Rakenneultra

Meilläkin oli rakenneultra ja poika on tulossa :Heartblue POIKA!! :D Esikoinen kun on niin mulla ei ollut kyllä mitään toivetta sukupuolesta, mutta jälkeenpäin huomasin että olen sekä valtavan riemuissani että pikkuisen pettynyt siinä rinnalla. Tuli sellanen olo että entäs se tyttövauva, mitä jos seuraavakin on poika! Luulen että samalta olisi tuntunut jos ultrassa olisi näkynyt pieni tyttö :D
Ihanaa joka tapauksessa :Heartred vähän epätodellinen olo jopa ettei se ole enää "vaan" vauva ilman sukupuolta nyt kun tiedetään kumpi siellä kasvaa :Heartblue
 
Huomenna tarkkailu-ultra pikkutyypin liian soikean pään takia.

Tähän asti oon osannut ottaa tosi rennosti, koska eihän se nyt VOI olla kauhean vakavaa kun muuten kaikki oli kunnossa (paitsi kauttaaltaan pientä) ja ultra-aika laitettiin vasta viikolle 26. Nyt sitten totta kai olen googlannut koko illan, että mikä voisi olla vialla ja kyllähän sitä kaikkea mahdollista löytää. Toivottavasti kaikki olisi kuitenkin hyvin! :sad001
 
Tsemppiä, nokkonen! Oliskohan ajateltu, että tossa ajassa vauvan kasvua ehtii nähdä vähän paremmin kuin jos aika olisi ollut kovin pian? Toivottavasti kaikki hyvin!
Mulla on ollut seurantaultria kasvun takia yleensä Rv 28 eteenpäin 4 viikon välein. Pikkuisia olleet vauvat, ja ultra-arvion mukaan kuopus olisi ollut puoli kiloa pienempi koko ajan kuin mitä sitten oli todella kun syntyi. Meillä kaikilla pieni pää, ja sen mitta pienentää kokoarviota.
 
Hyvin siellä lopulta meni, niin kuin se alkuperäinen vaisto totesi! Pikkudude oli kasvanut todella reippaasti. Rakenneultrassa tosiaan oli noin viikkoa LA:ta pienempi, nyt oli 4 päivää isompi....... Totta kai nyt alkaa ihminen sitten murehtia (etenkin kun oma paino on noussut tämän kuukauden sisällä myös räjähdysmäisesti), että onko vaan mässäillyt pikkuihmisen kokoaan isommaksi.

Mutta sentään ei ole enää liian soikea pää!
 
Et sä saa vauvaa kuukaudessa kasvamaan millään maailman syömisellä liian isoksi, huoli pois! Lisäksi ultrallahan tehdään vain arvio, joka voi riippua myös mittaajan tarkkuudesta yms. Ja vauvakaan ei kasva tasaisesti koko ajan saman verran. Jos sf-mitta nyt lähtisi huitelemaan jonnekin ylös tmv, niin kyllä ne neuvolassa reagoisivat siihen taas. Minimimäärä murehtimista nyt vaan, nauti siitä, että vauva kasvaa ja on kunnossa! :Heartred
 
Et sä saa vauvaa kuukaudessa kasvamaan millään maailman syömisellä liian isoksi, huoli pois! Lisäksi ultrallahan tehdään vain arvio, joka voi riippua myös mittaajan tarkkuudesta yms. Ja vauvakaan ei kasva tasaisesti koko ajan saman verran. Jos sf-mitta nyt lähtisi huitelemaan jonnekin ylös tmv, niin kyllä ne neuvolassa reagoisivat siihen taas. Minimimäärä murehtimista nyt vaan, nauti siitä, että vauva kasvaa ja on kunnossa! :Heartred

Tottahan tuo on. Sf-mitta oli ainakin viimeksi (2 viikkoa sitten) ihan tismalleen käyrällä. Oon hieman yleismurehtija kaiken kanssa.. On se huojennus silti päällimmänen tunne, hyvä vaan että vauva kasvatti päätäänkin vaikka sitten vähän myöhässä :D
 
Takaisin
Top