Rakenneultra :)

Eipä oo mullakaan ollu enään doblerille käyttöö muutamaan viikkoon, kun liikkeet on ruvennu tuntuun säännöllisesti. Mullakin on edessä istukka, mutta oon tuntenu liikkeitä jo varhain. Myös sydänäänet kuulunu tosi aikasin. Nyt poika potkiin jo niin lujaa, että tuntuu vatsanpäälle istukasta huolimatta. Mulla tosiaan toinen raskaus jo, että se varmasti osaltaan vaikuttanu liikkeitten tuntemiseen.
 
Niin joo, sen sain kuulla rakenneultrassa, että vatsassa ollaan perätilassa. Vauva kuulemma kuitenkin ehtii vielä kääntyilemään useaan otteeseen mahassa. Mutta mitä jos ei käännykään?
 
Minulle on kolmena kertana povattu tyttöä sitä sit ollaan siihen valmisteltu toivottavasti on.
Muuten sit saa tytön vaatteetlaughing7
 
Mulle on annettu kans vahva tyttölupaus. Tosin viimeisin ultra on ollut siellä lokakuussa. :grin Hieman jännittää, että jos sieltä sitten poika tuleekin. Työkaverille oli vaan käynyt niin. Hyvin se poika niillä pinkeillä yksisarvisleluilla sit kuitenkin leikki. :rolleyes:
 
Itellä katottu sukupuoli vaan rakenneultrassa, uskaltaakohan tuohon luottaa :p
 
Me saatiin niin vahva poikalupaus, että ollaan siihen uskallettu kyllä täysin luottaa. Näki sen myös itse niin selväks pojaks. Tosin poika ennustukset on varmempia, kun tyttö.
 
Meille sanottiin rakenneultrassa myös, että tulee poika. Ja että pojat on helpompia ”ennustaa”/tunnistaa.
 
Takaisin
Top