Rakenneultra

Täällä pitkä aika vielä odottaa! 2.5. vasta :wink onneksi viikot tosiaan tuntuu menevän vauhdilla.
 
Tekis niin mieli mennä ylimääräiseen ultraan johetinyt, sanokaa ettei saa mennä ja ahven oot pösilö:dead:
 
23.4. olis meillä ru :happy: onneksi tosiaan on viime päivinä tuntunut, että aika juoksee kauheeta vauhtia. Luulen kyllä, että ajankulku ehtii hyvinkin hidastumaan vielä lähempänä ultraa! :D
 
Tekis niin mieli mennä ylimääräiseen ultraan johetinyt, sanokaa ettei saa mennä ja ahven oot pösilö:dead:

Oot pösilö:wink voisin kyllä itsekin mennä moikkaamaan vauvaa jos vaan ois vähän ylimääräistä :) olen siis pösilö sun kaa yhdessä:p
 
Oot pösilö:wink voisin kyllä itsekin mennä moikkaamaan vauvaa jos vaan ois vähän ylimääräistä :) olen siis pösilö sun kaa yhdessä:p
No ku siis ei todellakaan oo ylimääräistä, mulla kotihoidontuki ja ollaan tehty just isot rempat ja koko ajan tehdään lisää.
Aina vois tietty syödä pari viikkoa keittoa:grin
 
Sosekeittoo vaan naamariin nii rahaa säästyy:wink mä oon nyt 2kk palkallisella ”kesälomalla” enneku jään kotihoidontuelle, ”ylimääräiset” menee säästöön... luotan siihen että pikkusella kaikki kivasti masussa niin viitti mennä ylimääräiseen ultraan... vaikka hesan perhe arte onkin edullinen/hyvä paikka:wink
 
Meillä on niin onnellisesti että.omassa neuvolassa ultrataan melkeen joka käynnillä :)
 
Meillä on niin onnellisesti että.omassa neuvolassa ultrataan melkeen joka käynnillä :)

Pitäisi olla kyllä kaikissa neuvoloissa samat systeemit.

Mulla rakenne ultra vasta toukokuun lopussa, ehkäpä käyn isosiskon luona ultrassa. On siis töissä äitiysneuvolassa täällä johon hiljain hommattu laitteet, kaikista ei löydy. Sanoi että voisi treenata mun kanssa :)
 
Meillä myös 19.4. rakenneultra. Elättelen toiveita, että pääsis lääkärineuvolassa ultraan tiistaina, mutta taidetaan vain sydänäänet kuunnella :) Ois kiva nähdä, kuinka siellä kasvetaan
 
Kuinka aikaseen rakenneultraan voi mennä? Siis jos kävis eka yksityisellä. Haluisin ehkä kokeilla 4d ultraa kun en ikinä ole kokenut ja tää taitaa kyllä olla nyt viimonen raskaus.
Kaupungin ultra on rv21
 
Kuinka aikaseen rakenneultraan voi mennä? Siis jos kävis eka yksityisellä. Haluisin ehkä kokeilla 4d ultraa kun en ikinä ole kokenut ja tää taitaa kyllä olla nyt viimonen raskaus.
Kaupungin ultra on rv21
Muistaakseni rakenne oli 18-21 mut vaihtelee varmaan vähän kaupungeittain.
 
Okeii mulla ei oo mitään hajua siitä 4d täytyy varmaa soitella johkii ja kysellä viikoista:happy:
Jos se menee nuin myöhäsille viikoille vois harkita normi rakenneultraa jos sen voi tehä jo rv18
 
Me käytiin esikoisesta rakenneultrassa yksityisellä rv 18 (niinkuin aiotaan tälläkin kertaa) :) Haluttiin käydä nt- ja rakenneultran välissä yksityisellä kun se väli tuntui niin pitkältä. Siellä käytettiin 3D/4D:tä ja hyvin näkyi pikkuinen :)

Varmaan siksi suositellaan sitä 3D:tä myöhemmin et saa esim. kasvoista tarkempia kuvia jne, kun taas rv 18 sikiö on vielä niin pieni että tyypin saa näkymään koko komeudessaan siinä ruudulla - myöhemmin näkyy vaan osia vauvasta kun on jo sen verran iso :)
 
Meilläkin ru 19.4. ja neuvolalääkäri tiistaina. Ihana päästä kuunteleen taas sydänääniä :)
 
Meilläkin ru 19.4. heti aamusta. Viikkoa sitä ennen on seuraava neuvola, joten lasken ensin siihen päiviä. Vähän jännittää jo, että kaikki varmasti hyvin ja kumpaa sieltä mahdollisesti olisi tulossa. On ihan tyttöfiilis, mutta ei sukupuolella ole oikeasti väliä :)
 
Takaisin
Top