Pohjois-Karjalan mammat

Ja se imetyksen tyrkytys joensuussa on ihan kauheeta miusta. Ainaki oli sillon -09. Ei ne antanu ite kokeilla ku olivat jo omin sormin työntämässä vauvan suuhun miun nänniä. Siks vähän hirvittää minkälaista se nyt on.

Samanlaista oli 2014.. Ei yhtään hyvät muistot jääny synnärille.
 
Kiitos :)

Tulevaisuudessa osaan olla itse tiukempi ja kieltää ja sanoa, jos yrittäävät samanlaista touhua.
 
Tervetuloa pilvilinna :)

Täällä voidaan paksusti. Pienellä oli painoa viimeviikon kontrollissa n. 2150g. Kovasti tammikuuta odotellessa:)
 
Pilvilinna, niin kyllä sanon mieki jos se sama homma jatkuu tänki kohalla! Huli, on kyllä kivasti painoa pienellä. :)en malttas miekään oottaa tammikuuta! Tänään oli neuvola ja kaikki hyvin :)tirppanenki muuttanu ihtesä rt, ku ollu perätilassa enempi. Vaikka vielähän tuo kerkii pyörii tuolla. Ja paksusti voin myös mie :D
Sori pimmee kuva. Rv 32+6.
 

Liitteet

  • 1481569531509.jpg
    1481569531509.jpg
    39.5 KB · Katsottu: 21
Mulla neuvola 29.12. Sillon 11+2 toivottavasti ois kaikki ok. Ja pääsis iteki kasvattaa massua muutenkin kuin olojen tuomalla mässäilyllä. Oon varjo entisestä sali mammasta :hilarious:

Mulla tosiaa kaksi kkm tänä vuonna. 1/16 rv7
Ja 5/12 tuplat 10+0 viimeisimmän syy kuulemma kun olivat kokonaan samassa pussissa, et vaa ajan kysymys.

Nyt on ollut pahempaa oloa kuin esikoisesta. Oksensin kaksi viikkoa ja nyt harvakseltaan ja olot vaivaa vielä. 7+2 oli ultrassa Kaikki ok ja näytti kuulemma tosi hyvältä. 6+2 käytiin myös ni ok sielläkin. Nyt ennen joulua en halua enää käydä, ettei esikoisen joulu mee piloille jos kuuluukin huonoa, mutta hyvältä vaikuttaa vielä. :)
 
Peukkuja pilvilinna, toivottavasti pysyy pikkuinen nyt kyydissä :)

Meillä rakenneultra oli viime viikolla, ja kaikki näytti olevan niinkuin pitää. :) Ja kyllä tosiaan 3D:nä yritti kasvokuvia meillekin ottaa, mutta vauva piti visusti kädet kasvojen edessä tai sitten painautui naama kiinni istukkaan, joten kuvat jäi tosi epäselväksi :rolleyes:
Tytöksi veikkasi, eli näinköhän saadaan kolmas tyttö. :)
Nyt alkaa olla tarvikehankinnatkin jo melkein kaikki tehty. :)

:santa:santa mukavaa joulunaikaa !:Heartbigred
 
Kiitos outomamma :)

Tänään paukkui 10+ hetken kerettiin tänään hätäillä, kun aamusta ei löydetty ääniä, mutta äsken ne löytyi. Ensi viikolla neukussa tosiaan se ultra ja siitä sit nt.

Onneksi olkoon tyttö veikkauksesta! :)
 
Täällä nla ultrassa aivan mainiosti asiat :love7 Ens torstaina sitten nt :)

Hyvä! :)

Täällä vauva on ruvennu makoilemaan vinottain, olkapää tarjonnassa nyt. Ens torstaina ultra neuvolassa, tarkistetaan miten päin on, että mitä tehään vai tehäänkö mitään. Ku th sano että ei aleta ees siirtämään päätä oikeeseen paikkaan koska se löytää kyllä paikkansa viimestään synnytyksen aikana.... Mutta entäpä jos vauva heittääki vielä kuperkeikkaa ja ihtesä ympäri..hmm.. Kaikkee sitä saa miettiä ku loppu häämöttää. Nyt rv 35+2.
 
Nojo on asento pienellä. Toivottavasti kääntyisi oikein päin vielä! Vaikka kaverille sanottiin, että rv 36 asti ois vauvalla viel tilaa kääntyä.
 
Jep, niinhän se voi vielä pyörii. Miullaki saattaa olla yöllä perätilassa ja aamulla onki rt ja ihan suorassa, mutta heti ku nousen sängystä ni alkaa liikkumaan vinnoon. Onko teillä muuten tiettoo hoijetaanko joensuussa perätilasynnytyksiä ollenkaan?! En kyllä välttämättä ees uskaltas synnyttää perätilavauvaa, varsinkaan jos ei oo mitään tietoa minkä kokonen on.. jos meijän vauva on perätilassa ens torstain ultrassa, ni sittenhän se käännetään, mutta en mie usko että on. :D miun 2 nuorinta on pyörinneet vielä 37+ että kaikki on mahollista :D
 
Kaveri yritettiin painostaa viimeseen asti synnyttää perätilassa. Itse ei halunnut, sai sektion.
 
Kyllä mieki ennemmin ottasin suunnitellun sektion ku hätä, jos vauva jää jumiin tms.
 
Musta on ylipäätään jännä, että painostetaan. Luulis selvä olevan, että sektio. Pkssk:n toiminta muutenkin ollut välillä aika epäilyttävää.
 
Joo kyllä mie oon nyt päättäny tehä jonkulaisen toivelistan synnytykseen. Missä nimenomaan nuista leikkauksista, imetyksistä sun muista.
 
Oho tää ei ilmoita viesteistä!

Joo itekin pitää tehdä muuten! Iha selväksi että ihminen minäkin olen. Ja mulla on omat mielipiteet.

Täällä 15+1 :) Väsymys on yhä vaivana..

Kuis muut?
 
Takaisin
Top