Rakenneultra

Keskustelun 'Laskettu aika syyskuussa 2017' aloitti Jahtu, 11 huhti 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Jahtu Peruskäyttäjä Syysmammat 2017

Aloitan tälle aiheelle nyt jännityksissäni jo ketjun. Huomenna heti aamusta päästään ihailemaan vauvaa!
    • Tykkää Tykkää x 10
  2. Chipmunk86 Tuttu foorumilla Syysmammat 2017

Katselinkin, että päästään jännittämään ensimmäisiä rakenneultria tällä viikolla. :) Itse pitäisi malttaa odotella vielä reilun viikon. :hilarious:
  3. saini Rakastunut foorumiin Syysmammat 2017 Joulukuunmammat 2015

Itse joudun vielä 3 piiiiitkää viikkoa odottamaan :/
  4. milmiina Aloittelija Syysmammat 2017

Jännittää myös huomisaamun ultra! Onneksi aika on jo klo.8 niin ei tartte piinailla koko päivää :grin saas vaan nähä että tuleeko nukuttua yöllä hetkeäkään.
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Kuuurankukka Aloittelija

Mulla olisi rakenne viikon päästä. :) Sukat jo pyörii jalassa tästä jännityksestä. Ei malttais odottaa ekojen syyskuisten kuulumisiakaan. :D
  6. Isabella84 Peruskäyttäjä Syysmammat 2017

Täällä pitää vielä kolme viikkoa odottaa! Miksi täällä on nuo ultrat niin "myöhään" kun vertaa millä viikoilla teillä muilla on.
    Tällä kertaa taitaa mieskin päästä ultraan mukaan kun nyt mun sairasloman vuoksi ei tarvitse muuten työvuoroja toivoa.
  7. Sun89 Peruskäyttäjä Syysmammat 2017

Täälläkin kolme viikkoa (ja kaksi päivää). Onneksi aika menee nopeesti! Ja tänään sai lääkärineuvolassa kuitenkin nähdä pikkuisen. Eniten odotan tietoa sukupuolesta!
  8. Violina Tuttu foorumilla Syysmammat 2017

Mulla RU ensi viikon perjantaina mutta huomenna jo ultrataan kun meen naistenpolilla käymään kontrollissa ♡
  9. Digginsson Aloittelija

Mulla vielä 5 vkoa rakenneultraanei jaksais odottaa!!!!
  10. 7aimen Tuttu foorumilla Syysmammat 2017

Tasan viikko enään <3 viime yönä näin unta että synnytin poikavauvan ja aloin itkemään että miksi et ole tyttö, mutta silti se vauva tuntui niiin rakkaalta. Oliko enne uni vai ei, piiiitkä viikko vielä odottaessa :)
  11. Loviisa Peruskäyttäjä Syysmammat 2017

Oi, kertokaas sitten miten rakenneultrassa meni :) Mulla olisi tasan kaksi viikkoa vielä siihen.
  12. Nannari Aloittelija Syysmammat 2017

Täällä ru ens viikon pe. Pelottaa onko kaikki kunnossa. :( Nt-ultraan menin ajatuksella "kaikki on varmasti hyvin" ja sit ku seulontatulokset tuntuki niin pieniltä. Kauheeta jos joku oliskin niin pielessä, että joutuu keskeytykseen, kun vauvan liikkeetkin jo tuntuu. :( Toivon kuitenkin hartaasti, että kaikki on niinku pitää. :) <3 Ihanaa kuulla teidän muiden kuulumisia jo huomisesta alkaen! :)
  13. roach Aloittelija

Kolmisen viikkoa joutuu ite vielä jännäämään. Muiden kuulumisia odotellessa :)
  14. haaveilija31 Peruskäyttäjä

Tasan kaksi viikkoa odotettavaa :happy093
  15. Mariejohanna89 Aloittelija

Viikko ja kaksi päivää!! Iik
  16. Dossier Peruskäyttäjä

Kolme viikkoa täälläkin vielä odotusta
  17. Tittidii Ihastunut foorumiin Syysmammat 2017 Helmikuunmammat 2016

Meikäläiset odottaa vielä kuukauden :wacky:
  18. Sanzqqq Aloittelija Syysmammat 2017

Viikko ja 1 pv, nyt tulevana torstaina onki tasan puoliväli raskaudessa :smiley-bounce012
  19. Sofia90 Aloittelija

Kaks viikkoa vielä :( Mulla on RU aika vasta rv. 20+5

Millä raskausviikoilla/päivillä te muut meette?
  20. elaffy Ei muuta elämää Syysmammat 2017 Kesäkuunmammat 2015

Jaa tämä sivu