Potta

Mein pottailut vähä ontuu ku nykyään väännetän salakakat vaippaa ilman mitää merkkejä ja jos kerkee potalle ottaa ni sitten juuri keksitty pimpsloora kiinnostaa niin kovin että sormet pyörii siellä
 
Meillä myös pippeli on niin ihmeellinen kapistus että... Kerran tuli pisut komeasti potan reunan yli kun samaan aikaan piti sitä sormilla siitä kiinni ja heilutteli ihmetellen :D
 
Oleellinen tietohan se on mistä se pissa tulee :D ruosta vessahätäviestinnästä joskus luin vähän ja siinä oli että tietyssä iässä lapsi oppii tunnistamaan kun vaippaan tulee jotain ja saattaa näyttää/räpeltää vaippaa kun pissaa tai pissa on tullut. Oon miettiny kun tyttö välillä räpeltää vaippaa että pissaakohan hän nyt :D toki vaippaa voi räpeltää muutenkin :p
 
Tyttö teki ekan kakan pottaan, tosin niin, että hän oli nakusiltaan olkkarissa leikkimässä ja kyykkyasennossa leikki... Näin sitte, että nyt tulee kakka :'D ni kiireen vilkkaa kansin potalle. Se kakka tulee vieläkin usein niin pian heräämisestä, että ei äiti oo jaksanu vielä nousta ylös... Hajun perusteella sitte aina pakko nousta, "Jaa se kakka tuli jo, mennääs pesulle..."
 
Meillä on onnistuttu jopa pari pissaa saalistamaan pottaan :woot:
Yleensä just aamuisin, juuri kun noustaan ylös.
 
Meillä loppu pottailutreenit kuin seinään. En tiedä mikä yhtäkkiä tuli, mutta poika ei nyt kertakaikkiaan vaan halua istahtaa potalle. Nyt pidetään sitten kunnolla taukoa, kun en halua että tulee pakon tunne ja potasta sellainen kamala asia.
Jännä vaan tuo yhtäkkinen mielenmuutos, kun ennen tuo poika ihan mielellään siihen istahti ja useammat pissatkin sinne teki.
 
En tiennyt mihkä keskusteluu tää kuuluu, mutta laitetaan tänne :D
Montako kertaa teillä kakataan päivän aikana? Meillä mun mielestä turhankin usein. Eilen 4 kertaa ja tänä auna lun herättiin klo07 niin klo09.30 vaihdoin jo toisen kakka vaipan :dead: ja kolmas kakka tehty kans jo tälle päivää.. Neljättä odotellessa..
Ehkä olis hyvä aloittaa toi pottailu niin säästyis pylly ja vaippoja. Sen kun yleensä tietää koska kakka tulee. Aamulla ja ruoan jälkeen.
 
Onneks on sinkkivoide keksitty. Aivan punoittaa pojan peppu kun pitää koko ajan ravata pylly pesulla.
 
Kai se on tosi yksilöllistä. Meidän poju vääntää yhdet tortut päivässä (joskus harvoin kahdet ja joskus tosi harvoin ei lainkaan). Yleensä viel siinä joskus aamupalan ja lounaan välisenä aikana.
Ei kyllä olla saatu vielä(kään) pottaan sitä.. Eikä tuo oikein oo viihtynyt istumassa, kun on pitänyt kävelyä harjoitella :D

Nyt on taas malttanut pienen hetken istahtaa, mutta vain jos äitikin istuu pöntön päällä samalla :P
 
Kakkaa tulee 3-6 kertaa päivässä. Useimmiten kesken ruokailun, eli ei oo kyllä pottahommiin päästy, kun toinen vääntää aina tortut syöttötuolissa.
 
Mua jotenki pelotta toi pottailu, että jos poika kesken kaiken alkaa riehumaan ja sitten on p*skat pitkin seiniä :nailbiting: tuo kun on tuollainen vänkyrä :hilarious:
 
Tyttö kakkii 1-3 kertaa päivässä. :-) joskus pottaan jos ehditään. Ei oo onneks ollut vielä kertaakaan kakat lattialla. :-D
 
Yleensä on 1-3kakkia mutta tässä oli just vähä aikaa sit muutama päivä ku tuli 5-6 :D
 
2-3 ja kerrat tippus varmaan yhteen jos sais joskus potalle mutta enää ei neitistä näe millo vääntää. Ennen ei tullu ku vääntämällä ni ties napata potalle
 
Meillä 1-3 kakkaa per päivä. Aamukakka löytyy lähes aina ekasta vaipasta. Ehtii siis vääntää ennen ku päästään vaipan vaihtoon..
 
Meillä olvanansa lisännyt kakan tuloa tuo maidon lisääminen ruokavalioon. Kun ennen sitä kakannut 1-2kertaa päivässä.
Eikä se ny sinänsä oo mikään ihme että sitä kakkaa tuntuu tulevan paljon, kun syö niin paljon ja pieni masu :p
 
Harmillista kun en tänä aamuna muistanut, vaikka piti viedä poika potalle kun aina väöntäö kakat aamusta. Jospa sitä huomenna muistaisi. Itse oon ekan tunnin niin unenpöpperössä että saas nähä muistanko :p

Voikohan näin pienellä käyttää vain pöntönpienennintä? Vois olla pojalle helpompi tajuta se pönttöön asioiminen kun aina tulee katsomaan mua kun vessassa asioin :rolleyes:
 
Voi käyttää, iteki oon harkinnu sen ostamista ni sais pesut tehtyy pöntöllä ku alkaa noi allaspesut riittää
 
Takaisin
Top