Puoli vuotta lasketusta ajasta... Mitä kuuluu?

Keskustelun 'Laskettu aika heinäkuussa 2014' aloitti lunastar, 18 tammi 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. röllykkä Addikti Heinämammat 2014

Oi ihanaa spring_green! :) siis jos toinen tulossa, varmaan siis ihan alussa?

Meillä oli muutama vuosi raskauksien välissä niin monesti tuli ihmeteltyä kolotuksista "oliko tää tällaista", vaikka erilaisia raskaudet on. Silti ihmetytti.
  2. m-annika Naimisissa foorumin kanssa Heinämammat 2014

Onnea sinulle jos pikkunen on tuloillaan :)

Mullakin oli sormet ihan tunnottomat. Ei pystynyt nukkuu tai nostaa käsiä ylös kun heti rupes pistelee. :D raivostuttavaa.
  3. spring_green Peruskäyttäjä Helmimammat 2017

Vähän liian aikaisin iloittiin. Ei tullutkaan haikara kylään. Pientä haikeutta ilmassa, mutta eiköhän se tästä. Josko se sitten joskus myöhemmin vaikka tärppäisi. Kevättä kohden, iloisilla mielin.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 5
  4. Martuti Addikti Heinämammat 2014

^ Laitoin sympatiaa, mutta sellaisella positiivisella tavalla siis, aivan kuin itsekin kirjoitit; kevättä kohden, iloisilla mielin!
  5. Martuti Addikti Heinämammat 2014

Rosamunda, sua ei ole hetkeen salaisella puolella näkynyt...?
  6. Rosamunda Peruskäyttäjä Heinämammat 2014

joo en ole tässä kerennyt.
  7. Mima_ Peruskäyttäjä

.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
    Last edited: 17 huhti 2015
  8. Mima_ Peruskäyttäjä

.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 4
    Last edited: 12 touko 2015
  9. Mima_ Peruskäyttäjä

.
    Last edited: 12 touko 2015
  10. Satsuma83 Rakastunut foorumiin Heinämammat 2014

Mir91, kiva kun purat mieltäsi tänne.se auttaa kummasti,kun pääsee puhumaan noista tunnoista! Täällä foorumilla taisi muutamalla muullakin olla sama homma.muistaakseni ( nyt saa korjata mua!) he ottivat asian puheeksi ensin neuvolassa.sieltä sitten pariterapiaan ja kotoakin tuli hoitaja lasta varten,että äiti sai hengähtää.
    Asiasta kannattaa oikeesti puhua,koska todennäköisesti pidemmän päälle se kuluttaa sut loppuun.
    Tsemppiä sinne ja jaksamista! Oot varmasti vahva nainen kun tähänkin asti olet yksin lapsen ja arjen pyörittänyt! Siitä sulle täydet pisteet!! :)
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  11. Mima_ Peruskäyttäjä

.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  12. Mima_ Peruskäyttäjä

.
  13. m-annika Naimisissa foorumin kanssa Heinämammat 2014

Inhottava tilanne! Savu nousee korvista ja jotenkin ymmärrän niiiin tunteesi, meilläkin on ollut sama tilanne,onneksi se on neuvolassa setvitty.

Luin rivien välistä että oyssissa synnyttämässä, asutko täällä Oulussa? Jos tahdot seuraa ja pois kotoa vaikka niin minulla on paljon luppoaikaa. :)

Jaa tämä sivu