Rakenneultra

Mulla ei oo mitään oloja suuntaan tai toiseen mutta väitän että TYTTÖ ihan vaan sen takia kun meillä 5 ihanaa prinsessaa jo ennestään:D
Ahven haluutko tehdä jotain listaa vai miten ajattelit toteuttaa?
Jos listaa aattelit niin tossa alun tynkää:)
Äippä x5/ TYTTÖ
 
Okei, mie veikkaan itelleni tyttöä! :D Tai oikeasti en tiedä, onko se enemmän fiiliksiin perustuva veikkaus vai pelkkä toive. Mutta silti!
 
Näin yöllä unta et meille olisi tulossa tyttö. Mitään fiilistä mulla ei oo tähän mennessä ollut. Ratkaisua asiaan joudun odottaan vielä viisi pitkää viikkoa :D
 
Ajattelin et ennen kun menee sinne ultraan niin vois laittaa tänne ja sit tulla myöhemmin muokkaa sitä omaa viestiä. Aloitan itte huomenna :p
 
Mulla ollut tyttöolo alusta saakka joten veikkaan TYTTÖÄ. Pari viikkoa vielä jännitettävää :)
 
Mä kovasti toivoisin poikaa mutta kyllä tuolla taitaa tyttö kasvaa. Lähi piirissä on tosi paljon nyt pikku prinsessoja niin tästä syystä olis kiva saada pikku poika sinne tasapainottamaan sekaan...
 
Mulla vahva tunne pojasta. Aluksi oli tytöstä mutta nyt pitkään ollu, et poika tulee :cat: saa nähä. Viellä ois 4vk ennenku mtn selviää:p
 
Olen ihan varma, että poika tulee. Esikoinen on poika ja pieni tyttö toki kivasti tasapainottaisi sukupuolijakaumaa. Jostain syystä kuitenkin uskon, että esikoinen ottaisi pikkusisaruksen enemmän omakseen, jos vauva on poika, kun jatkossa leikkivät luontaisemmin samoja leikkejä.
 
Mäkin veikkaan poikaa, vaikka tyttö olis kyllä kiva kun esikoinen on poika :) Toisaalta taas pojista on sitten ehkä enemmän kaveria toisilleen kun ois samanlaiset leikit..
 
Mulla on ollut alusta asti vahva poikafiilis ja siitä oon monta untakin nähnyt. Tiedä sitten onko kyse enempi omasta toiveesta. Esikko tyttö ja ois kiva saada kummatkin,toki myös tyttö on tervetullut,tytöt tulisi ehkä paremmin toimeen keskenään.. toivottavasti ultrassa selviäis :joyful:
 
Takaisin
Top