Poika vai tyttö olo?

Tiinav

Oman äänensä löytänyt
Vielä 2 vk-1kk rakenneultraan että tietää sukupuolen... Odotan ensimmäistä :) onko muilla ollut semmosta tunnetta että on tulossa poika tai tyttö ja miksi? Mulla on ihan poikaolo vaikka mahdollisuushan jompaan kumpaan on 50/50.
 
Niin ja syyt miksi: Syke 140 ja pohjaton nälkä! Vaikka olis syönyt tuntia aikasemmin mahan täyteen niin kohta taas mahaa kurnii.
 
Tuolla vanhemmilla sivuilla on jo yksi ketju sukupuolen arvauksista :)
 
Tyttöolo, ja se on osittain toiveajattelua, sillä haluaisin saada yhden kumpaistakin sorttia ja poika minulla jo on. Osittain aavistus liittyy raskauden erilaisuuteen: olen estrogeenille aika herkkä minkä vuoksi e-pillerit ei esim. sovi minulle. Tässä raskaudessa olen oksentanut ja oksennan yhä joka aamu, päätä särkee, rinnat on kasvaneet ja muutenkin on iso ja turpea olo. Poikaani kun odotin, ei ollut pahaa oloa, pärjäsin a-kupin liiveillä suunnilleen synnytykseen asti ja minussa kasvoi vain maha.

Eli jos tämä on kuitenkin poika, niin melko erilainen tapaus. Pikkuveli on tietenkin yhtä tervetullut ja poikani mielestä olisi varmaan maailman hienoin asia. Itse kuitenkin toivon tyttöä, niin pääsisin toteuttamaan niitä äiti-tytär-visioita joita minulla on aina ollut ja voisin todeta että lapsiluku on täynnä :wink.
 
Muuten samaa mieltä Kunusiinin kanssa, paitsi että mulla on jo valmiiksi poikaolo :D
 
Mulla on niin tyttöolo kun vaan voi olla :D Toiveita ei oo, mies haluu ehdottomasti pojan, niin ehkä mäkin sitten toivon poikaa, että mies sais haluamansa. Mut oon todella hämmentynyt, jos tää on poika, kun oon alusta lähtien ollut varma tytöstä.

Niin, näitä uskomuksia: pahoinvointi oli tosi rajua alussa (vieläkin joskus), syke 150-160, naama kukkii (eikös se niin ollut, että tyttö vie äitinsä kauneuden? :D )...
 
Mulla ihan poikaolo ja ensimmäistä odotan :) en osaa oikein selittää mistä poikaolo tulee mutta siltä vaan tuntuu! Lisäksi kaikki sukulaiset ja ystävät taas veikkailee kovasti tyttöä.. Tosin jos näihin uskomuksiin on luottaminen niin todella raju pahoinvointini ja naaman kukkiminen viittaisi kylläkin tyttöön.. Saa nähdä sitten, rakenneultraan vielä kolme viiikkoa! :nailbiting:
 
Onko pojilla alhaisempi syke kuin tytöillä uskomusten mukaan?? :) Meillä ykkösellä syke aina 150-170 ja kakkosella 140-145... Molemmat poikia!! :) Onhan näitä uskomuksia... Toiset sanoo et tytöt oksettaa mut mun hyvä ystävä ei voinut tytöstä lainkaan pahoin ja pojasta oksensi yötä päivää 4kk.... :) Ota näistä sit selvää....
 
Mulla oli esikoisesta koko raskauden tosi tosi vahva tyttöolo ja kaikki tutut ja tuntemattomatkin veikkasi tyttöä mahan muodon perusteella. Ei siis haluttu etukäteen esikoisen kohdalla selvittää kumpi sieltä on tulossa ja kuinka ollakaan poika tuli. Näin kyllä yhden unen raskauden aikana, ja siinä unessa kyllä synnytin pojan. Silti olin aivan hämilläni synnytyksen jälkeen ja ekat sanat kysyttyäni kumpiko se oli (en siis nähnyt heti ite) olikin: poika, poikako se oli :D Nyt meinataan ottaa selville jos vain rakenneultrassa reilun kuukauden päästä näkyy.
 
Mulla on ehkä enemmän poika olo. Mies toivoo tyttöä. Ja kyllä mulla taitaa itselläkin olla enemmän toiveissa tyttö.
Eipä sen väliä kunhan on terve.
Miehen suku on jo lyönyt vedot pystyyn että kumpi tulee. :D
Ja yks jo vannotti että kerrot heti kun tiedät että kumpi tulee kun neutraaleja vaatteita on niin vähän tarjolla.
Totesin että "Musta sopii kaikille.":taunt010
 
Meillähän on tarkoitus otttaa selville, kumpi on tulossa jos vaan näkyy rakenneultrassa. Tosin anoppihan meni sanomaan, että heille sit kuulemma pitää HETI kertoa kun tiedetään (ei siis tiennyt, että aiotaan kyllä ottaa selvää) mutta vaatimalla vaatii että heille pitäää tosiaan heti kertoa, että voivat ostaa etelästä sitten kaikkia vaatteita vauvalle. Ihan kiva, mutta mua periaatteesta ärsytti se, että vaaditaan kertomaan :D Taidan jättää kertomatta ihan vaan siksi, kun ärsyttää. Me ei myöskään tarvita pojille lisää vaatteita, kun niitä on jäljellä, ja jos tulee tyttö niin ihan yksittäisiä mekkoja voisin ostaa, mutta sais mennä samoilla vauvanvaatteilla kun esikoinenkin..:)
 
Mie en pääse yli enkä ympäri siitä aatoksesta, et tulokkaalla vaan on pippeli ja pimppi molemmat :D et kaippa miulla on sitten hermafrodiitti-olo.
 
Mut aateltiin ehkä kysäistä ru:ssa, et kumpi sille on kasvanut :D
 
Me haluttais tälläkin kertaa tietää, eli varmasti RU:ssa kysytään. Mulla edelleen poikaolo mies taas veikkaa tyttöä. Vielä yli kolme viikkoa ultraan. Sukupuolta enemmän jännitän kuitenkin sitä että kaikki ois hyvin. On ollut niin rauhallinen kaveri noiden liikkeiden suhteen.
 
Me halutaan ehdottomasti tietää kumpi on tulossa. Jotenkin tieto sukupuolesta tekisi tästä kaikesta todellisempaa... Mutta mun tuurilla siellä ollaan jalat ristissä. Vaikka mies sanoi, että jos vauva yhtään äitiinsä tulee niin siellä ollaan ns lokarit levällään :oops:
 
Ja mulla on tosiaan poika-olo. Vaikka kaikki oireet ilmeisesti viittaa tyttöön :) Miehellä on jo 2 tyttöä, eli poika olisi kiva lisäys porukkaan. Kumpikin tietenkin tervetulleita.
 
Miul on välillä tyttöolo, ku äiti sai oireettomilla raskauksilla kaks tyttöö. Mut sit välil poikaolo, en tiiä miks. Ehkä siksi että sykkeet oli alle 150. Mut viimeks oli 155, eli voihan se olla tyttökin. Kiinalainen testi sano että tulee poika, ruokasoodatesti anto tulokseks tytön. Ja joo, tiiäntiiän, ei pitäs mitää uskomuksia uskoo mut ku... onhan se ny iha mahottoman jännää ku ei tiiä varmaks etukäteen, ultrassaki on jonkinlainen epävarmuusprosentti aina olemassa.
 
Miul on välillä tyttöolo, ku äiti sai oireettomilla raskauksilla kaks tyttöö. Mut sit välil poikaolo, en tiiä miks. Ehkä siksi että sykkeet oli alle 150. Mut viimeks oli 155, eli voihan se olla tyttökin. Kiinalainen testi sano että tulee poika, ruokasoodatesti anto tulokseks tytön. Ja joo, tiiäntiiän, ei pitäs mitää uskomuksia uskoo mut ku... onhan se ny iha mahottoman jännää ku ei tiiä varmaks etukäteen, ultrassaki on jonkinlainen epävarmuusprosentti aina olemassa.
Mikä mikä kiinalainen ja ruokasooda? Tahtoo kans! :D
 
Näköjään googlettamalla ruokasooda ja sukupuoli niin löytyy :) (kilpaileva sivusto niin en linkkaa)
Mutta tiivistettynä: "kun laittaa ruokasoodaa (baking soda) kuppiin ja pissii päälle, selviää onko tulossa tyttö vai poika!
jos kuppi porisee kuin limsa, tulee poika, jos ei ollenkaan, niin tulee tyttö!"

Nyt tytöt pissimään soodaan :D
 
Takaisin
Top