Poika vai tyttö? -arvausketju

naskali

Puuhakas puhuja
Kesämammat 2016
Millainen olo, veikkaus, tuntemus, arvaus, enne, teillä on lapsen sukupuolesta? Aikaisempien kuukausien palstojen ideaa lainaten (kiitos alkuperäiselle luojalle!) meillekin tällainen ketju :) Hauskaa käydä sitten katsomassa, kuka/ketkä tiesi asianlaidan :wink Mutta ihan leikkimielellä siis mennään!

Kirjoitathan tietosi muodossa,

Nimimerkki / Oma arvaus tai tunne (kuinka vahva?) / Rakenneultralupaus tai "ei selvitetä" / Kumpi tuli?

Omia perusteluita arvauksesta saa vapaasti kirjoittaa lisäksi omaan viestiin :p

naskali / tyttö (55%) / poika / ?
Pippis / poika (80%) / poika / ?
Felicity / tyttö (80%) / poika / ?
Lillie / tyttö (90%) / ? / ?
Nelly / poika (80%) / ? / ?
agronomi / tyttö (70%) / poika / ?
Johanna☆/ poika (70%) / poika / ?
chipuchi / tyttö / ? / ?
JustMom10 / poika (60%) / poika / ?
Lopsu / poika (90%) / poika / ?
Zanzba / tyttö (75%) / ? / ?
Mantunen / tyttö (60%) / ? / ?
niba / poika (100%) / poika / ?
Hippunen2 / tyttö (90%) / tyttö / ?
pusuli / tyttö (50%) / poika / ?
SusyQ / poika (90%) / ? / ?
Äiti1977 / poika (55%) / poika / ?
mammamansikka / poika / ? / ?
Mirelley / poika / ? / ?
Gunilla / poika (80%) / tyttö (20%) / ? / ?
Elynja / tyttö / ? / ?
Melissa79 / poika (80%) / ? / ?
Mäntyomena / tyttö (80%) / tyttö / ?
Huiskis / poika (60%) / ? / ?
Sirrex / poika (98%) / tyttö / ?
TenSon / poika / ? / ?
T-K / poika (90%) / ? / ?
tirppis / tyttö (98%) / ? / ?
perhostyttö / poika (90%) / ? / ?
Onitus / poika (85%) / ? / ?
MrRoska / tyttö (51%) / ? / ?
Nappi88 / tyttö / ? / ?
Qaarina / poika (60%) / poika / ?
LovecraftianBaby / tyttö (60%) / ? / ?
peaceme / tyttö (70%) / poika / ?
Hilpertti / poika (80%) / tyttö / ?
sushan / tyttö (75%) / tyttö / ?
-Helli / tyttö (80%) / ? / ?
Tyttö1997 / poika (50%) / poika / ?
Kyfi1639040 / poika (100%) / ? / ?
roopsaa / poika (70%) / ? / ?
Karolina / tyttö (75%) / tyttö / ?
Pollyy / tyttö (80%) / poika / ?
jopon / tyttö (60%) / poika / ?
Lanttuli / poika (65%) / tyttö / ?
Katjo / poika (70%) / tyttö / ?
Fitnessmamma / tyttö (60%) / tyttö / ?
kukkaseppele / tyttö (70%) / ? / ?
Tinni / tyttö (85%) / poika / ?
Sini / poika (90%) / ? / ?
Mammatua / tyttö (80%) / ei selvitetä / ?
vauvakuume / poika (60%) / poika / ?
SnowFlake1 / poika (80%) / poika / ?
Jempula82 / tyttö (80%) / ? / ?
Kurmeliini / tyttö (90%) / tyttö / ?
Cherria / tyttö (60%) / poika / ?
Sporttimude / tyttö (51%) / tyttö / ?
tipsu89 / tyttö (60%) / poika / ?
Titiuuu / tyttö (90%) / poika / ?
Vanessa95 / poika / tyttö / ?
Mirkatlah / poika (80%) / tyttö / ?
Lumituisku_ /
tyttö / poika / ?
 
Muokattu viimeksi:
Lisään tähän, että oma arvaukseni perustuu ensisijaisesti toiveisiin. Molemmat miehen kanssa toivottaisiin poikaa :) Lisäksi arvaukseen vaikuttaa muutamat pikkujutut, joista olen lukenut. Esim. mieliteot proteiinipitoiselle ruualle, jalkojen palelu, ei kovin voimakas raskauspahoinvointi. Lisäksi stressin kerrotaan vaikuttavan, ja sitä mulla on riittänyt viime aikoina :grin
 
Pippis / poika, 80% /

Olin ekassa raskaudessakin vahvasti pojan kannalla, ja tyttö tuli :D Nyt toivon toista tyttöä (saa kierrätettyä kaikki esikoisen kamat ja lapset voi pitää pidempään samassa huoneessa, enkä tiedä mitään pojan kasvattamisesta :D )
 
Felicity/tyttö (80%)/?/?

Omissa, miehen ja mun äidin unissa lapsi ollut tyttö. Eihän kaikki nyt voi väärässä olla. :wink aion kyllä selvittää etukäteen jos ultrassa vain sitten aikanaan näyttäytyy.
 
Onpas hauska idea! :) Viime raskaudessa miehen suku sai päähänsä että odotan poikaa ja nimesikin asukin poikanimellä, itsekin luulin sitten saavani pojan kun niin kovasti jankkasivat, mutta ultrassa paljastui tuttö! Hieman salaa olin tyttöä toivonutkin enemmän kuin poikaa.

Nyt toivon ehkä hieman enemmän poikaa, mutta tiedän jo että tyttö tulee, tai siis luulen tietäväni. :D Jätän 10% mahdollisuude vielä poikaan. :D

Lillie/ tyttö/ 90%/

Saako tässä sitten muuttaa tuntemuksia oireiden tai vaikka mahan muodon perusteella myöhemmin?
 
Saa muuttaa omaa arvaustaan! Pitäisikö tehdä niin, että rakenneultraan asti voidaan arvailla? Sen jälkeenhän se ei enää ole puhdas arvaus, vaikkei ihan sataprosenttinen totuus olisikaan :wink
 
Nelly / poika / 80%

Ultrassa meinataan kysyä sukupuoli jos vaan näkyy kunnolla. Itsellä on tosi vahva poikaolo.
 
agronomi / tyttö / 70%

Tehtiin se sormustesti ja tyttöä näytti. Siitä lähtien olen ollut uskossa ja toivossa että tyttö tulee. Kumpikin käy, mutta tyttöä ehkä enemmän toivon.
 
Molempien suvuissa on enemmän poikia. Tekee enemmän mieli suolasta ja ainaki toistaseks aika olematonta pahoinvointia. Maya kalenteri ja se toinen molemmat ennustais poikaa myös. Kahtotaan kuin käy. Sanottasko nyt, että 70% poika veikkaus. Aion ultrassa kysyä, mutta eipä se esikoinenkaan näyttäny
 
Mä aina haaveilin että mun eka lapsi on tyttö. Nyt viime aikoina olen tosin alkanut haaveilemaan vähän pojastakin, jopa välillä enemmän kuin tytöstä. Jotenkin sitten olen ajatellut että tyttö se sieltä tulee, vaikka mitään takeita sille ei olekaan.

Mieheni puhuu koko ajan "meidän tytöstä" ja hän tahtoisi tietää vasta synnytyksessä sukupuolen. Minä taas tahdon tietää jo niin pian kuin mahdollista.

Mennään siis ihan vain mututuntumalla että se olisi tyttö. :)
 
Ei pienintäkään aavistusta! Esikoisesta tiesin, että tyttö on tulossa. Kakkosesta tiesin vain, että on ihan erilainen kuin ensimmäinen, epäilin vähän poikaa tämän erilaisuuden vuoksi mutta toivoin tyttöä. Tulikin erilainen tyttö. Nyt olen niin alussa, että ei ole vielä arvauksia, pieni pelko siitä että olisikin kaksi. On niin nopeasti oireet edenneet aiempiin raskauksiin verrattuna.

Toistaiseksi siis 50/50%
 
Muokattu viimeksi:
Mulla ei ole "oloa" mut 85%poika siksi kun edellisetkin poikia, ultrassa kyllä otetaan selvää , pallit varmaan läjähtää ruutuun heti:smiley-bounce022
 
Lopsu / poika (90%)

Miehen sukuun ei näköjään synny kuin poikia (heitä kolme veljeä ja vanhimmalla 2 poikaa, keskimmäisellä 1 poika ja meillä 1 poika. :D kovasti kaikki tyttöä toivovat mutta kyllä siinä uskossa olen että poika täältä taas tulee (ei haittaa yhtään :) )
Aiomme selvittää sukupuolen rakenneultrassa.
 
Zanzba/Tyttö/75%/?/?

Toiveena olisi kuitenkin poika, koska esikoinen on tyttö ja haluaisin kokea molemmat sukupuolet. Mies toivoo toista tyttöä mutta loppujen lopuksi sillä ei ole niin väliä. Nyt on toki vähän erilainen alkuraskaus ollut kuin viimeksi, mm. pahoinvointia ollut enemmän..että voisikohan sittenkin olla poika :wink
 
Mantunen / tyttö 60%.

Veikkaan tyttöä ihan sen vuoksi, että toivon poikaa. Näin alussa ei vielä ole mitään tuntemuksia.
 
Meidän sukuun ei taas muita kun tyttöjä synny. Poikkeuksena tietenkin isoveljeni, mutta äitini siitä vitsaileekin aina, että veli oli sellanen prototyyppi, minkä perusteella todettiin ettei poikia kannata enempää tehdä :D miehen suvussa meidän rinsessalla on kolme serkkutyttöä, miehellä kolme siskoa ja minulla vielä kaksi siskoa, joten poika olisi enemmän kuin tervetullut :wink Tyttö kyllä sopisi paremmin joukon jatkeeksi ja saisi kaikkien vaatteet kiertoon. ❤
 
Mä olen 100% varma, että kolmas poika tähän porukkaan tulee :D

niba / poika (100%) / ? / ?
 
Mä olen vahvati tytön kannalla nyt. Sen verran erilaiset oireet ym. kun esikoisesta :D

Hippunen2/tyttö90%
 
Mä olen kyllä kans varma että 3 poika tänne tulla tupsahtaa, vaikka tyttöä ehkä vähän toivoisinkin. Tosin alkuraskauden kuvotus on erilainen kuin pojista, pojista ei ollut mitään, nyt on vähänväliä huonohko olo. Eli sanotaan...

pusuli / tyttö / 50%
 
Takaisin
Top