Poika- vai tyttövauva?

Meillä on kolme poikaa,joten poika varmaan todennäköisempi. Itsellä kuitenkin tällä kertaa vahva tunne tytöstä vaikkei raskausoireet ainakaan vielä ole juuri edellisistä poikkeavia :D Jännityksellä odotellaan... Kumpi vaan on ihana. Jotenkin tästä raskaudesta olen niin suunnattoman kiitollinen että sain kerran vielä tämän kokea kun tän ei mahdollista pitänyt olla :Heartred
 
miepä veikkaan että poika tulee, isännän suvussa kun ei ole tyttöjä tullut neljään sukupolveen, ei tullut isännän veljellekkään vaikka kovin toivoivat, kolme poikaahan sieltä saatiin kuitenkin.
Itselle en usko että on edes niin väliä, jos tyttö saataisiin ja tulis yhtään äitiinsä niin on ihan sama kun kasvattais poikaa :) täytyy tutustua tohon sormustestiin ja kokeilla kotona :D
 
Anoppi on himouskovainen ja se on jo vuosia sanonut että jumala on hänelle kertonut että meille tulee esikoisena poika. Oikeastaan tästä syystä toivon tyttöä. Muuten tosta anopin hapatuksesta ei varmaan ikinä tule loppua. :D
 
Jotenkin on jollain tapaa vähän poikaolo. Ehkä eniten siksi, kun joskus aikoinaan mies sanoi yhtäkkiä ihan puskien takaa, että hänellä olisi jo pojalle nimi valmiina ja antoi hyvät perusteet tälle. Ehkä siitä on itsellekin jääänt sellainen fiilis, että ehkä poika. Ja on myös molemmat sitä mieltä, että sukupuoli kysäistään heti kun se on mahdollista tietää. Toisaalta olisi hienoa se yllätys synnytyksessä kokea, mutta itse olen niin malttamaton... :D
 
Esikoisen sukupuoli selvisi vasta syntyessä, vaikka sitä yritettiin pariinkin otteeseen selvittää. :) Silloin kaikki oireet ja testit viittasi poikaan, mutta tyttö tuli. Nyt mies puhuu pikku veljestä. Saas nähdä. :)
 
Esikoisen sukupuolta ei haluttu etukäteen selvittää, kaikki viittasi poikaan (itse toivoin kuitenkin kovasti tyttöä) ja synnytyssalissa koettiin sitten iloinen yllätys kun tyttö saatiin :Heartred
Nytkään ei haluta ennakkoon tietää, suht samoja oireita kuitenkin kuin esikoisen kanssa, joten tyttöä veikkaan :D
Oli kumpi vaan niin onnellisia ollaan!
 
Ei oo vielä minkäänlaista oloa. Oireet suht samanlaiset kuin esikoisesta, joka on siis poika. Mutta eihän se vielä mitään kerro :) Ehdotin mun miehelle, että mitäpä jos pidettäis tän uuden vauvan sukupuoli salaisuutena kaikilta muilta, mutta sepä ehdotti ettei selvitettäis sitä itsekään. Ja niin me nyt taidettiin sopia, että jännitetään synnytykseen asti! :joyful: vähän lisäjännitystä!
 
Esikoinen on poika ja nyt on tosi vahva tyttöolo. Ekassa raskaudessa ei ollut pahoinvoinnista tietoakaan ja nyt yököttää kokoajan ja muutenkin on ihan erilaiset fiilikset kuin poikaa odottaessa. Mutta ei sillä väliä kumpi tulee :)
 
Mä luulen vahvasti et tyttö ois nytkin tulossa. Lievää etomista ollut mitä oli tyttöä odottaessa ja poikien kanssa ei mitään. Tai sit tulee kaksoset. :p Maha on jo sen verran kookas vaikka viikkoja vasta 6+5. Mies toivoo kyl et tulis vaan yks, kahdessa ois varmaan aika paljon tekemistä näiden muiden lisäksi. Meillä on miehen puolen suvussa paljon kaksosia, joten tiedä sit miten on.
 
Esikoista odottaessa oli aika alusta asti vahvastj poikaolo, vaikka alkuun tyttöä toivoinkin. Nyt taas jotenkin tyttöolo, mutta tiiä sitten johtuuko siitä että edelleen sen tytönkin tähän perheeseen toivoisi tulevan :rolleyes:
 
Mulle kaveri totesi kun kerroin vauvasta et jee saadaan uusi tanssityttö.. johon mie et ööö eihän tästä vielä tiä kumpi on :D Mies puhuu kans pikku prinsessasta ja mie taas puotan ajantasalle et ei voi tietää. Vissiin se tyttöä sit toivoo vaikka hänen esikoinenkin on tyttö. Ite salaa toivon myös tyttöä kun siskoilla on yhteensä 3 poikaa ja vain 1 tyttö :)
 
Oliskohan poika tulossa kun oireet on niin mitättömät verrattuna esikoistytön odotukseen. :)
 
Esikoisesta olin aivan varma, että poika tulee. Mies oli ehdoton siitä että sukupuolta ei selvitetä etukäteen. Ja oikeassa olin, poika tuli. Nyt on tosi vahva tyttöfiilis, enempi pahoinvointia kun viimeksi ja kiinalainen syntyvyyskalenterikin lupaili tyttöä ja se on kyllä lähipiirissä osunut aina oikeaan. :D Tällä kertaa aion kyllä selvittää sukupuolen etukäteen, koska jos on toinen poika tulossa niin ei sitten tarvitse hankkia vaatteita.
 
Mulla näytti esikoisesta kaikki kalenterit ja mahdolliset testit poikaa ja kaikki sanoi mahan perusteella että " poika se on". No ei ollut. :)
 
Oli pakko käydä kattoon tuo kalenteri.. tyttöä näyttäis :D
 
Me ollaan ajateltu jännittää synnytykseen asti :) mulla on ollut jo ennen raskautta sellainen olo, että mun ensimmäinen lapsi on tyttö eikä tuo olo ole väistynyt vieläkään :) mies toivoisi tyttöä, itse en osaa toivoa, yhteinen toive kuitenkin, että terve lapsi syntyisi
 
Mulla kaksi poikaa ja nyt tuntuu että tyttö tulossa. Ja miksikö? No siksi ku rinnat ei oo yhtää turvonneet ja arat niinku edellisissä.. ei oo närästänyt ( Ainakaan vielä). Ja väsymys ollut rankempaa. Oon myös jotenkin herkempi.
 
Aikaisemmin täällä mainitsinki jo, että luulen pojan tulevan. Nyt on kuitenkin lähiaikoina alkanut tuntumaan siltä, että jospa se olisi tyttö sittenkin. Tyttöön olen siis päätynyt tämän järjettömän pahoinvoinnin sekä naamani kukkimisen takia. Kuten sanotaankin, että tyttö vie äidin kauneuden :dance008
 
Kävin vielä katsomassa ton täällä mainitun kiinalaisen syntymäkalenterin, niin tyttöähän sekin näyttää :smiley-angelic002
 
Takaisin
Top