Poksutaan!

Täällä 9+0 tänään :) alkanut oireet helpottaa pikkuhiljaa. Kolme viikkoa vielä ennen ekaa ultraa ja nyt on alkanu vähän taas jännittää...
 
pötkylä: Mäkin koitan sairaslomalta töihin paluuta tänään. Ja labrojen kautta, verikoe ja virtsanäyte ohjelmassa ensimmäiseksi :)
 
Täälläkin tänään poksuu 10+0.
Miten pääpuu ja ahk87 teillä 11. rv alkanu? Itsellä alkaa jo helpottaa, välillä kuitenkin vielä pahoja oireita..

Aika samaa :) mut nyt oon pystyny muutamana aamuna nukkumaan pidempään (koputtaa puuta), yleensä mulla on huono olo viimestään 7 aikaan sen takia ku on nälkä :D oon saattanu käyä syömässä jotain pientä ja sit takasin pötköttelee. Ylihuomenna labra-aika :)
 
Tänään poksahti 12+0 :happy090
Ultra torstaina, mutta syke kuului eilen aamulla viimeksi, eli eiköhän siellä hengissä olla :love017
 
Täällä 12+1, keskiviikkona eka ultra. En ole ikinä jännittänyt mitään niin paljon! Toivottavasti kaikki olisi hyvin. Oireet hieman lieventyneet, kunhan muistan syödä joka kolmas tunti. Väsyttää kamalasti edelleen, mutta en sentään nukahtele ihan tost noin vaan niinkuin vielä viikko sitten :)
 
Takaisin
Top