Polkupyöräkärry talvikäyttöön

  • Ketjun aloittaja Pyöräilijämutsi
  • Aloituspäivämäärä
P

Pyöräilijämutsi

Vieras
Hei.
Täällä varmaan on joku jolla on kokemusta pyöräkärryistä talvikäytössä. Itselle ajankohtaista vuoden päästä, mutta pyöräkärry tulee hankittua jo viimeistään keväällä. Eli, mitä pyöräkärryä suosittelette kun kyydissä on kaksi lasta ja tarhaan pitäisi päästä säällä kun säällä? Isot renkaat ja jousitus tulee ekana mieleen itselleni, onko teillä merkkiä suositella sekä myös jos on joku jota ei missään nimessä kannata hankkia :)
Olen kiitollinen jokaisesta vastauksesta.
 
Suosittelen Thulen pyöräkärryä - loppuun asti mietitty ja monipuolinen. Toimii siis kävelyrattaina ja pyöräkärrrynä perusvarusteluna ja lisävarusteluita löytyy mm juoksupyörä ja hiihtoaisat.

Ei ehkä halvimmasta päästä mutta jos tinkii jousituksesta saa mallin halvemmalla. (xxl ollut edullisia kamppiksia).
 
Kiitos vastauksesta. Thulea vähän mietinkin. Mulla on Thulen juoksurattaat ja ne on superhyvät. Pitää siis alkaa kyttään xxl:n tarjouksia☺
 
Thulea en ole itse päässyt kokeilemaan, mutta vaikuttavat tosi hyviltä! Myös ihan perus Bilteman pyöräkärryt ovat olleet oikein hyvät muutaman kilometrin matkoihin. :)
 
Meillä cittarin matkaaja ollu hyvä. Tulee vain keväisin myyntiin. Talvisin ei niinkään oo ollu myynnissä täällä. Eikä maksa paljoa :)
 
Takaisin
Top