Rakenneultra ja sukupuolilupaus

Tuul1a

Satasella mukana keskusteluissa
Lokakuunmammat 2015
Ajattelin, että tästä voisi aloittaa ihan oman ketjun. Voitaisiin kerätä ylös, että mitä "merkkiä" kenellekin luvataan. Minulla on rakenneultra huomenna ja meinataan kysyä sukupuoli, jos sen vaan suostuu näyttämään.

Tyttöjä 27 Poikia 28

M&S
Tyttö
Vickan08 Tyttö
Agape Tyttö -> Poika
Tuul1a Poika
Helkku Tyttö
TNHT Tyttö
intsu Poika
Girassol Tyttö
Lulu Poika
Aino J Tyttö
Marsku Tyttö
Nomen nescio Tyttö
Megara Poika
neitistressaaja Tyttö
pimmi85 Poika
lumileopardi Tyttö
lapitar Tyttö
iinuska Poika
jnk Poika
Anmariih Poika
Lapa Tyttö
Lingon Tyttö
alysha Poika
Vauva2015 Poika
omppu15 Tyttö
safiye Poika
Pixieg Poika
Pauveli Poika
haaveilija87 Poika
Kalinka Tyttö
siira Tyttö
jemppu Tyttö
unipupu Poika
amke Poika
Sazu87 Tyttö
Jaloppi Tyttö
neito141015 Poika
Hilumo Poika
Kia Tyttö
BePop Poika
Mitla Tyttö
Larppa Poika
Leina Tyttö
Vesta Tyttö
kirpsu Poika
Hani89 Tyttö
Kattika Poika
Zorro86 Poika
Minkki Tyttö
Tintuska Tyttö
Ameeba ???
treva Poika
Jelina Poika
kk84 Tyttö
perho Poika
SikaKissa Poika
 
Muokattu viimeksi:
Meillä oli varhaisrakenneultra 18+ viikolla ja 100% tyttöä luvattiin.
 
Meille lupailtiin jo 80% varmuudella tyttöä ekassa ultrassa on sitä moni ihmetellyt että eikö ollut vähän aikanen lupaus. Varmistus sitten 16.6 kun on seuraava ultra.
 
Huoh. Mä niin malttamattomana odottelen kun tuohon rakenneultraan on vielä jokunen viikko. Ehdottomasti halutaan tietää kun nyt ei oo mitään tuntemusta kumpi tulee. Ru on vasta 4.6.
 
Neuvolalääkäri sano maanantaina että tyttö olis tulossa, mutta myös korosti että aika huonosti tosin näkyy.. Rakenneultra VASTA 27.5 :D
 
27.5. On myös täällä jännityksen päivä, meille ei annettu mitään lupauksia. :D
 
Onpas paljo tyttöjä lupailtu!:D meillä ru viikon päästä. Ei jaksais odottaa että näkee pikkusen taas..:)
 
Ja mä kun oon ajatellut, etten kysyisi sukupuolta vaikka mies tahtookin. Nyt tuli tää palsta ja ehkä mä sorrun ryhmäpaineen alla :grin:hilarious:
 
Meillä myös mies tahtoo ehdottomasti tietää ja mä en tiiä yhtään.:) "toisaalta" ja "toisaalta"...
Oon alkanu kyllä myös kallistumaan siihe että haluisin ehkä sittenkin ite myös tietää.:p
 
Me kyllä kysytään sukupuoli jos se vaan näkyy eli palaan asiaan kesäkuun alussa! Ekassa raskaudessa ru:ssa ei sitä nähnyt koska muikkelimme piti jalkoja niin sumpussa sit tosin käytiin siin 3Dssä ja sielä sen näki kuulemma heti.
 
Me halutaan ehdottomasti tietää jos vaan suinkin näkyy. Ru 28.5, ei malttais odottaa!
 
Miulle viimeksi neuvolassa ultratessa sanottiin, että hieman suuremmalla todennäköisyydellä olisi tyttö tulossa. Joten ehdottomasti haluan saada varmuuden, jos se vaan vauvalle sopii :) Ru 26.5.
 
Mulla Ru vasta 10.6, vielä pitää odottaa, itselläni on jo 3 tyttöä kotona, pakko kysyä kun ne haluavat tietää onko pikkusisko vai -veli tulossa, mietin ja mietin että mitä luvataan tällä kertaa, tosin kaikki lupaukset ovat aina olleet oikeat, paitsi esikoisemme kohdalla kun emme kysyneet vaan halusimme yllätyksen, sisimmässäni kyllä tiesin tasan tarkkaan ketä minä odottelin, ja tiesin jo toisella kuukaudella hänen nimensäkin, ihan kun hän olisi sen itse minulle kertonut :D Oliko teillä aavistus sukupuolesta ennen kuin sen saitte tietää???
 
Takaisin
Top