kanssa yksin...mutta hän kovasti korosti nyt että yhdessähän tässä ollaan :) Nyt aion suunnata ajatukseni joulun odotukseen ja nauttia joulusta!
 
Hyvää maanantaita väelle! :)

Täällä pitää kierto vielä jäännityksessä.... tai koitan asennoitua niin, että ovis on tässäkin kierrossa ollut lähempänä kp21 paikkeita, joten menkatkin alkaisivat sitten myöhemmin... nyt on kp 30/28-35 yk 5. Mitä parhain joululahjahan se plussa olisi, mutta on sitten vielä yksi kierto alkamassa tän vuoden puolella.. sen jälkeen vasta siirryn tuonne raskaaksi 2012 puolelle :) toivoa viimeiseen asti! :)
Ja toinen kiva uutinen... pääsemme siirtymään omaan kotiin viikkoa odotettua aiemmin eli tämän viikon perjantaina :) On aikaa laittaa koti jouluksi kuntoon <3

djh; onnea onnea!!! :)

Nuska; kiitos tsempeistä! :) katotaan miten käypi! Itsellä kierto nyt tosiaan ylittynyt 2pv, mutta tilanne ompi sitten normaali jos ovis tullut jostain syystä myöhemmin.. mene tiedä... toivotaan sinullekin nyt plussaa sinne! :)

MariaL; toivottavasti olette hyödyntäneet bongaamasi oviksen :)

PePa; harmi, ettei teillä nyt onnistanutkaan :( Koita pitää lomailua vauvailusta ja palaile yrityksiin sitten ensi vuoden puolella! :)

Supernova; toivotaan, että saisitte joululahjan parhaimman! :)

j3nni; onkos tilanne rauennut johonkin suuntaan teillä?

elenna; teilläkin osuu tuonne joulun seuduille odottelu.. tsemppiä! :)

Perhoska; ihana tuo sinun miehesi <3

Ciruela; täällä vielä jännäillään... katotaan, ehkä torstaina voisin testailla tai sitten perjantaina.. pelkään pahoin kierron pitkittyneen myöhäisen oviksen johdosta.. jos edes ovuloin.. eihän sitä voi tietää.. en oo viittinyt ovistikkuja käytellä vieläkään (kaapissa ne odottelee), kun koen niiden kuitenkin lisäävän stressiä.. huoh... ...Huh mikä kierto sinulla! Onneksi saatte apua :)


 
Kiitos plussaonnitteluista, mutta tais olla hiukan aikaista :/ Kuukautiset edelleen myöhässä kp. 38/32-34!! Eilen viimeksi testasin luiskatestillä puhtaan negan. Että en sitten tiedä et mitä tämä on :/ Tekis niin mieli ostaa uus CB, jos se on jotenkin herkempi tjt?.. Kaupasta siis oon noita liuskoja ostanut ja netistä. Eilen illalla tuli joku älytön päänsärky kohtaus, jyskytti takaraivo hulluna ja oksennus siinä tuli :( Mulla kun ei oo mitään migreeniä niin vähän yllättävä juttu :(

Lohduttavaa nähdä, että muillakin on ongelmia kierron ja ylipäätään raskautumisen kanssa! Paljon plussatuulia kaikille! Niin paljon toivon, että ens jouluna olis pieni lahja sylissä <3
 
Kiitos vielä kaikille onnittelijoille! :)

Nuska ja muutkin: Todellakin puhaltelen teille niitä plussatuulia! Olisi mukavaa saada mahdollisimman moni teistä seuraksi tuonne elokuisiin. ;)
*puuuuuuuh-puh-puh-puuuuuuuuh*
 
Kunnon plussaa ei vieläkään ovistesteissa näy ja tänään gynellä katsoi, että menisi ainakin 2 päivää tai jopa 5 päivää ennen kuin ovis olisi ajankohtainen. Eli taas vähän tuo kierto taitaa pidentyä. Suositteli kyllä jättämään tikut ja vaan puuhastelemaan n. 3 päivän välein...ei yhtään huonompi vaihtoehto ;) Virallista joululahjaa ei siis ole luvassa, kun ei se vielä silloin missään näy, mutta katsellaan ihan rauhassa =)
 
Heippa kaikille!
Äsken kirjauduin tänne sivustolle ja silmät ymmällään luen teidän viestejä... Minäkin yritän tulla raskaaksi ja olisi kovin suuri toive, jos vielä tänä vuonna tärppäisi. Ovulaation pitäisi tulla sunnuntaina.
Olen jättänyt ehkäisylaastarin pois 2.10., mutta ainakaan vielä ei ole tärpännyt. Ovulaatiotestiä alkuun kokeilin ja sen mukaan ovulaatio myös oli. Kovasti mieheni kanssa toivotaan raskautta ja yhteisen haaveemme toteutuvan.

Kirjoitan vielä tänne 2011 palstalle, vaikka kaiketi tuolla onkin palsta 2012 raskaaksi yrittäville... ehkä siirryn sinne, jos ei tänä vuonna tärppää. Pidän kuitenkin peukkuja pystyssä kaikille raskaaksi yrittäville! :)
 
Huomenta, leidit! Seuraa häpeämättömän itsekeskeistä omanapailua. Olin jo erinäisten oireiden perusteella melkein varma että meille olisi vihdoin tulossa perheenlisäystä, mutta eipä sieltä sittenkään tullut kuin vanha tuttu täti. Yhdeksäs yrityskierto keväisen keskenmenon jälkeen käynnistyi siis tänään, joten vielä olisi yksi tilaisuus tulla raskaaksi tämän vuoden puolella.
Nyt on kuitenkin usko luomuraskautumiseen sen verran pahasti koetuksella että käännytään yksityisen lapsettomuusklinikan puoleen. Julkisella puolella pääsisin ultratutkimukseen vasta helmikuussa ja siihen asti ei enää odotella.

Toivottavasti Nuskan oireilu on alkavaa raskautta! Plussatuulia sinne ja kaikille muillekin vielä yrittäville!
 
heissan!
eilen tuli synttäreitä vietettyä sian palottelun merkeissä, kyllä - aika mojova synttäripäivä :D ja pah, tylsyyteni valtas taas ku aattelin innoissani tehdä testin ja pitihän se arvata - tai siis oli se tiedossa ettei siihen testiin tule kun se yksi surkea viiva :(
eli ei.. täällä ei olla raskaana, ja ei, täällä ei ole tätiä mail eikä halmeilla. :( nyt kp 37.
mut ei se mitään, maanantaina 19pv oon taas varannut yksityiselle gynelle ajan, saa taas ultrata ja tutkia, (olin samaisella naikkosella lokakuun lopulla kun ei niitä menkkoja näkyny enkä ollut raskaana), saas nähdä onko mitään muutosta tapahtunut, kun epäili mulla olevan kysta joka on itekseen jo poistunut, tosin oikea munasarja oli niin kosketusasrka että sitä se vähän ihmetteli. mutta ne kivuit on jo loppunu, tai aina sillon tällön sinne koskee mutta mutta.. no sillo maanantaina taas ultrataa ja katotaa näkyykö siellä mitään kystan merkistä tai mitään ja onko munasarja edelleen arka. toivon saavani tuloksia=) onneksi on tosi mukava ja ymmärtäväinen ihminen!!! ja kelakorvauksen jälkeen maksettavaksi jäi 120e. siihen kuului sisätutkimus ja ultra ja jopa vielä tissien kokeilu siltä varalta ettei ole mitää ylimääräsiä möykkyjä tai mitään..
ja toivon saavani ja uskon saavani myös uudestaa terot ja tällä kertaa muutamaan kiertoon.. jotta saatais tää kierto edes vähän sinnepäin mitä pitäisikin.
tossa eilen ku mieheni kanssa puhuttiin, sanoi mies jo haluavansa kovasti lisää pikku-niklaksia, ja käski mun mennä uudestaan lääkäriin jotta saadaan tää mun kierto kuntoon, sano jopa että hankitaan niitä ovistikkujakin ! ja tammikuussa kuulemman pupuillaan jokatoinenpäivä jotta varmasti tärppäisi.. ja kun meille tulee tää toinen lapsi sitten joskus niin heti synnytyksen jälkeen mä en ala syömään mitäään pillereitä vaan sitte annetaan heti tulla kun tulee.. aika söpösti sanottu, ihan oon ollu sillä uskolla, että mies haluaa lisää lapsia mutta mitenkään kovin kuumeisesti ei ole, mutta kyllä tuo eilinen sitte muutti munkin käsitystä miehen suhtautumiseen uuteen vauvvaan :') todella, meille halutaan niklakselle uusi kaveri mahdollisimman pia! jopa mies haluaa! ihana huomata, että mieskin on noin tosissaan nyt :) ! niklaksesn syntymän jälkeen söin siis puolivuotta pillereitä ja imetin 1v.2viikkoon ikään asti, ja vieläkin mun tissit vuotaa kun vähänki jotenki painaa tai "hieroo" .. :/

mutta joo, taas tuli omaa napaa aika tavalla, ja ensiviikolla ollaan toivon mukaan viisaampia! =)

onnea kaikille plussanneille ja halaukset negan saaneille<3

mä siirryn pikkuhiljaa tonne raskaaksi 2012, kun tänävuonna se ei enää ole mahdollista. tai mahdollista on aina, mutta aika epätodennäköistä.
 
Hyvää keskiviikko päivää kaikille!

muru - tervetuloa mukaan ja onnea sunnuntaille!
j3nni -  mahtavaa että sun mies on kanssa noin mukana innokkaasti. Se auttaa paljon asiaa!

Meillä alkoi päivä täällä ihanasti! Yöllisen kl 02.30 herätyksen "äiti, mun tuli pisu housuun..." (ja tietty mies oli unohtanut neidiltä yövaipan kokonaan eli sänky oli märkä!) jälkeen lapset nukkui meidän kanssa melkein kahdeksaan asti!! En muista milloin ois viimeks käynyt niin... Oli hiukan ihanaa nukkua pitkään varsinkin kun oli vapaa päivä :D

"Hiukan" innokkaana (muutama päivä vielä menkkojen odotettuun alkuun) menin ja testasin tänä aamuna ja hailakka plussa tuli! emoticon  Jaksaiskohan tuota uskoa todeksi?!  Täytyy varmaan mennä ostamaan se clearbluen digi testi varmistukseksi.
Vähänkö upeeta jos nyt oikeesti meillä odotettais emoticon !

Kuulemisiin!

 
Iltaa!

Täältä pikainen päivitys: vielä ei ole tilanne muuttunut. Nyt on kaiketi kp 32/28-35. Perjantaina ajatteln testata aamulla ja katsoa sitten... kesän jälkitunnelmista arvelen menkkojen kuitenkin vaan tulevan, ettei meitä vaan tule onnistaan :( mutta katsotaan...

MariaL; harmittelut negasta, oletko testaillut uudelleen ja onko menkat pysyneet poissa?

djh; onnea sinulle vielä kerran! Toivottavasti pienokainen pysyy mukana koko matkan <3 toivottavasti me kaikki tulemme pian perästä!

Perhoska; toivottavasti saitte bongattua oviksen ;-)

-Muru-; Tervetuloa joukkoon! :) Toivottavasti teilläkään yrityksiä ei pääsisi kasaantumaan montaa, että tärppäis pian :)

Catriona; suuret harmittelut tädistä! :( keho osaa olla tosi katala! : / Teitte varmasti oikean valinnan päättäessänne mennä yksityiselle. Nopeammin pääsee varmasti asioissa etenemään :)

j3nni; harmittelut jälleen negasta, sen saaminen tuntuu aina yhtä kurjalta! Kauhea isku vasten kasvoja : /

supernova; hyvä, että sait ihan hyvin kuitenkin unta kommelluksista huolimatta! :) Sinulla onkin jännät paikat siellä! Onnittelut haamuplussasta! Ei muuta kuin testaamaan kohta uudelleen! Toivottavasti plussa pärähtää kunnolla :)
 
Heippa kaikille taasen!

Hurjan kiireinen viikko vasta puolessa välissä! Pari päivää vielä kun jaksaisi pinnistää niin viikonloppu koittaisi!

Catriona: Hienoa että menette yksityiselle! Tulee ainakin semmoinen tunne että asiat lähtee menemään eteenpäin.

Muru: Tervetuloa joukkoon! Minäkään en aio siirtyä tuonne 2012 ketjuun ennen kuin toivo tältä vuodelta ehdottomasti ohi!

Supernova: Onnittelut haamusta! Tule sitten kertomaan vahvistuuko viiva!

Maria: Mikäs teidän tilanne? Mulla oli kans pahat päänsäryt alkuraskaudesta. Oli aivan höntti olo ja möhlin yhden työhaastattelun sen takia!

J3nni: Ihanaa että sun mies on noin mukana. Mun mies on kans ihan yhtä innoissaan ovistikutteluista yms. kuin minäkin. Mun miekkosella on vaan tuo pupuiluinto hieman laskenut edellisen kierroksen jäljiltä... taisi olla liian aktiivista emoticon Hitsi pitäisi varmaan itsekin käydä yksityisellä oikein kunnon tutkimuksissa.

Sitten hiukan kysymyksiä teille viisaammille:
Testasin tänä aamuna (ke) CB-digitestillä negan. Kiertopäivä 30. Yleensä mun kierto 28, mutta nyt toinen kierto km jälkeen joten saattaa tietty vaikuttaa asiaan. Olin jo niin innoissani kun menkat oli myöhässä, mutta sehän saattaa jouhtua myöhäisestä ovulaatiosta, jonka bongasin kp20. NOH, petyin pahasti aamulla (luonnollisesti), mutta sitten päivän päälle alkoi olla "määrittelemätön omituinen olo" erillaiset limat yms. you know. Testasin ovistestillä kotiin päästyäni ja se antoi plussan?! Siis voiko oikeesti ovuloida 10 päivän välein?! Onko muilla tai km kokeneilla sattunut vastaavaa? Yhtään tätimäinen olo mulla ei kyllä ole... Jos ovulaatiosta on kulunut vaan 10 päivää, niin voisko olla että raskaus ei oo näkynyt testissä? Testaan raskaustestin uudestaan muutaman päivän päästä jos tätiä ei kuulu... mutta odottavan aika on tunnetusti ihan sairaan piiiiiiiiiiitkä....! emoticon
 
Vuononvaltiatar: Toivottavasti sun menkkas ei pysy näin kauaa pois kun mun.. Siis mikäli et raskaana ole :) Täällä mennään nyt kp. 41! Eli n. 6pv myöhässä.

Eilen tein "pitkästä aikaa" clearbluen testin ja siihen piirtyi jälleen hyvin hailakka plussa! Tätä ihmettelenkin et miks se on sitten niin hailakka jos plussa on!! Ovulaatiotestit edelleen plussaa myös. Sitten sitäkin aloin miettimään et onko mahdollista että mun ovulaatio olis ollut myöhässä ja se siihen reagoinut viikko sitten cb:n r-testi heikosti? Luin jostakin että näinkin voi käydä?? Ja jos sitten olis nyt tärpännyt?... Äähh en mä tiedä :( Tuntuu nyt et rinnatkin olis hiukan kasvaneet.. Tää oon niin raastavaa tämä epätietoisuus!! Alkais nyt ne menkat sitten jo tai plussaa testiin kiitos!!!

Ja Nuska: Päänsäryt oon olleet kyllä aika voimakkaita ja iltapainotteisia.. Sitten mietin, et jos se johtuukin jumissa olevista hartioista tjt? Siis e tiedä, mut varmaa se on järkevämpi selitys kun raskaus! Ja joo täällä toi ovistesti on näyttänyt plussaa sen viikon ajan :D Että ehkä olen vaan joku hormonihirviö tai sitten salamatkustaja on hyvinkin salainen...
Tsempit kaikille!!
 


Muru: Tervetuloa joukkoon! Minäkään en aio siirtyä tuonne 2012 ketjuun ennen kuin toivo tältä vuodelta ehdottomasti ohi!


Kiitos sinulle ja monelle muulle; mukava lueskella toisten kokemuksia, vinkkejä yms. Ja jokaisella sama tavoite! :)

En missään nimessä vielä heitä kirvestä kaivoon; nyt on menossa kolmas yritys ja tätä vuotta on hieman vielä jäljellä. Mahdollisuudet siis ovat, vaikka toki jos vielä ei tärppää, yritys jatkuu ensi vuoden puolella.
 
Testasin tänä aamuna taas, ja kyl siihen se viiva piirtyi ihan selvästi et siirrynpä tästä tuonne elokuisiin! Happy, happy....

Plussatuulia kaikille! Ellei vielä joululahjaa niin sitten onnea uuteen vuoteen!!
 
Takaisin
Top