Rakenneultra

Meillä rakenneultra 4.4. Ja silloin rv 21+4. Kyllä tuntuu pitkältä aika! :arghh:
 
Täälläkin vielä 6 viikon odotus, tuntuu ikuisuudelta:inpain: Mutta toisaalta kun miettii että vasta oli joulu ja kohta on raskaus jo puolivälissä että kyllä nää viikot menee toisaalta myös nopeaa :p
 
Lumikki1, kyllä se oikeesti noinki on. Mies meillä järkytty ku tuumasin että eihän tässä ole enää kun vajaa 4kk kun saa jäädä pois töistä !(aion pitää kesäloman ennen äippäloman alkua) Ja nyt kun alkaa aurinko paistaa ja päivät pitenee ja alkaa olla virtaa itselläkin enemmän niin kyllä tämä kevät menee nopsaan! :Heartbigred
 
Meillä odotusta rakenneultraan pyöreästi 2 kuukautta, ja kyllä se pitkältä tuntuu kun ajattelee että kaksi kuukautta takaperin ei oltu tehty vielä edes positiivista raskaustestiä :D Kasvaapahan kärsivällisyys jos ei muuta!
 
Höh... minä en oo vielä saanu koko aikaa. Johtuu ilmeisesti siitä kun mun aika tulee suoraan lääkärin ultrattavaksi eikä kätilön. Tästäkin tuli riskiraskaus vaikka vielä ei ongelmia olekaan.
 
Mulla kans 20+1 eli 21.3 mennään tsekkaamaan pikkusta ja toivottavasti saadaan vihjettä sukupuolesta myös :happy:
 
Muokattu viimeksi:
Meillä on 20+jotain. Huhtikuun alussa vasta, olisko ollut 9. päivä, vielä saa siis odotella.
 
Meillä rakenneultra myös 4.4, viikkoja silloin 20+4 muistaakseni. En malttaisi odottaa! Tällä kertaa aiotaan kysyä sukupuoli, jos näkyy. Kuopuksesta ei kysytty ja se oli turhan jännää :rolleyes:
 
Meillä rakenneultra 10.4. Ei malttais millään oottaa! Vähän jo mietin että pitäiskö mennä yksityiselle täs välissä mut kun kotona on kuitenkin doppler, jolla voi varmistella että vauva on vielä elossa ni ekä se saa nyt toistaiseksi riittää :)
 
Meillä on rakenneultra maaliskuun lopulla, silloin 20+0. Sillä kertaa ultraajana on lääkäri, ilmeisesti siksi että itselläni oli syntyessä kitalakihalkio. En ole silti mistään huolissani, kun olen ainoa ihminen koko suvussa (tai ylipäänsä kaikista tuntemistani ihmisistä), joilla sellainen on ollut. :) Ja olen takuulla huolehtinut foolihaposta hyvissä ajoin! :D
 
Meilläkin rakenneultraa saa vielä odotella reilun kuukauden, 4.4., silloin 20+4. Onneksi mulla on nyt tiistaina on neuvolalääkäri, vähän haaveilen, että ultraiskohan se siinä samalla... :)
 
Meillä on rakenneultra 27.3 eli vielä kuukausi jäljellä.. sillon 21+1 menossa. Oltais aiemminkin päästy 20+ viikolla mutta vapaat ajat ei sopineet meille. Meille sanottiin että on tunnin aika ja kätilö tekee tutkimuksen. Tarvittaessa lääkäri pyydetään jos on jotain epäselvää tai epäilyttävää
 
Takaisin
Top