POKS

Eli siirtykö sun laskettu aika pitkälti maaliskuun puolelle? Mulla on la 1.4 ja menossa 7+4 tänään.

Siirty, mut oon täällä vielä kunnes asia varmistuu. Oli niiin huono ultra ettei se lääkärikää kovasti siihen luottanut :)
 
Krilai ja aamunen, samoissa mennään! Mullakin tänään 6+0. Josta tulikin mieleen, että mulla taitaa olla väärä päivä tuolla listassa. Tosin toi 6+0 on täysin mun omaa veikkausta plussan mukaan kun en voi menkkojen mukaan raskautta seurata..
 
Krilai ja aamunen, samoissa mennään! Mullakin tänään 6+0. Josta tulikin mieleen, että mulla taitaa olla väärä päivä tuolla listassa. Tosin toi 6+0 on täysin mun omaa veikkausta plussan mukaan kun en voi menkkojen mukaan raskautta seurata..

Juu, mullakin tuli neuvolasta heidän laskureillaan tämä, että nyt mennään 6+0, pitkä kierto jossa muutama välivuoto mukana..Toinen niistä laskettiin menkoiksi (jota itekin epäilen) ja siksi nyt pääsen varhaisultraan ens viikolla, että saadaan tietoa missä viikoilla jo mennään :) Mutta poksahtelen vielä ens maanantaina näillä samoilla, tiistaina varmentuu vähän, oi ku pääsis jo :rolleyes:
 
Takaisin
Top