Rakenneultra

Itella 8.7 rakenneultra jolloin viikkoja 19+4 (neuvolan mukaan 19+5) ja aiotaan kysyä kumpi on jos vain vauva suostuu näyttämään sukupuoleen :D en malta odottaa, tässä vielä aika järjestää esikoiselle hoitaja jos tällä kerta mieskin pääsisi mukaan :)
 
Meillä on rakenneultra 19.7., jolloin viikkoja on 20+3. Minun puolestani sukupuolen saa kertoa, jos se sattuu näkymään, mutta mies ei kai haluaisi tietää. Epäilen, että olen taas niin hermona ennen ultraa, ettei kauheasti jaksa kiinnostaa muu kuin vauvan vointi. Jos siitä ei erikseen kysytä, en varmasti tajua itse edes miettiä koko asiaa :D Sukupuolella ei nyt muutenkaan ole kauheasti väliä, koska en kuitenkaan halua värikoodata lasta.
 
Meillä kans halutaan tietää mut ei haluta ns just värikoodata eli neutraaleja vaatteita ostetaan jne. Ja ei myöskään varmaan siksi kerrota muille että kumpi on tulossa vaikka ite tiedettäisiin.
 
Meillä 26.7. jolloin rv 20+0 tasan. Ja kyllä me halutaan tietää jos vain mahdollista :) en sen ihmeemmin anna sukupuolen vaikuttaa hankintoihin, mutta jotenkin se helpottaa vauvaan tutustumista ajatusten tasolla. Vaikka toki voi tulla yllätyksiä synnytyksessä - eihän ne sukupuolilupaukset aina 100% varmoja ole.
 
8.8 rv 21+0 on meidän aika. Miehelle sanoin etten halua tietää sukupuolta. Hän toivoo poikaa. Pitää kai mun laittaa sormet korville jos hän utelee sukupuolen :)
 
8.8.2016 rv 21+4. Itse mietin, että kysäisenkö vai en. Yksin olen menossa.. Toisaalta aikaisemmin olen kysynyt, niin miksen nytkin kysyisi. Jos olisi ensimmäinen raskaus ilman tietoa XD. Näyttää, jos näyttää.
 
Meillä on rakenneultra vasta 23.8. rv 23+4 ja kyllä varmaan kysellään, että kummalta näyttää. Itse ensin ajattelin, että en halua tietää, mutta päädyin kans siihen, että on helpompi orientoitua tulijaan (ja tietty tehdä hankintoja), kun tietää kumpa on tulossa. Saa nähdä selviääkö!
 
Takaisin
Top