Rakenneultra

Haaveilija31 oliks sulla se kätilön tekemä 4D vai lääkärin? Ite oon menossa Lahteen perhe arteen ja sen tekee kätilö ja maksaa 135e.
 
Haaveilija31 oliks sulla se kätilön tekemä 4D vai lääkärin? Ite oon menossa Lahteen perhe arteen ja sen tekee kätilö ja maksaa 135e.

Kätilön oli, taitaa olla täällä Helsingissä vähän kalliimmat hinnat. Mutta edullista silti moneen muuhun paikkaan verrattuna :)
 
150€ maksoi ja seuraava käynti ei maksa mitään erikseen :) perhe-arte Helsingissä missä käyntiin. Suosittelen kovasti :thumleft

Oho Haaveilija! Tuohan oli hyvin edukas ultra. Nyt alko tekee mieli mennä itsekin, vaikka olin jo päättäny, että ei oteta mitään ylimääräsiä ultria :grin Esikoisesta käytiin Femedassa ja se maksoi jonkun 250€. Toisaalta ollaan lähdössä Jenkkeihin 1.6. ja edessä on 11 tunnin lento plus toinen parin tunnin lento, niin ois kiva tietää, että vauvalla on kaikki hyvin pitkää reissua varten.
 
Meitin typy, 830g. Kasvot painautuneena istukkaan, eikä suostunut niitä liikuttamaan. Siro neiti näillä näkymin tulossa :Heartpink n.3kg syntymäpaino jos samalla käyrällä kasvaa syyskuuhun asti :joyful:
Tunki sormia suuhin ja leikki napanuoralla, pää oli nätisti alaspäin ja raajat senkun viuhtoi menemään :love7
 

Liitteet

  • _20170531_143448.JPG
    _20170531_143448.JPG
    21.6 KB · Katsottu: 77
Me ei saatu kunnon kuvia 3D/4D-ultrassa, kun vauva tunki naamaansa istukkaan ja peitti vielä kädellä kasvoja. Sain uuden ajan juhannuksen jälkeen. Vauva oli mahassa poikittain eikä saatu edes varmistusta sukupuolesta, kun napanuora meni haaroista. Ihme piilottelija tämä tyyppi. Pienikokoinen, vastasi viikon pienempää kuin rv:t. Painoarvio oli 717g. Ultra oli 25+4.
 
Takaisin
Top