POKS!

TaTaa

Puuhakas puhuja
Tammikuunmammat 2015
Tämä voisi olla hyvä pino poksua viikkoja! Niin helpommin pysytään kärryillä millä viikoilla kukin menee :)
 
Täällä poksutaan tänään 16+0!! :) Inhoja liitoskipuja ja alapäävihlaisuja nyt pari päivää. Jopa ilman liikkumista oli tänään monta tuntia nivusessa kova kipu... Onneksi meni ohi, mutta nukkuessa saa herätä nyt kyllä niihin juilaisuihin vähän väliä... Mites muilla? Alkaako ligamentit löystymään? :D
 
14+1. Ajoittain vihlomista lähinnä vasemmalla alavatsassa. Muuten ei erityisempää.
 
Huomenna poksuu 14+0. Ollut nyt vajaan viikon vähän huonovointisuutta, mutta ei paljon. Hipsutusta masussa tuntuu ja kipuja ei juurikaan. Väsyttää kyllä ja mitään ei jaksais tehdä :D

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
tänään 23.7 olis 15+3. Kivuilta oon säästynyt, ainoat kivut on ku aivastan vihlasee tosi pahasti. Nyt täytyy sanoo et ku väsymyskin on väistyny mä elän raskauden parasta aikaa :grin
 
Täällä poksutaan tänään rv 17+0 :)
Nopeat liikkeet ja aivastaminen aiheuttaa inhottavaa kipua hetkellisesti. Siihen ne oireet sitten jääkin eli erittäin energisesti jaksellaan! :)
 
Tänään 16+0.

Ens vkolla toka neuvola. Painoo ei oo vielä tullut yhtään, jos nyt omaan vaakaan voi yhtään luottaa, joten katotaan joko käsketään syödä enemmän. Energiat on palanneet tännekin, olihan tuossa jo riittävän pitkään ihan voipunut.
 
Täällä on menossa 15+2 tänään ja tällä viikolla on ollu enemmän noita vihlomisia. Pari päivää sitten tuli vihlomisia ihan paikalla istuessakin eli jotain tuolla mahassa tapahtuu. Liikkeitä en oo tuntenu vielä.
 
Täällä vasta 13+4, lauantaisin aina poksuu täydet viikot, mutta se on päivä kun ei koneella tule käytyä. Oireina päivä päivältä helpottava pahoinvointi, muuta ihmeellistä ei päivittäin esiinny.
Tänä aamuna makasin pesuhuoneen lattialla selällään ja mietin, että ompa hoikka ja hyvä olo. Sitten tuli hetkellinen hätä, että onko kaikki hyvin kun oli niin kevyt olla. Mutta onneksi se oli vain tyyntä myrskyn edellä, sillä aika hätäseen siitä sai alkaa viikkoon ensimmäistä kertaa oksentamaan. Eli kaikki oletettavasti hyvin.

Hassua kun on niin iso haarukka kirjottelijoilla viikoissa, mutta toki tammikuussakin on monta viikkoa. :)
 
Mulla menossa viikko 13+3 :Heartred ootan malttamattomana sitä hetkeä, kun vauva rupee tuntumaan! Mulla ei ole ollut minkäänlaisia raskausoireita, väsymystä kylläkin, mutta elämässä on sattunut raskaita asioita, johon väsymys on myös kovasti liittynyt! Mutta nyt nautitaan, ihana kesä :Heartred ens viikolla neuvolaan, ja seuraavalla paluu arkeen!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla kääntyy viikot torstaisin, eli tänään mennään vielä 15+6, ennenkuin seitsemästoista viikko alkaa :)

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä menossa 13+3, sunnuntaisin kääntyy aina viikot :) Ja laskettu aika muuttui nt-ultrassa 24.1 (25.1 sijaan). Aika väsynyt oon ollut koko ajan, vaikka nukunkin välillä jopa 12 tunnin yöunia niin silti voin helposti ottaa yhdet tai kahdetkin päikkärit. Tosin voi olla, että noi helteet vaikuttaa ja oon kuukauden tiiviillä työrupeamalla ulkomailla ilman yhtäkään vapaa päivää, mutta onneks taukoja pitkin päivää. Hyvin oon jaksanut työt tehdä kun kaiken vapaa-ajan nukkunut :) Vatsa on jo kauhean ison näkönen ja tuntuinen! Mutta vielä olen asian salannut ystäviltäni, oonhan kätevästi piilossa katseilta täällä ulkomailla :wink
 
Huomenna poksahtaa 15+0.
Ihmeen äkkiä nämä viikot lopulta vierii, vaikka tuntuu välillä että ei millään mene aika etiäpäin. :grin
 
Minulla tänään 23.6.2014 rv 16+4.
21.6. Oli toka neuvola käynti jolloin kuunneltiin vauvan sydän ääniä ja kuului. Vauva potki myös vatsassa, jotka kuului myös doplerissa :) neukjari täti sanoi, että kohtu tuntuu, kun tunnusteli sitä ja tämän perusteella olisi kaikki ok.
 
Perjantaina poksuu 17+0 (tänään vielä 16+5) ♥ Liikkeitä tuntuu koko ajan enemmän ja se vasta ihanalta tuntuukin. Sitä oon jo ehtinyt hämmästellä, että kuinka nopeasti sen raskauden puoliväli jo onkaan tulossa.. :)
 
Eilen poksahti 17+0, mutta mitään liikkeitä en ole vielä tunnistanut. Istukka on terkkarin mukaan luultavasti kuitenkin etuseinässä, joten ehkä alkavatkin tuntua sitten hieman myöhemmin.
 
Poks poks 14+0 ♡ liikkeet tuntuu ja myös noita vihlomisia tulee niin liikkeessä kun joskus muutenkin. Vatsa jo tosi iso ja hankalasti tielläkin välillä, tokikin kun siellä vielä ainakin majailee kaksi pientä ja jostain luin että vaikka kaksosraskaus jatkuisi yksösrasksutena niin maha kasvaa vielä kuin kahdelta, tiedä sitten. Huomenna päästään ultraan katsomaan mikä tilanne heillä.

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Tsemppiä hei sinne ultraan Mellu!!!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top