Positiivisia ajatuksia!

Paljon onnea kaikille uuden vauvan jo saaneille sekä raskautuneille ja tiadalle onnittelut uuden miehen tapaamisesta! Mä olen näköjään ollut liian pitkään pimennossa tästäkin ketjusta! Pitäis kyllä lueskella useammin, jospa tulis itsellekin enemmän positiivisia ajatuksia ja tapahtumia :)
 
Onnellinen [emoji7] Sunnuntait on vaan niin ihania. Niistä on tullu semmosia koko perheen yhteisiä laiskottelu ja herkuttelu päiviä. Esikoinenkin tulee aina kotona käymään. On tietysti mennyt railakkaasti bilettäen koko viikonlopun, että lämmin ruoka riittää houkuttimeksi. Oltiin vielä viime yö Roon kans kahdestaan, mutta ennakoin ja tein jo aamulla vadelmarahkapiirakan, vadelmasopan ja riisipuuron. Tytöt tuli kotiin mökiltä samoihin aikoihin kuin tämä esikoinen. Myös minun toinen veli piipahti kylässä. Tytöt sitten vielä illasta teki nachopellin ja se olikin niin tulinen pläjäys, että oli ihan "pakko" ottaa jätskiä jälkkäriks. Tänään on siis urakalla syöty, hyvässä seurassa. Ja Roo... On se vaan yks mahdoton HP !!! Siis rahka ja vatut on pikkasen hapan ja kirpee, mutta kakku on kakku ja joka murun se söi. Tuo pieni helmi ei anna äitin mennä yksin edes vessaan, mutta kun äiti sanoo "leivon kakun", niin Roo ottaa kirjan käteen ja heittäytyy sohvalle odottelemaan [emoji6][emoji23]
 
Heipsistä kukkuu = ) olis kiva kuulla mitä muiten taapero arkeen kuuluu? Meille kuuluu pää asiassa oikeen hyvin ja Leevistä kuoriutunu aika vaativa pikku mies (varmaan äitiinsä tullu) ite en oo hetkeen kirjotellu kun salasana oli unohtunu enkä sit saanu aikaseks selvittää sitä. Viime kerralla taisin kertoo siitä työpaikan vaihdosta näin raskaana ja loppu peleissä sit 5kk jälkeen firmasta 2 toimipistettä lakautettiin ja sitä myötä jäin työttömäks = ( omalla tavalla ihan kivaa kun on nyt jääny enemmän aikaa itteleen ja perheelle mut sit taas aika raskasta vaan olla tekemättä mitään.. Ja sit se stressaa ehkä vähän että mitäs sit mamma loman jälkeen kun ei oo mitään mihin palata takas.. Mut kaikin puolin muuten kaikki hyvin ja terveenä kin ollaan pysytty vaikka muilla ollu paljon flunssaa sun muuta = )
 
Tänne kuuluu oikein hyvää :) Poitsun kanssa kotosalla edelleen ja massussa kasvaa pikkunen (14+6). Meidänkin jäbä on ärhäkkä isäntä. Kovasti komentelee ja on vahva oma tahto, miten asiat pitäis hoitaa.

Poitsu tykkää tosi paljon leikkiä autoilla ja syö kuin hevonen. Iskän kanssa touhuavat kans kovasti, ja niillä on leikkejä, joita mä en saa tulla ees kattomaan (poika käännyttää heti ovelta :grin).

Miehen kans menee ihanasti. Joskus mietin, että miten onkaan voinu lykästää noin hyvin.

Mukavaa päivää teille kaikille!
 
Meillekin kuuluu ihan hyvää. Mä oon näillä näkymin ens syksyyn asti kotona. Mutta aattelin hakee viljolle kerhopaikkaa kevääksi (siskon kanssa samaan kerhoon), jos helpottais päiväkodin aloitusta. Ja mä voisin sit vähän lukea oman alan juttuja, kun joudun kuitenkin duunia sit hakemaan.

Jäpä on todella touhukas ja ehtivää sorttia. Välillä tuntuu et sais laittaa lapsilukot joka paikkaan, kun käy kaikkialla hämmentämässä. :-D

Ruoka maistuu täälläkin ja nukkuu pitkiä päikkäreitä. Puhetta tulee jo paljon, mikä helpottaa arkea kummasti.
 
Hyvää kuuluu meillekin! Kotona ollaan. Nyt tosin aloitin työt parina päivänä viikossa mutta mummo ja pappa hoitaa silloin poikaa. Poitsub puhe kehittyy koko ajan vaikka melko vähän kunnon sanoja tulee. Kovasti touhuaa ja tappelee veljensä kanssa. :-)
 
Hyvää kuuluu, kiitos Eriika kysymästä! Kiva kuulla teistä :)
Meillä kuuluu hyvää, Roo on kohta jo konkari päiväkotilainen ja mun tutkintopaperit lähenee lähenemistään, ei tarvii palata vanhaan. Me ollaan itsepäisiä ja onnellisia :)
 

Liitteet

  • 1480101572491.jpg
    1480101572491.jpg
    68.1 KB · Katsottu: 26
Mukava kuulla = ) tällä myös mennään nyt rv 28+3 ja aika menny tosi nopeesti nyt tän toisen kaa. Kiva kun Leevi kin sit saa leikki kaverin jokusen ajan päästä = )
 
Meilläki menee mukavasti. Tämmöstä arkeahan se on, jäbä päiväkodissa 3-4 pvää vkossa ja muuten kotona. Tahtopoika on ja välillä otetaan tulisestikin yhteen. Kaivattua lisätilaa saadaan ensi vuonna kun remontti alkaa niin saa poika viimein oman huoneen. Vaikka äitin poika tuo on aina viimostaan nukkumaanmenoaikaan ja kömpii viereen. Hurmuri, tyttöjen naurattaja, dramaattinen ja tarkkaavainen. Vielä ei montaa sanaa sano, mutta ne vähätkin sitäkin painokkaammin. Kaunishan se tuo lapsonen on. Ei aina uskois omakseen...
 

Liitteet

  • 120329753%2F2216127%2Fl.jpg
    120329753%2F2216127%2Fl.jpg
    120.1 KB · Katsottu: 29
Takaisin
Top