*POKS*

28+0 tänään[emoji173]️en voi uskoa, että raskaus on jo näin pitkällä!!! Ihanaa ja "kamalaa" samaan aikaan [emoji1]just kun vähän uskaltaa päästää irti vauvan menettämisen pelosta, alkaa jännittään synnytystä ja sitä että mitä sitten vauva-aikana tarvii pelätä [emoji16]
 
30+0. Nyt alkaa jo tuntua, että aika loppuu kesken! :eek:

Torstaista asti supistellut enemmän tai vähemmän kipeästi ja itselläni on pieni pelko, ettei edes mene loppuun asti viikot. Voihan toki olla, että uudestisynnyttäjällä tuo supistelu ei mitään ihmeellistä edes tarkoita..
 
Mulla ainakin supistaa jos olen ollut liian aktiivinen ja unohtanut levätä. Joten lepo on vinkkini näin kolmassa raskaudessa. Mutta 30 min kävely joka päivä tekee hyvää jos supistaessa pystyy huilimaan välillä. Minulla on ollut niin kipeitä liitoskipuja jos olen ylirasittunut. Yhden kipeän supparin sain kokea yhden yön muut ovat harkkareita.
 
No sepä se, kun tulevat vallan levossa nuo supistelut.. :/ Nytkin koko viikonlopun yrittänyt olla vain, mutta silti tulee.
 
Täällä elaffy sama homma. Mut koska kohdunkaulalle ei onneks oo tapahtunu mitään, niin määräsivät vaan lepoa ja kipulääkkeitä. Mielenkiintoista tästä tekee se, ettei tartte kävellä kuin olkkarista keittiöön, niin supistaa tosi kipeästi ja yksivuotiaan perässä pitäisi vielä juosta :woot: Levossakin tulee säännöllisiä, mutta onneks ei pitkiä. Noh enää 9 viikkoa :wink
 
Minä soittelen tänään vasta neuvolaan, josko joku ehtisi kurkata tuota alakerran tilannetta. Jos ei mitään muutoksia ole niin sitten on vain kestettävä. Paljon ei voi enää kotona ollessa keventää, kun on kaksi 2v lasta huollettavana.. Toki voi olla ihan normaaliakin, kun raskauksien väli ollut kuitenkin niin lyhyt..
 
Takaisin
Top