! Rakenne ultra !

MamiToBe

Vauhtiin päässyt keskustelija
Marrasmammat 2017
Onko täällä jo rakenteessa käyneitä vai onko kaikilla edessä vielä ? :happy:

Meillä on edessä juhannuksen jälkeen ja mokoma rupeaa nyt jo jännittämään ja pelottamaan.
 
Kuukauden päästä vasta :D kovasti odotan, että saisi vauvojen sukupuolet (toivottavasti) selville :)
 
Heinäkuussa vasta. Haluan odottaa sen yli ennen kertomista. Esikoisen ru:sta jouduttiin lisätutkimuksiin, minkä vuoksi nytkin haluan odottaa rauhassa ilman lisähössötystä.
 
Meillä ei oo vielä varattuna kun1,5 viikon päästä vielä äitipolikontrolli ja sillon sit sovitaan rakenneultra siitä 2 viikon päähän :-)
 
Heinäkuun alussa on rakenneultra meillä. Ei jaksaisi millään odottaa! Toivon, että nähtäisiin ultrassa myös vauvan sukupuoli :)
 
Mulla olis juhannuksen jälkeen tiistaina... Vielä joutuu odottamaan...
 
Meillä on 20.6. ja haluaisin pitää tän töissä salaisuutena siihen asti. Tiedä häntä, kuinka saan peiteltyä. :cool: Tuntuu, että vasta sitten uskallan ruveta suunnittelemaan ja tekemään hankintoja, jos/kun ru:ssa on kaikki hyvin. Tähän asti on menty ihan päivä kerrallaan.
 
Mullaki rakenne 16.6, tänään neuvolalääkäri ja mietin pitäiskö kertoo tänää töissä. Tuntuu jo vähän vaikeelta olla kertomatta.
 
Mulla vaihtui rakenneultra vähän aikaisemmaksi työjuttujen takia, nyt siis aika varattu 16.6. Tuolloin meillä tasan 20+0, HUS-alueella tehdään kuulemma mieluiten viikoilla 20+0 - 20+6. Just tuohon osutaan siis. Millä viikoilla teillä muilla on RU? :)
 
Mulla on 20+3 ja HUS alueella. Mulla aluks oli 19+6, mutta nt-ultrassa LA siirty ni sit siirsivät tuota rakenne aikaa, että menee just 20+ viikolle.
 
Takaisin
Top