Rakenneultrat

Onko noissa maksuissa ollenkaan sitä ”rajaa” millä nimellä sitä nyt kutsutaankaan, että jos kuluja on vuodessa tietyn summan verran niin sen jälkeen ei enää tarvi maksaa?
 
Onko noissa maksuissa ollenkaan sitä ”rajaa” millä nimellä sitä nyt kutsutaankaan, että jos kuluja on vuodessa tietyn summan verran niin sen jälkeen ei enää tarvi maksaa?

Juu on kyl maksukatto olemassa. Se on hiukan alle 700€. Tarkkaa summaa en muista, mut ittellä tuli se viime vuonna täyteen kun oli noita ylimääräsiä ultria ja poika oli osastolla 7 viikkoo syntymän jälkeen + oma osastoaika. Lapsista tosin peritään maksu vaan viikolta ja sen jälkeen on ilmasta. Ja tosiaan sitä maksukattoa kerryttää itse + lapsi/lapset. Mä sain loppuvuoden käydä ilmaseks julkisella puolella ja pojan leikkauksista ei tarvinu maksaa mitään.
Nyt toivon ettei toi maksukatto tulis täyteen kun onhan tuo iso summa, enkä tosiaan haluis että toinenki lapsi joutuis alottaa mahan ulkopuolisen elämän osastolla piuhoissa.
 
Niin ja se maksukatto on aina tosiaan sen vuoden loppuun voimassa kun on tullut täyteen.
 
Meillä päin poliklinikkamaksu on muistaakseni 42€, ja kyllä siitä äkkiä kertyy isot summat, kun pitää useammin käydä. Esikoisen aikaan jouduttiin perätilan takia käymään aika monta ylimääräistä käyntiä, niin nopeasti se summa vaan kasvoi. Mutta kyllähän sitä mielellään maksaa, että näkee kaiken olevan ok.
Ja meillä siis kätilön tekemät ultrat on ilmaisia, lääkärin tekemistä menee tuo polimaksu.

Tääkin on jännä että noi maksut vaihtelee. Mut tosiaan on tuttua että niistä kertyy äkkiä ihan mukava summa. Onneks ei sentään tarvi maksaa kaikkia käyntejä yhdellä kertaa.
 
Meillä oisko polimaksut 32 tai 37 euroa. Kuopusta kun odotin niin käytiin n. 2 viikon välein ultrassa. Kyllähän siinä maksuja kertyi. :sad001
 
Meillä on muistaakseni 32,90€ polimaksu.
Edellisraskaudessa kävin usein raskaushepatoosin takia kontrolleissa.
Nyt joudun varmaan sitten käymään kontrolleissa kasvun takia ja hepatoosin jos se taas iskee.
Täytyy siis varautua makselee :sorry:
 
Meillä siirtyi ru 20.8 asti henkilökunnan sairausloman vuoksi.. höh!!! Harmittaa vaikka ei nyt siirtynytkään kuin 4 päivällä mutta odottavan aika kun on piiitkä. :confused:
 
Oisin voinut kirjoittaa ihan sanasta sanaan saman! Pitää pitää itsensä kiireisenä viikonloppu, onneks jo heti aamuaika maanantaina. Kyl me tää muutama päivä vielä kärvistellään. :woot:
Hahaha! Kyllä me kärvistellään! :p
Mullakin on aamuaika! Onneksi ;D
 
Juu on kyl maksukatto olemassa. Se on hiukan alle 700€. Tarkkaa summaa en muista, mut ittellä tuli se viime vuonna täyteen kun oli noita ylimääräsiä ultria ja poika oli osastolla 7 viikkoo syntymän jälkeen + oma osastoaika. Lapsista tosin peritään maksu vaan viikolta ja sen jälkeen on ilmasta. Ja tosiaan sitä maksukattoa kerryttää itse + lapsi/lapset. Mä sain loppuvuoden käydä ilmaseks julkisella puolella ja pojan leikkauksista ei tarvinu maksaa mitään.
Nyt toivon ettei toi maksukatto tulis täyteen kun onhan tuo iso summa, enkä tosiaan haluis että toinenki lapsi joutuis alottaa mahan ulkopuolisen elämän osastolla piuhoissa.
Voi ryökäle muuten jos joutuu olemaan sairaalassa vielä ens vuoden puolelle! Siinähän se sitten katkeaa! Onpas tyhmä laskettuaika :rolleyes:
 
Kylläpäs nyt joulukuulle lupaillaan paljon tyttöjä :D
 
Täälläkin ru:ssa käyty ja pienellä kaikki mallillaan! Kyllä pyöri taas kun mikäkin väkkärä. Sukupuoli saatiin selville, mut haluan vielä hetken pitää sen vain meidän tietona. :p
Onnea hyvistä uutisista! :) ihanaa:Heartred
 
Esikoisen ryhmässä taas oli paljon poikia ja muutenkin 2015 taisi olla "poikavuosi". Hauskaa miten voi mennä niin, että toista tulee enemmän.
 
Tampereella NT ja rakenneultra on ilmaisia muut käynnit maksullisia. Mulle lääkäri teki rakenneultran ja oli silti ilmainen. Tänään tulee maksullinen käynti kun on kontrolli käynti.
 
Takaisin
Top