Poksuva Marraskuu <3

Ei tainnut tullut marraskuussa tämä vauva! Mutta nyt enemmän ihmetyttää kurkkukipu ja flunssainen olo, joihin heräsin aamulla. :sad001 Toivottavasti ei pahaksi flunssaksi kehity.. 9kk ilman taudin tautia niin tarviiko sitä nyt 40+4 enää mitään saada! Tsemppiä kaikille marraskuisille, jotka vielä odottelee!
 
Joulutonttu tulossa täälläkin! Mutta osasinkin odottaa, kuten jo tuolla aikaisemmin olin kirjotellu.:rolleyes: Rv 40+4 menossa nyt. Se ei auta, ko asennoitua niin, että joka päivä se synnytys on aina vaan lähempänä, vaikkei tiedäkään millon se alkaa.:p Tsemppiä meille, jotka vielä joutuvat odottamaan!:)
 
Mä oon vihdoin saanut semi seesteisen olon tän koko odotuksen suhteen. Ekaa kertaa tuntuu, että eipä sillä syntymällä mikään kiire ole (ja mielenterveys kiittää!). Tähän on tosin hyvin vaikea yhdistää se fakta, h-hetki on lähempänä kuin koskaan.

Tänään rv 40+3.
 
Täälläkin vielä odotellaan...Koitan olla ajattelematta koko asiaa, vaikka se onkin aika mahdotonta. Viikkoja kasassa nyt 40+2.
 
Täällä taitaa vihdoin alkaa tapahtua. Eilen tuli pitkin päivää "mystisiä" kipuaaltoja mahaan, jotka ymmärsin tunnistaa supistuksiksi vasta yöllä, kun niitä alkoi tulla jo 5 min välein. Olo oli aika toiveikas, kunnes parin tunnin päästä ne tyssäs lähes kokonaan. Olin jo ehtinyt sanoa miesparalle, että yöllä/aamulla tulee lähtö kättäriin. Pian jouduinkin syömään sanani.

Tänään tuli herättyä hyvin aikaisin, eikä uni enää tullut, kun nää supparit päättikin jatkua. Eivät ole vieläkään kovin säännölliset, vaan tulevat 7-20 min välein. Kipukin on toistaiseksi sen tasoista, että kyllähän tuota kestää. Mutta katsotaan ja odotellaan, kuinka pian tilanne alkaa muuttua. :)

Ps. Nää "oikeat" supparit tuntuu kyllä varsin eriltä kuin harkkasupparit, jotka myöskin olivat toisinaan kipeitä. Harkkasuppareissa päällimmäinen oire oli vatsan kokonaisvaltainen kovettuminen, kun taas "oikeissa" kipu tuntuu sen verran kovalta, ettei sitä mahdollista kovettumista tajua edes seurata. Ja ainakin omassa kokemuksessa muistuttaa hyvinkin paljon menkkakipua!

Tänään ollaan rv 40+4.
 
Mäkin sain kivuliaita supistuksia lauantaina..mutta loppuivat sunnuntaiaamuna. Nyt kaksi päivää ilman mitään, mutta ainakin flunssa tuntuu ehtivän alta pois. Mulla tuntui supistukset vaan selässä ja oli tosi epäsäännöllisiä. Ihmettelin kivun paikallisuutta vain toisella puolella selkää ja kestoa, kun kipu kesti monia minuutteja aina kerrallaan. Mutta on kuulemma ihan tavallista epäsäännöllisissä supistuksissa. Vatsa mulla supistuskovettuu niin herkästi, että koko tuon vuorokauden oli maha ihan ylipinkeenä. Koko supistus-sanan käyttö tuntui ihan hassulta, kun itse vatsa oli koko ajan supistuksissa. o_O Tänään on taas ollut vähän tekemistä pitää mieliala korkealla, kun aattelin, että varmaan parissa päivässä alkaa supparit uudelleen ja ei vaan tunnu mitään. En taida olla ihan paras tässä loppuajan odotusjutussa. :rolleyes:
 
Ei ole mikään nopeasti etenevä keissi tämä. Supparit ovat kipeitä, mutta hyvin epäsäännöllisiä, ja toistaiseksi ovat aina lopahtaneet ennemmin tai myöhemmin. Viime yönä olo oli jo hyvinkin toiveikas, että lähtö olisi tulossa: supisteli puolesta yöstä klo viiteen saakka kymmenen minuutin välein tai tiheämmin. Ei kuitenkaan säännöllistynyt tai kipeytynyt koko toimituksen aikana. :/ Limatulpan loput alkoi eilen valua hyvinkin juoksevana limana, ja tänään sitä suorastaan hulahteli housuun niin paljon, että epäilin jo lapsivesiä!

Huah.. Jos ennen viikonloppua pääsisi sairaalaan, olisin tyytyväinen.. Tänään rv 40+5,tai no kolmen minuutin päästä 40+6...
 
Valitusten jälkeen keskiviikkoaamuna alkoi tapahtua! Keskiviikkoiltana 4.12 syntyneestä pojasta kirjoitin syntyneet-ketjuun. Niin se vaan oli, että sitten joku kerta se olikin menoa. :)
 
Tämä jääräpää tei näytä täältä millään tulevan. :D Eilen olin siis yliaikaiskontrollissa ja huomenna uudestaan, jos ei ala vaikka tämän päivän tai yön aikana tulla (peukku pystyyn). Taitaa kuitenkin mennä käynnistykseen. Esikoinen alkoi tulla kontrollin jälkeen ihan itestään, mutta tämä taitaa olla vielä jäärempi. :D No onhan tässä vielä aikaa. :wink Onko täällä vielä muita, jotka joutuvat odottamaan, vai olenko viimeinen? :D
 
Takaisin
Top