Positiivisuusketju

Hyvä ketju!

Mie oon onnellinen kun oireet ei oo vielä iskeny päälle, mutta pieniä tuntemuksia on koko ajan mahassa että tietää että siellä jotain tapahtuu. Tänään tein varmistustestin vielä ennen neuvolaan soittoa, ja viiva oli vahvistunut selvästi. Ensimmäiset testit antoi ihan haalean haamun, näkyvät paremmin livenä kun kuvassa. Nyt ei tarvii enää arvuutella onko siinä viivaa vai ei :D

Neuvola on varattu ja täti kuulosti kivalle. Toivoa on myös että puoliso pääsee paikalle kun voi toivoa vapaapäivää sille päivälle ensi listalle. Sit ainakin kuullaan ekat sydämen lyönnit :)

Positiivista on myös että oon nyt semmoisessa touhu-moodissa eli monta pientä asiaa oon saanut jo hoidettua, ja jos sitä lähtis vielä käymään vanhempien luona ja siskontytön synttäreillä huomenna. Ainakin saisin muuta ajateltavaa!
 

Liitteet

  • P1010412.JPG
    P1010412.JPG
    148 KB · Katsottu: 59
Muokattu viimeksi:
Hyvät viivat Iitillä! Ootteko muuten säilytelleet muistona raskaustestejä vai heittäny roskiin? Aattelin säästää yhden liuskatestin kuten aiempienkin aikana :)
 
Mie heitin just roskiin kun sain kuvan muistoksi.
 
Mä oon heittänyt roskiin kun tullut lopulta plussa testattua molemmissa digillä ja sehän katoaa noin vuorokaudessa. Kuvat on tallella :)
 
Ihania testikuvia ja hyviä fiiliksiä! Tää on paras ketju!

Mä kävin just kaupungilla ja siinä matkaa tehdessä tuijottelin junan ja bussin ikkunoista ulos ja mietin tätä kaikkea. Yhtäkkiä alkoi hymyilyttää (ja itkettää) ihan julmetusti, kun raskaus vihdoin kolahti tajuntaan. Se on todellakin totta kaikkien niiden miljoonien itkujen, pettymysten, epätoivon hetkien ja luovuttamistunteiden jälkeen! Tästä eteenpäin aion vain nauttia!
 
Muokattu viimeksi:
Hymyily päivä :) ilman erillistä syytä ollu aika hyvä fiilis ja tyttöjen iltainen prinsessa esitys :Heartred illalla kaakaon kanssa terassilla tuli hyvä olo alkaa syksy tulemaan..
 
Mies totes illalla että miun tissit on kasvanu. On kuulema katellu jo pari päivää. :D Ite mietin eilen aamulla että oisko ne mutta ajattelin että ei kai sitä kukaan huomaa.
Väitän myös että turvotus mitä viikko sitten oli hirmuisesti, on laskenu niin että nyt on melko normaali olotila. Syötiin alkuun meidän herkkukaappia tyhjäksi niin sain liikaa sokeria, eli en ihmettelekään että on turvottanu. Nyt ollu monta päivää ilman mitään pullia tai vastaavia, niin tuntuu kyllä tosi hyvältä! Näillä jatketaan!
 
f973775debe5b6144b6f82c6731768c2
 
Tänään iltapäivästä eteenpäin etoi vain vähän ja illalla on hetkittäin ollut ihan normaali olo! Sain jopa vähän touhuttua, vaihdettua lakanat ja sen sellaista. Olispa upeaa, jos se pahoinvointi olis oikeasti vaan AAMUpahoinvointia.
 
Jihuu, neuvola varattu, lapsille on ruoka illalla valmiina enkä hermostunut, vaikka esikko ei suostunut aamulla pukemaan vaatteita päällensä, kun kaapista ei löytynyt mitään keltaista (hän halusi olla Pikachu).
 
Se raivari mikä keltaisten vaatteiden puutteista seurasi, oli vähemmän ihana. :wink Mutta on kyllä aikamoisen vilkas mielikuvitus ja keksii vaikka mitä.:Heartpink
 
Juurikin näin. Mä lohduttaudun sillä, että luin jonkun jutun, että vahvan temperamentin omaavat tulevat pärjäämään paremmin elämässä. Mutta siinä välissä on vielä se murkkuikä, jota odotan oikeasti jo nyt kauhulla. :p
 
Takaisin
Top