Poika- vai tyttövauva?

Mulla on sellanen olo, että tulee kaks poikaa tai poika ja tyttö. Menen ensiviikolla ultraan, jokohan silloin näkee? Viikkoja sitten 15+4.
 
Sykkeet meillä pyörii bout 130-140 joista joku viisas on joskus sanonut, että olisi "poikasykkeet". Tätäkin kaveria viisaammat ovat tienneet kertoa, että sykkeestä ei voi sukupuolta ennustaa. Go figure. :Heartred
 
Mulle sano laakari viime raskaudessa etta "kuulostaa pojalta" kun kuunteli sykkeita mut tytto se oli, joten en hirveasti laskisi sen varaan.
 
Mullakin oli poikasykkeet ja kaikki poikaoireet, mutta tyttö tuli. :)
 
Mulla ollut alusta asti sellainen tunne että olisi poika. Sisko ja käly sanonut heti että poika tulee. Kuulemma mielihalut kertoisi jo pojasta kun tulista ja rasvaista tekee mieli.. tosin välillä taas jäätävä makeannälkä että tiedä sitten. Kuulemma myös se etten ole oksentanut ollenkaan kertoisi pojasta. Sykkeet on ollut niin siinä rajoilla että niistä vaikea sanoa. Katsotaan näyttääkö rakenneultra tällä viikolla pitääkö veikkaukset ja tuntemukset paikkansa :wink
 
Nyt on fiilis muuttunut kyllä, alussa olin varma että saadaan poika. Tässä kuukausien aikana tullutkin ajatuksiiin vain tyttövauva. Näin untakin että oltiin rakenneultrassa ja sielä paljastui tyttö. Myös kirppareilla olen vain tyttöjen vaatteita katellu ajatuksissani :D noin 2viikon päästä selviää!

Silloin alkuraskaudessa katoin kiinalaisen syntymäkalenterin jonka mukaan myös meille tulis tyttö.
 
Onpa jännää, kun näillä viikoilla alkaa olla näitä rakenneultria, ja monelle selviää vauvan sukupuoli:) Me jännitellään synnytykseen saakka:happy:
 
Täällä meni veikkaukset oikein ^__^ nyt pääsee ihan tosissaan ompelukonetta suristelemaan, jotta pojalla on sitten kivaa ja söpöä päälle pantavaa :)
 
Mun unessa viimeyönä ultrassa näkyi poika. 4.9 selvinnee sitten koko totuus, mikäli vauva tämän haluaa paljastaa :)
 
Minä näin viime yönä unta saparopäisestä tytöstä jolla oli ihan vaaleat hiukset ja siniset silmät niinkuin esikoisellakin. :)
 
Pakko jakaa nyt kun unista tuli puhe.

Näin viime vuoden keväällä unen, jossa olimme mieheni kanssa juuri ostaneet talon. Olin yksin kotona aamulla herätessäni ja olohuoneeseen mennessäni tuli portaista toiselle puolen olohuonetta pieni poika. Poika oli n. 1,5-2vuotias.
Katseli alkuun hieman kulmat kurtussa ja tuumaillen mua, mutta loppujen lopuksi juoksi hymyillen kohti halaamaan.

Siskoni kanssa silloin juttelin tuosta unesta(ollaan aika kovia analysoimaan unia x) ) niin sanoi silloin heti, että "viimeistään 2vuoden (lapsen iän mukaan) päästä teille syntyy lapsi". Vähän huvitti siinä kohtaa. Nyt lähinnä ihmetyttää.
Jos tämä piäni syntyy laskettuna aikana tulee siitä unesta 1v9kk.:Heartred
Kävi kuulemma tämän piänen sielu valitsemassa ja tsekkaamassa silloin et oltaisko täällä valmiina jos hän tulisi. ^__^ :Heartred
 
Ihana tarina Sirpaleina :Heartred

Mulla oli vahva tyttöolo. Mies ja lähimmät veikkasivat poikaa.

Poikahan sieltä on nyt rakenneultran mukaan tulossa :D

Just juteltiin kaverin kanssa, että hassua kun odotti esikoista toivoi kovasti jompaa kumpaa sukupuolta. Nyt toista lasta odottaessa tuntuu siltä, että sukupuolella ei ole mitään väliä :) :Heartred
 
Joo Lily85, mulla sama: esikoista kun odotin, toivoin ehkä salaa poikaa. Ja poika tuli. Tokassa raskaudessa mietin, että oishan se kiva jos tyttö tulisi, mut samalla mietti että ihan sama kumpi tulee. Tyttö tuli:happy: Ja nyt kun meillä on molemmat, niin taas on vähän sama fiilis, että aika sama kumpi sieltä tulee. Me odotetaan "vauvaa". Ja toivotaan tietty, että vauva olis terve. On kyl hauska välillä arvuutella, kumpi sieltä tulee. Lapsetkin pohtii ja ehdottelee sekä tytön että pojan nimiä:) Alle 5 kk laskettuun aikaan! Lähenee, lähenee:p
 
Tehdäänkö lista tyttö ja poikalupauksista rakenneultran perusteella?

Diann / LA 1.1 / tyttö
 
Diann / LA 1.1 / tyttö
Katapultti82 / la 5.1. / poika
kaylies / la 20.1. / tyttö
 
Takaisin
Top