Rakenneultra

Kyselin siis siksi, kun me mennään rakenneultraan jo rv 18+4 ja sitä varatessa puhuttiin varhaisrakenneultrasta. Meillä tulossa tämän jälkeen vielä ainakin yks ylimääräinen ultra. Kaipa tuolloinkin jo kaikki tarpeellinen näkyy
 
Kyselin siis siksi, kun me mennään rakenneultraan jo rv 18+4 ja sitä varatessa puhuttiin varhaisrakenneultrasta. Meillä tulossa tämän jälkeen vielä ainakin yks ylimääräinen ultra. Kaipa tuolloinkin jo kaikki tarpeellinen näkyy
Millä viikoilla teillä on se ylimääräinen ultra? Onko tuo siis teillä päin normikäytäntö?
 
Meidän ru siis rv 18+4. Ei oo normikäytäntö. Mun siskon tytöllä on suoliston hermosoluissa tapahtunu raskausaikana mutaatio ja suoli ollut osittain toimimaton. Toimimaton osa poistettu 4kk iässä ja nykyään neiti elää suht normaalia elämää erityisruokavalion kanssa. Taudin periytyvyydestä ei vielä oo tietoa, kin testit vielä vaiheessa. Me ollaan siskon kanssa identtisiä kaksosia, joten näillä ultrilla seurataan mahdollisia muutoksia. Lähinnä munuaisten kehitystä... Taudin kuvaan kuuluu siis myös muutokset virtsateissä/ munuaisissa. Siskon tytöllä ollut kaksi munuaista rakenteessa, mut syntyessään niitä ollut vain yksi, toinen siis surkastunut pois. Ja nämä kontrollit tulleet pyytämättä eli hyvässä tarkkailussa ollaan
 
Onpa hyvä, että olette päässeet tarkempaan seurantaan ja vieläpä ilman mitään taistelua.
 
Voi vitsi oon ihan malttamaton, kun luen muiden ultrakokemuksia :D meillä tulossa vasta kahden viikon päästä 21+1. Täytyy koittaa ajatella, et paremmi on näkee rakenteet siinä myöhemmin. Onnea kaikille iloisista uutisista :Heartred
 
Kiva lukea toisten kuulumisia, niin se vähän helpottaa tätä oman ultran odottamisen tuskaa :joyful: Tasan viikko enää jäljellä.
 
Olenko ainoa, joka ei odota ultraa kovin innolla? :sorry: Tai siis alun np-ultraakin pelkäsin niin että meinasin mennä toimintakyvyttömäksi. Pelotti että siellä ei olekaan mitään. Mikään muu ei pelottanut niin paljoa kuin ajatus tyhjästä kohdusta.

Nyt seuraava on 30.4. ja vaikka näinkin silloin alussa sen pienen hyppivän täysissä voimissaan, olen taas kauhun partaalla; pelkään että on menehtynyt kohtuun tai jotain. Ihan vain jo koska edelleen odottelen ensimmäisiä liikkeitä (18+3). Jotain muksauksia ja muljahduksia on ollut, mutta en osaa erottaa muusta vatsan toiminnasta.

Pelkään kauheasti, vaikka syytä ei edes ole. :sad010
 
Ti-ti-uu, kyllä mäkin pelkäsin rakenneultraa enkä nukkunut edellisenä yönä. Sä oot jo melkein puolessa välissä ja keskenmeno prosentti on onneksi jo pieni, yritä lopettaa stressaaminen. Onko ensimmäinen raskaus? Mä tunsin sillon +19 vasta sellasta hipsutusta. Tsemppiä, ei tää oo kenellekään meistä helppo juttu :Heartred
 
20+0 ja ensimmäinen eikä vieläkään kummoisia liikkeitä. Muutaman kerran melkein luulin tunteneeni mutta lienee kuvitelmaa. :) sormet ristissä ja kovassa luotossa siihen että kyllä se tällä kertaa mukana pysyy. :)
 
Ti-ti-uu, kyllä mäkin pelkäsin rakenneultraa enkä nukkunut edellisenä yönä. Sä oot jo melkein puolessa välissä ja keskenmeno prosentti on onneksi jo pieni, yritä lopettaa stressaaminen. Onko ensimmäinen raskaus? Mä tunsin sillon +19 vasta sellasta hipsutusta. Tsemppiä, ei tää oo kenellekään meistä helppo juttu :Heartred
Kiitos. :Heartred Kyllä, ensimmäinen raskaus ja ei ole edes alla kokemuksia keskenmenoista tai muusta, eli en ole edes varma että mistä kaikki pelko kumpuaa. Ehkä pitää alkaa kuvitella ihan jokainen muljahdus liikkeeksi ihan vain että hakkaisi itselleen päähän että siellä se on.
 
Itse en viitti vielä edes tunteja lakea mutta 3 viikkoa ja 2 päivää sinne ois:/ luoja kun pitkä aika odottaa...
 
Takaisin
Top