potkut

teinimami

Silmät suurina ihmettelijä
Millä viikoilla teillä on ruvennu näkymään potkut?.. Kun oon vähän katellut muilta netti sivuilta kaikki naiset olivat viikolla 30 tai siitä eteenpäin.. Mulla potkut näkyy jo ja jos ne viimeks ultraäänes laski oikein ni oisin vasta viikolla 21.. mietin vaa et oonkohan pidemmällä, kun ne viimeks laski vai voiko noita potkuja näkyä näin aikaisinkin?.. [8|]
 
Kyllä ne näkyy jo paljon aiemmin, ite taisin olla viikoilla alle 20, oisko olli 18+ kun rupes näkymään. Ja tunsin liikkeet jo viikolla 14 tai 15 vaikka ensimmäinen lapsi on. Itelläni on istukka takaseinässä joten vauski pääsee potkimaan "etuseinään" jolloin ilmeisesti tuntuu aiemmin kun niillä joilla istukka on kiinnittynyt etuseinään, jolloin vauva usein kai potkii taaksepäin. Näin ainakin olettaisin sillä olevan vaikutusta. Itse olen myös ollut vatsan kohdalta todella hoikka ennen raskautta ja ei vieläkään ole rasvaa mahan päällä, joten paremmin näkyy sitten päällekin päin kun ei ole sitä rasvakerrosta siinä edessä. Nyt jo koko vatsa hyllyy kun vauva jumppailee [:D].. Joten siis etköhän ihan oikeilla viikoilla ole, joillakin ne näkyy aiemmin kun toisilla.
 
Takaisin
Top