Rakenneultra

Katselinkin, että päästään jännittämään ensimmäisiä rakenneultria tällä viikolla. :) Itse pitäisi malttaa odotella vielä reilun viikon. :hilarious:
 
Itse joudun vielä 3 piiiiitkää viikkoa odottamaan :/
 
Jännittää myös huomisaamun ultra! Onneksi aika on jo klo.8 niin ei tartte piinailla koko päivää :grin saas vaan nähä että tuleeko nukuttua yöllä hetkeäkään.
 
Mulla olisi rakenne viikon päästä. :) Sukat jo pyörii jalassa tästä jännityksestä. Ei malttais odottaa ekojen syyskuisten kuulumisiakaan. :D
 
Täällä pitää vielä kolme viikkoa odottaa! Miksi täällä on nuo ultrat niin "myöhään" kun vertaa millä viikoilla teillä muilla on.
Tällä kertaa taitaa mieskin päästä ultraan mukaan kun nyt mun sairasloman vuoksi ei tarvitse muuten työvuoroja toivoa.
 
Täälläkin kolme viikkoa (ja kaksi päivää). Onneksi aika menee nopeesti! Ja tänään sai lääkärineuvolassa kuitenkin nähdä pikkuisen. Eniten odotan tietoa sukupuolesta!
 
Mulla RU ensi viikon perjantaina mutta huomenna jo ultrataan kun meen naistenpolilla käymään kontrollissa ♡
 
Tasan viikko enään :Heartred viime yönä näin unta että synnytin poikavauvan ja aloin itkemään että miksi et ole tyttö, mutta silti se vauva tuntui niiin rakkaalta. Oliko enne uni vai ei, piiiitkä viikko vielä odottaessa :)
 
Oi, kertokaas sitten miten rakenneultrassa meni :) Mulla olisi tasan kaksi viikkoa vielä siihen.
 
Täällä ru ens viikon pe. Pelottaa onko kaikki kunnossa. :sad001 Nt-ultraan menin ajatuksella "kaikki on varmasti hyvin" ja sit ku seulontatulokset tuntuki niin pieniltä. Kauheeta jos joku oliskin niin pielessä, että joutuu keskeytykseen, kun vauvan liikkeetkin jo tuntuu. :sad001 Toivon kuitenkin hartaasti, että kaikki on niinku pitää. :) :Heartred Ihanaa kuulla teidän muiden kuulumisia jo huomisesta alkaen! :)
 
Kolmisen viikkoa joutuu ite vielä jännäämään. Muiden kuulumisia odotellessa :-)
 
Kaks viikkoa vielä :sad001 Mulla on RU aika vasta rv. 20+5

Millä raskausviikoilla/päivillä te muut meette?
 
Takaisin
Top