Plussia?!?

Mulla on se vähäinenkin nännin kipu hävinnyt, pelottaa vaan ettei kaikki oo hyvin. Kun täysin oireeton!

Mulla on kans tosi oireetonta! :wideyed: Ainoa oire oikeestaan on väsymys! Tiiä ny sitten meinaako oireettomuus mitään... :rolleyes:

Toivotaan, että molemmilla on kaikki hyvin ja ollaan vaan onnekkaita, kun näin vähällä päästään :)
 
Ylempi on tältä aamulta ja alempi eiliseltä. Ihan selkeä ero tuossa kuvassakin vaikka luonnossa vielä selkeämpi tuo tän aamun toinen viiva. Jospa nuo lähtis vahvistumaan vielä ja uskaltaisin jäädä odottamaan luottavaisin mielin parin viikon päästä olevaa ar-ultraa. Silloin pitäis olla 6+6 eli vois nähdä jo sykkeenkin. Ensimmäinen ultra on siis just ennen joulua pe ja toisen varasin vielä välipäiville pe.
 

Liitteet

  • 20181206_094109.jpg
    20181206_094109.jpg
    948.5 KB · Katsottu: 60
Täällä toivon mukaan vahvistuu, nyt vasta dpo9. Ovulaation mukaan ois 20.8 laskettu. Jännät päivät edessä. :nailbiting:
 

Liitteet

  • IMG_20181206_103844.jpg
    IMG_20181206_103844.jpg
    498.9 KB · Katsottu: 53
Mulla yön aikana rintojen kipu kadonnut kokonaan. Toivottavasti kaikki kunnossa :sad001
 
Ei se oireettomus ole mikään huono juttu automaattisesti. Varmaan puolet odottavista äideistä on oireettomia ja jotkut (esim allekirjoittanut) on hirveen herkkä kehin muutoksille ja tunnistaa eritavalla asioita kehossaan kuin toiset. Eli elkää hyvät rakkaat huolehtiko niin kauheesti sitä oireettomuutta! Ennemminkin nauttikaa siitä! :wink
Ennemmin kannattaa olla huolissaan vasta jos kauheita kipuja alkaa tulemaan ja kovaa vuotoa. Pieni vuotokin on vielä ihan normaalia nimim kokemusta on.

Ja joo... tiedän kyllä että on olemassa kohtukuolemat sunmuut, mutta sillä oireettomuuden murehtimisella van iheuttaa ittelleen suotta unettomia öitä :)
Ja tiedän senkin että miten stressaavaa varsinkin alku on ja VARSINKIN jos odottaa ensimmäistänsä.
Itsekin aikanaan panikoin kaikesta ekaa odotellessa, mutta oireettomuus on ihan yhtä normaalia kuin pitkin päivää yrjööminenkin. Kaikki me ollaan erilaisia ja oireetkin sen mukaisia ^__^

Toivottavasti kukaan ei nyt tästä pahoittanut mieltään, se ei todellakaan ollut tarkoitus. Vaan enemmänkin koitan helpottaa murehtivien mieltä :)
 
Uskalsin nyt liittyä tänne. Menkat viikon verran myöhässä. Plussasin jo neljä päivää ennen menkkoja, koska oireita oli monenlaista. Nyt olisi siis mielestäni rv 5+1, testaan loppuviikon aikana, saanko cb:n näyttämään 3+. Oireet ovat nyt vähentyneet, mikä hieman huolestuttaa. Esikoisesta rinnat olivat heti kipeinä ja pitkään, nyt ei juurikaan. Vilu on kyllä jatkuvasti!
 
Mä siis odotan nyt toista ja esikoisen raskaudessa tässä vaiheessa oli tosiaan oireita vaikka muille jakaa. Sen takia pidän tätä niin outona, ja tietenkin miettii että kasvaako siellä kohdussa ketään. Ja varsinkin huolettaa, kun niin pitkään tätä toista toivottu. :)

Onhan jokainen raskaus erilainen, mut kyllä mä ottaisin heti sen oksentelun tähän..
 
Mä odotan myös toista lasta. Esikoisen raskaus oli tosi vähäoireinen, enkä osannut sillon ressata mistään. Kaikki meni omalla painollaan. Sit nyt syksyllä kun tulin raskaaksi niin tiesin jo ennen plussaamista, että raskaana ollaan ja fiilis vaihtui hyvin nopeeta tunteeseen, ettei kaikki ole hyvin. Eikä ollutkaan! Ainoa oire oli menkkojen pois jäänti. EI MITÄÄN MUUTA. Esikoisesta palelin ja olin väsynyt ja ruoat haisi pahalle. Km-kierrossa ei mitään. Nyt tiesin raskautuneeni vasta, kun menkat eivät alkaneet. Oireita on vähän, mutta niitä on. Ja se fiilis, 'että kaikki ei ole hyvin' puuttuu.

Haluan uskoa, että tämä pieni on mulle tarkoitettu ja kaikki menee hyvin loppuun asti! :Heartred
Mutta kummasti toi km vaan jätti jälkensä... :sad001 Reilun viikon päästä on varhaisultra. Jos siellä kaikki on hyvin, alan uskomaan tähän raskauteen ja myös nautin (mahdollisesta) oireettomuudestani! :)

Tsempit kaikille oireiden tai oireettomuuden kanssa! :happy:
 
Mä katsoin laskurilla, että ylihuomenna pitäis sydämen alkaa sykkimään. Mietinkin pitäiskö vähän muuttaa sitä ar-ultran aikaa, jonka varasin ennen joulua. Jos kerran toisen tytön raskaudessa on ehkä 5+6 nähty ultralla sykkeet. Mulla ultra on omien laskujen mukaan ennen joulua 6+6.

Tässä raskaudessa on tietynlainen pelko syyskuisen kkm:n takia mutta muuten oon luottavaisin mielin.
 
Liityn ensikertalaisena mukaan. Eilen plussasin ensimmäistä kertaa elämässäni ja viikkoja kasassa ehkä n. 5+0. Testitulos oli tosi selkeä, enkä ole uskaltanut testata enää uudestaan. Lapsettomuushoitoja on takana 1,5 vuotta sisältäen kaksi koeputkihoitoa, eli plussaus oli erittäin toivottu ja onnellinen uutinen.
 
Liitynpä minäkin tänne. Tänään 5+0. Menkkojen piti alkaa keskiviikkona 28.11. Tein illalla testin, josta sain roskishaamun. Perjantaiaamuna tein uuden ja testiajan sisällä tuli haalea viiva, vähän vahvempi tuli sunnuntaina, muttei vieläkään kunnolla. Testissä sanottiin, että viivan värillä ei ole merkitystä. Ostin silti vielä yhden eri merkkiä ja seuraavana aamuna sain melko heti viivan, mutta ei ollut sekään kunnolla väriä ottanut. Oireita kuitenkin on etova olo, vatsan turvotus ja kipeät rinnat. Lapsi olisi kolmas ja luotan kaiken olevan kunnossa Varasin joulunalusviikolle varhaisultran ja neuvolan.
 

Liitteet

  • 20181206_224412.jpg
    20181206_224412.jpg
    677.2 KB · Katsottu: 52
Mä nyt sitten tein testin (neljä testiä :grin) ja pakko se on tyytyväinen olla! :) Km-kierrossa testiviiva ei missään vaiheessa (edes rv 6+4) ollut kontrollia tummempi, mutta nyt on! Jee! :happy:Nyt loppuu mun testaamiset. Mä oon onnellisesti raskaana, kunnes toisin todistetaan! :Heartred
Nyt menossa 5+6.
 

Liitteet

  • 20181207_041214.jpg
    20181207_041214.jpg
    799.5 KB · Katsottu: 36
  • 20181207_041256.jpg
    20181207_041256.jpg
    347.9 KB · Katsottu: 38
Liityin elämäni ekaa kertaa tälle foorumille vaikka kolmatta kertaa tuli plussattua. :Heartpink Kaksi lasta siis jo on. Tämä kolmas on pieni yllätys, ns toivottu vahinko. laughing7 Todella epävarmoilla fiiliksillä tosin olen, tein testin keskiviikkona kun maanantaina alkanut vuoto ei täsmännyt kuukautisten kanssa (vuoto paljon normaalia vaaleampaa). Vuoto jatkuu nyt viidettä päivää samanaisena mutta testiviivat vaan tummenee. Jännityksellä odotan miten tässä käy, kahden ensimmäisen kohdalla ei ollut mitään tällaista.
 
Esikoisesta en plussannut heti ku ois menkat pitäny alkaa. Niin nyt tein vasta ku 5 päivää myöhässä! Selvä plussa.

On myös ollu vilu & väsy!
Mitään oireita ei esikkoa odottaessa ollu koko ekana kolmanneksena
 
Kyllä mun kai pitää jo uskoo, kun viiva vahvistuu. Nyt dpo 11. Menkat ei ainakaan alkaneet. Tuossa alimpana tämän päiväinen, kun en malttanutkaan huomiseen aamuun enää odottaa. Rakossa ollut vaan pari tuntia ja silti tuli vahvempi. Meiän esikoinen, pieni elokuinen. Toivottavasti kaikki menee vaan hyvin. :Heartbigred:Heartpink
 

Liitteet

  • IMG_20181208_182813.jpg
    IMG_20181208_182813.jpg
    649.3 KB · Katsottu: 51
Varovasti liityn mukaan, eilen tein testin johon selkeä plussa. Rusehtavaa vuotoa tullut vähän nyt kolmena päivänä, nyt olis menkkojen aika. Toivottavasti vaan normaalia alkuraskauden tiputtelua, esikoisesta ei kyllä sellaista ollut, mutta aika näyttää!
 
Ajattelin uskaltautua mukaan tänne. 30.11 tein positiivisen testin, huomenna ois aamusta gynelle aika ultraan kattomaan mitä löytyy. Rv5+0 pitäis olla nyt mut harmaita hiuksia aiheuttaa vaaleneva raskaustesti.
Vauva ois kovin kovin toivottu. Esikoinen täyttää muutaman kk päästä 5vuotta ja toista lasta yritetty siitä saakka ku esikoinen oli 6kk vanha.
Vuoden verran ollu lääkitys jotta saatais raskaus aluille ja nyt ois näin mahdollisesti käyny.
Kuvassa olevasta testistä ensin vähän tummu ja nyt sit alkanu vaalenemaan, mutta on vielä kummiskin positiivinen. Piinaava viikko takana ja piinaavat tunnit huomiseen aamuun edessä.
 

Liitteet

  • 20181202_133327.jpg
    20181202_133327.jpg
    669.4 KB · Katsottu: 51
Mä katsoin laskurilla, että ylihuomenna pitäis sydämen alkaa sykkimään. Mietinkin pitäiskö vähän muuttaa sitä ar-ultran aikaa, jonka varasin ennen joulua. Jos kerran toisen tytön raskaudessa on ehkä 5+6 nähty ultralla sykkeet. Mulla ultra on omien laskujen mukaan ennen joulua 6+6.

Tässä raskaudessa on tietynlainen pelko syyskuisen kkm:n takia mutta muuten oon luottavaisin mielin.
Olitko millä viikoilla ja millon sulla ois ollu LA? Tääläki oli syyskuussa kkm..
 
Takaisin
Top