Rakenneultra

Mikä teillä muuten oli rakenneultrassa pikkuaivojen koko? :)
 
Tänään käyty rakenneultrassa 20+0, oli kuulemma muutamaa päivää pienempi, mutta ei tullut kuitenkaan muutosta laskettuun aikaan.
Kaikki jäsenet näytti olevan paikoillaan eikä mitään erityistä ilmennyt, kaikki siis hyvin. Muutoin niin kovin vilkas pikkupotkuttelija päätti taas jälleen olla niin rauhallinen ultrassa ettei suostunut kääntymään millään konstilla vaan köllötteli sielä tyytyväisenä masullaan lempikuopassaan eli eipä saatu kasvoista muutakuin hyvin epäselviä sivuprofiili kuvia kun oli kättä ja napanuoraa välissä. Painoarvio oli 316g. Aavistuksen pienikokoinen, mutta ei kuulemma tarvitse olla huolissaan kun muuten kaikki oli kunnossa.

Alunperin toivoin poikaa (en edes tiedä miksi), mutta viimeaikoina on tullut erittäin vahva tyttöolo, mutta niin vain näytti pippeli olevan sielä haarovälissä :love7
 
Tänään käyty rakenneultrassa 20+0, oli kuulemma muutamaa päivää pienempi, mutta ei tullut kuitenkaan muutosta laskettuun aikaan.
Kaikki jäsenet näytti olevan paikoillaan eikä mitään erityistä ilmennyt, kaikki siis hyvin. Painoarvio oli 316g. Aavistuksen pienikokoinen, mutta ei kuulemma tarvitse olla huolissaan kun muuten kaikki oli kunnossa.

Jännä, että meille ei sanottu mitään pienikokoisuudesta kun samalla viikolla käytiin rakenneultrassa ja painoarvio oli 285g...
 
En mä kyllä ite ihmettele vaikka sanottiinkin että on pieni kun en minäkään mikään iso ole :happy:. Ja itse kun synnyin, painoin vain 2,6kg vaikka olin ihan täysiaikainen.
Ehkä ne sun89 on sullakin katsoneet että muut mitat menee arvoihin niin ei se paino ole huolena eivätkä ole sitten sen takia edes ottaneet puheeksi..?
Mulla se ultratäti höpötteli kyllä muutenkin ihan kaikkee maan ja taivaan väliltä :grin
 
Meilläkin paino arvio oli 290g viikolla 20+1. Mutta onnellinen ettei ole vielä ainakaa isompi. Sokereita myös mittaillaan ettei vaan nousi isoks paino vauvalla, synnytystä ajatellen.
 
Meillä oli ru 21+2 ja painoarvio oli 446g mikä kuulostaa minust melko isolta ku on muiden painoja katellu. Mut ei se kätilö sanonu mitää siihen :)
 
Meilläki oli se ru viikoilla 21+3 ja painoarvio oli 447g. Kätilö sanoi että vastaa päivää isompaa eli 21+4. Potra poika tulossa :happy: :dummy:
 
Meinaako täällä kuinka moni mennä 4D ultraan? Itse varasin ajan sellaseen ihan mielenkiinnon vuoksi, kiva päästä näkemään vauva niin tarkasti :)
 
Millä viikoilla tuo 4D-ultra olisi paras tehdä, tai millä viikoilla porukka täällä on menossa? :) kiinnostaisi kovasti mennä, mutta aikaa en oo saanut aikaseksi varata..
 
Vissiin parhaiten rv 22-28, mitä myöhemmin ni sen vauvamaisempia tai pehmeempiä niist kuvist tulee. Siitä myöhemmin näkyvyys huononee kun vauvan koko on suurempi ja lapsiveden määrä on vähäisempää suhtees aikasempaa ku ei oo tilaa samal taval ja lapsivesi toimii ultraäänen välittäjänä. Ite meen rv 25+4.
 
Meillä on rv 24+0 kun mennään. Luin jostain että 24-28 viikot ois parhaimmat, on vauvamaisempi muttei liian iso ja rakenteet näkyy hyvin :)
 
Täällä oli tänään ru,viikoilla 20+5. Vauva vastasi viikkojaan,painoarvio 374g,köllötteli koko ajan selkä ja peppu edellä,saatiin ensi viikolle uusi aika,jospa näyttäisi kasvojaankin :D Kaikki raajat oli kunnossa,pikkuaivojen mittaa ei meinannut aluksi saada,mut lopulta se sieltä saatiin. Ja vahva tyttöveikkaus ❤️
 
Meinaako täällä kuinka moni mennä 4D ultraan? Itse varasin ajan sellaseen ihan mielenkiinnon vuoksi, kiva päästä näkemään vauva niin tarkasti :)

Mulla oli molemmat ultrat 4D:nä :wideyed: nyt kun rakenteessa kävin niin ei ollut mitään hyötyä tuosta 4D:stä kun pikkuherra tykkää köllöttää masullaan niin mitään kunnon naamakuvia edes saatu. Sama juttu oli ekassa ultrassa kun kuvissa näkyi lähinnä selkä ja takaraivo :hilarious:
 
Minulla oli ru 20+6, kokoarvio 346g. Kaikki oli kunnossa. Istukka oli np ultrassa takaseinässä, mutta nyt yllätykseksi etupuolella, ei kuitenkaan kohdunsuun päällä onneksi. Sivuprofiilikuvia saatiin kasvoista, mutta 4D kuvaus ei onnistunut kun kaveri ujosteli.

Meille sattu ihana kätilö :)
 
Me käytiin 4D ultrassa tänään, varmistui pieni tytöksi. Koossa oli harpannut kiinni, vastasi enää 2 päivää pienempää. Nyt paino 640g, kun 16 päivää sitten painoa oli 340g.
Mutta kasvoja ei näyttänyt, hieroi niitä vaan istukkaan ja kädellä huitoi napanuoraa kasvoihin ja suuhun. Potki kovasti ja muutenkin hyöri mutta päätä ei suostunu liikuttaa.
Kaikki hyvin, istukka on kuulemma hyvin siistinnäköinen ja lapsivettä juuri niinkuin pitääkin ❤

Uusinta käynti parin viikon päästä, että saadaan kasvotkin mukaan kuviin.
 
Takaisin
Top