Rakenneultra

Täällä varhaisrakenneultrassa tänään käyty rv 18+4. Kaikki näyttää hyvältä ja varsinaisessa rakenneultrassa tarkistellaan 3vkon päästä sitte loputkin rakenteet, jotka tältä pieneltä poitsulta jäi vielä tsekkaamatta. Oikein hyvä ja huojentunut fiilis jäi meille tästäkin käynnistä.
 
Koko päivän ollut mun foorumi käyttökyvyttömänä sekä appi että netissä. Meinasin jo huolestua että en ehdi tänään kirjoitella tänne. :D
Tänään on siis käyty täälläkin. Kaikki oli ihanasti ja pikkuinen vastasi viikkojaan 20+4. Pieniä vaikeuksia oli saada sydämestä sellaista kuvaa kuin oli tarve. Saatiin siis töllötellä pientä pitkään. Sehän meille sopi. :)
 
Meillä ru 9.5 :)
Jännittääkö teillä se?
Minulla kyllä vähän jänskättää.. toivottavasti kaikki on hyvin :angelic:

Jännittää ihan älyttömästi. Nyt tän viikon aikana tullut semmoinen mitä jos kaikki ei olekkaan hyvin tai jos tuolla mahassa ei olekkaan ketään (tosi uskottavaa kun maha kuitenkin kasvaa ja sykkeet kuuluu). Maha kuitenkin alkaa oleen sen kokoinen että ei jää enää kellekään epäselväksi, niin sitten jos ei kaikki olekkaan hyvin niin joutuu kaikille selitteleen... Koskahan sitä osais nauttia?
 
Ultassa käyty. Kaikki oli just niinku pitääkin. Sukupuolen olis voinut kertoa mutta ei haluttu tietää joten saatiin vastaus "kyllä sielä toinen selvästi on ja näyttää siltä miltä pitääkin" :D Kovasti hän jumppaili joten saatiin ihastella häntä vähän kauemmin, kaikki mitat kuitenkin saatiin mitä pitikin. Sormia näytteli meille kovasti kuinka hienosti niitä osaa liikutella ja naamaa myös esitteli. Painoarvio tässä kohtaa n.350g, sydänäänet oli siinä 150 ja vähän päälle. :)

Istukka on mulla tässäkin raskaudessa edessä. Menee kuitenkin enemmän oikealle puolelle kun viimeeks oli aika keskellä. Ultras varmuuden vuoks alakauttakin istukan paikan mutta on niin nätisti sivulla että ei pitäs olla este normaalille alakautta synnytykselle kun nousee vielä ylöspäin raskauden aikana.
 
Mulla on muuten tässä raskaudessa myös se ero, että kaksi edellistä vauvaa viihtyi aikalailla pää alaspäin koko ajan mutta tää kaveri istuu nyt siellä perätilassa. Toivottavasti kaveri tajuaa vielä tässä kääntyä :D
 
Tiutsi kyllä hän kerkiää vielä oikeinpäin kääntyä:wink älä vielä huoli... ja vaikka ei kääntyisi niin saat hyvät seurannat että mahtuuko peba edellä tulemaan vai onko synnytys tapa mikä:) itse yhden ptn synnyttänyt niin se nyt mikään kamala ollut vaikka leikkuri valmiudessa oltiin kokoajan :)
 
Jännittää ihan älyttömästi. Nyt tän viikon aikana tullut semmoinen mitä jos kaikki ei olekkaan hyvin tai jos tuolla mahassa ei olekkaan ketään (tosi uskottavaa kun maha kuitenkin kasvaa ja sykkeet kuuluu). Maha kuitenkin alkaa oleen sen kokoinen että ei jää enää kellekään epäselväksi, niin sitten jos ei kaikki olekkaan hyvin niin joutuu kaikille selitteleen... Koskahan sitä osais nauttia?


Samaa olen itsekkin pelännyt, että jos kaikki ei olekkaan ok ja olen kuitenkin raskaudesta aika avoimesti jo puhunut monille ja näkyyhän se jo selvästi..

Itse tunnen kyllä liikkeet hyvin selvästi, aloin tuntemaan ne rv 17 lähtien.
Nyt oon siis rv 18+2.

Pitää olla positiivisella asenteella ja ajatella että kaikki on hyvin. :)
Ja elää sitten sen mukaan jos siellä jotain ongelmia löytyykin, turhaa niitä etukäteen pelkäämään...:sad001
(Helpompi sanottu kuin tehty....)
 
Meillä on klo 9 aika silloin 9.5 :happy:

Sentään pääset kidutuksesta ennen mua:wink jännätään sit alkuviikko yhdessä tai olihan siinä joku muukin kellä samalla viikolla tuomion päivä:)
Alkaa muuten aina jänskättää kun pelkästään miettii koko ultraa:D
 
Sentään pääset kidutuksesta ennen mua:wink jännätään sit alkuviikko yhdessä tai olihan siinä joku muukin kellä samalla viikolla tuomion päivä:)
Alkaa muuten aina jänskättää kun pelkästään miettii koko ultraa:D


Joo jänskätään sitä sitten yhdessä :happy:

Mie en uskalla edes miehelle puhua näistä peloista sen takia,kun se ei tykkää yhtään jos ajattelen tai mietin aina pahinta..:sad001
Itsekkin oppinut kyllä ajattelemaan positiivisesti ja miettiin just sillee, että eletään sen mukaan mitä tulee..

Kyllä kaikki hyvin menee..:)
Toivotaan kaikille hyviä uutisia :angelic:
 
Toivotaan todella kaikille hyviä uutisia!! Just onnistuin lukee toisist ryhmist huonoja uutisia. Nyt sitä sitte epäilee että onko kaikki kuitenkaan hyvin.. huoh.
 
Mä olen ainakin teidän kanssa äippä x5 samalla viikolla piinailemassa. Mulla ultra 7.5. Klo 10.30. Vielä en osaa jännittää, mutta onhan mulla juuri sopivasti ennen ultraa koko viikonloppu aikaa pohtia kaikki mahdolliset skenaariot läpi :hilarious:
 
Itse en jännää niinkään sitä etteikö kaikki olis ihan hyvin vaan ennemminkin kaikkea muuta, antaako hän ultrata nätisti ja mitään ei jää kaivertaa ja kieltämättä se sukupuoli asia jänskättää vaikka tuskin meille muuta tulee kun tyttöä, oon kyl nähnyt hirveästi poika unia... vai johtuuko siitä että mun sisko on saamassa kuukauden sisään toisen pienen pojan:wink vaikka siis sukupuoli kyllä aika yhden tekevä kunhan on vaan vauva:D ennen kaikkea jännittää itse ultra ja vauvan näkeminen, aika höpsöä kun ehkä tässä jo muutaman kerran ollaan ultrattavana oltu niin tiedän tasan tarkkaan mitä odottaa:p
Imme sulla onneksi jo heti alku viikosta:)
Ihanaa kyllä jännätä muiden uutisia niin menee aika nopsaan omaa odottaessa:wink lisää hyviä uutisia odottaen :Heartred
 
Hei! Meillä rakenneultra oli torstaina ja kaikki hänellä kunnossa. Pieni poika tulossa syyskuun alussa. Nyt sitten odotellaan vaan, että nähdään hänet muutaman kuukauden päästä livenä. Jotenkin hurjalta tuntuu, että enää ei ole mitään ultraa, mutta onneksi liikkeitä jo tuntuu. Tänään oma virtsarakko on ainakin saanut iskun jos toisenkin, kun torstaina ultrauksenkin aikana. :happy090
 
Takaisin
Top