Poksutaan! ♥

Ja vielä varmistan, että oon tajunnut oikein, että jos esim. on 5+0, se tarkoittaa kuudennetta raskausviikkoa!? Onko näin?! :D
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on tänään 5+0. Mutta siis hetkinen, nyt mä en vissiin olekkaan kärryillä! Miten 5+0 on kuudes viikko?? o_O

(muoks. kirjotusvirhe)
 
No itsekin olen sitä ihmetellyt, mutta esim vaun laskurin mukaan on joku tietty rv. Vaikka 7+0 niin se näyttää aina että kahdeksannella viikolla on sitä sun tätä.. kun siinä lukee sivussa ne päivämäärät.. osaatko nanaa_ selittää paremmin?! Minä en!
 
Mulla on tää Vau-odotus -sovellus ja täällä lukee, että alkio on nyt kahden viikon ikäinen ja sitten noissa teksteissä kyllä myös puhutaan viidennestä viikosta.
:confused:
 
näin siitä puhutaan jos olet 5+3 olet kuudella viikolla ja vaikka 11+3 niin olet 12.viikolla

Rv lasketaan niin et jos olet 5+jotain viikolla niin se on viimisten kuukautisten alusta ja toi kun sanotaan et alkio on 3 viikon ikäinen niin se tarkoittaa hedelmöittymisen ajankohtaa
 
Jee graisu90!! :smiley-bounce012

Ton tiedän mistä rv:t lasketaan yms, mutta en oo kyllä koskaan kuullu, että raskausviikoista puhutaan viikolla enemmän. Kyl mulle sanottiin neuvolastakin että olet viikolla 4 silloin kun olin viikolla neljä :D
 
Joo kyllä kaikki on uutta ja ihmeellistä :D nyt tuossa vau:n sovelluksessa puhutaan kuudennen viikon alussa alkio on 3 viikon ikäinen ja se on just itsellä tossa lauantaina 3vk tasan, kun on 5+2. Kai se vaan niin menee! :D
 
Ajatellaas täysin pois raskauskontekstista eli jos oot alottanu työt ja ollut jo yhden viikon siellä ja sit alkaa toinen viikko niin eiks se silloin oo sun toinen työvikko vaikka se oliski vasta maanantai :wink vaikka olisitki ollu vasta yhden viikon ja yhden päivän niin se on sun toinen työviikko. Noin sitten vaan muutetaan työviikko raskausviikoksi :wink
 
Takaisin
Top