Positiivisia testejä

Hei,

ja saa nähdä jääkö mun visiitti tällä kertaa lyhyeksi. Oireiden perusteella tein tänään apteekin herkän testin (10 mIU/ml) ja mun silmät näkivät haalean viivan kahdessa eri testissä. Tänään kp 20 ja kiertojen pituus heitellyt paljon (22-36 pv). Jos tämä olisi plussa, niin ns. neuvolan laskukaavan mukaan olisi rv 2+5 vasta. Eli eipä silloin vielä plussia testeihin saada, mutta jos saataisiinkin niin 30.1 olisi laskettu aika.
 

Liitteet

  • IMG_20180514_114019.jpg
    IMG_20180514_114019.jpg
    561.7 KB · Katsottu: 101
Odottaminen on kamalaa, mutta toi voi kuitenkin olla vielä normaalia, jos sulla hcg nousee hitaasti tai jos aiemmassa testissä on ollut juuri ja juuri se 1-2vk ja nyt 1-2vk ylärajalla. Itse tekisin sinuna muutaman päivän päästä uuden :shy:
 
Hiljanen varmaan tulee tehtyä viel monta testiä :hilarious: tänään oli pc just silmän nähtävä, mulle tuli vähän yllärinäkin et tuli jo digiin muuta ku ei raskaana :rolleyes:
 
On niitä testejä palanut täälläkin :hilarious: mäkin oon huomannut, että digi on näyttänyt heti 1-2, kun liuska on näyttänyt pienintäkään haamua. Herkkä on siis!
 
f1102eab91b5faca7f263fc9ba4539ed
tämmöisen sain 4h pidättelyllä. Viime torstaina oli vielä puhdas nega, nyt ei tarvinnut enää edes siristellä :D menkkojen mukaan laskettuna tänään olisi rv5+6... Iik!
 
No määki ny vielä testasin, ku innostuin teidän kokeiluista. Ja oliko pikkasen siistiä nähdä + viivan alkavan muodostua ennen kuin edes analyytti pääsi kontrolliosioon :happy: tänään RV 5+3

Enköhän mä tähän nyt tyydy ja odottelen ajan kuluvan niihin ultriin sun muihin testeihin.
 

Liitteet

  • 20180514_185715.jpg
    20180514_185715.jpg
    655.9 KB · Katsottu: 54
Minulla nuo viivat vaan ei vahvistu... huolettaa kyllä mutta minkäs teet.
Vahvistuuko digissäkään viikot? Ootko testannut?
Menisin ehkä sinuna verikokeeseen, jos digikään ei nouse.

Toisaalta mä olenkin tälläinen stressaaja :D
 
Mun oli pakko käydä vielä pc-liuskat ja testasin äskettäin. Vasemmalla su, keskellä ma ja oikealla äskeinen :joyful:
Kiinakasetissa ei edes näy juuri mitään (kuvassa kasetti ja pc samaan aikaan tehtyjä), enpä enää luota niihin :bored:
 

Liitteet

  • IMG_20180515_172424.jpg
    IMG_20180515_172424.jpg
    589.7 KB · Katsottu: 83
  • IMG_20180515_171908.jpg
    IMG_20180515_171908.jpg
    537.4 KB · Katsottu: 84
Mun oli pakko käydä vielä pc-liuskat ja testasin äskettäin. Vasemmalla su, keskellä ma ja oikealla äskeinen :joyful:
Kiinakasetissa ei edes näy juuri mitään (kuvassa kasetti ja pc samaan aikaan tehtyjä), enpä enää luota niihin :bored:
Hienosti kyllä vahvenee pc! :)
 
No kyllä näköjään :happy: josko nyt malttas olla ees muutaman pv testaamatta. Toinen digi saa ootella viikonvaihteeseen :rolleyes:
 
Moi. Varovaisesti liityin mukaan, vaikka todella epäuskoinen olo raskaudesta onkin. Kaipaisin vertaistukea raskautestieni tuloksiin

elikkäs: kp 18 ovulaatiotestissä plussa
kp 19 oli jo haalistunut

dpo 10 sofi liuskatesti nega
dpo 11 sofi liuskatestiin haamu
dpo12 samalla testillä hieman vahvempi haamu
dpo 14 clearblue digillä +
dpo 17 viikkonäytöllinen digi 1-2

Tästä sitten heräsi huoli kun oletin että tulos olisi jo 2-3 :sad001, tein sitten illalla vielä parin tunnin pidätyksellä Pregchec puikon johon sain punertavan mutta todella ohuen viivan.

Onkohan toivoa että kaikki olisi ok... Tilaisin viikkonäytööllisiä testejä lisää ensi viikoksi. Mietin stressaanko turhaan siksi että aloitin testaamisen niin aikasin ja odotan siksi että tulokset pitäsi olla jo tosi vahvoja ...

Mainittakoon vielä että ovulaatiotestit antavat vahvan toisen viivan mutta viiva ei ole kontrollia vahvempi eikä ihan yhtä tumma edes kuin kontrolli vaan aavistuksen vaaleampi.

Minulla oli myös alussa todella voimakkaat munasarja nippailut molemmin puolin aika ajoin, mutta ne ovat jo kokonaan loppuneet. Loppuivat ehkä dpo 14 paikkeilla.. Tällähetellä ainoa oire on ajoittaiset pahoinvointi "aallot". Poikkeuksellisesti kuitenkin mm. kahvi maistuu joka viimeksi jäi heti plussauksen aikaan pois. Tänään rv siis vasta 4+4, joten alussahan tässä vasta mennään...

Lähinnä nyt siis kiinostaa millaisia kokemuksia muilla noista pc puikoista ja onko ylipäänsä järkeä testata tässä vaiheessa muusta kuin aamupissasta..Itsellä tässä tietty hankala tilanne kun olen testannut nyt monella eri merkillä joten vertailu hankalaa..
 
Alliina. Ensin muistutan, että nämä asiat on todella yksilöllisiä ja hcg nousee normaalissakin raskaudessa todella eri tavoin eri ihmisillä ja eri raskauksissa. Kun sulla kuitenkin on täsmälleen sama rv kuin mulla, kerron omat kokemukseni.

Mä testasin ennen menkkojen oletettua alkamisaikaa pc:n herkällä ja myös liuskalla haaleat mutta selvät viivat. Tämä siis viime viikolla ja kuvat löytyy tästä ketjusta. Sunnuntaina pc:n liuskatestin viiva oli jo vahva, mutta ei kuitenkaan vielä kontrolliviivan tasoa. Tänään sitten testasin vielä rfsu:n halpisliuskalla ja siihen tärähti kontrolliviivan vahvuinen viiva lähes heti.

Mikään yllä kerrotuista ei ollut aamupissasta, vaan jonkun 2-3 h pidättelyn jälkeen mihin tahansa aikaan päivästä. Oon ymmärtänyt, että tässä vaiheessa, kun menkat ovat jo useita päiviä myöhässä, testi näyttää kyllä plussaa muustakin kuin aamupissasta. Mutta toistan vielä, että nämä ovat todella yksilöllisiä juttuja ja virtsasta otettu näyte ei ole niin selkeä kuin verestä :)

Tsemppiä!
 
Takaisin
Top