Plussia?!?

Pitääkö olla huolissaan, jos r-testi ei ole tummunut yhtään päivien 4+2 ja 4+6 välillä? Toi maanantain eka testi on toi minkä laitoin tän ketjun alkuun. Perjantaina oli saman tummuinen. Eikö sen nyt pitäis olla jo tummempi? :sad001 Digiä en uskalla tehdä, kun km-kiertossa digi näytti vielä 6+ viikoilla 2-3. Ja tunne oli, että kesken menee. Nyt oon yrittäny psyykata itteeni, ettei salama iske kahta kertaa peräkkäin samaan paikkaan mutta mutta... :rolleyes:
Voisko joku teleportata mut kahden viikon päähän varhaisultraan? o_O
 
peruna, Ollaan niin samassa tilanteessa! (Tuolla toisessa ketjussa podinkin tuota oireettomuutta) Mulla ei myöskään juuri ollut tummunut viikkoon testit. Tänään kyllä ehkä oli hitusen tummunut.. Ja alkuraskauden ultraan täytyisi malttaa vielä 2 viikkoa.
Mulla on neuvolan mukaan nyt 5+2 ja omien laskujen mukaan 4+3.
 
Ei mullakaan ole mitään oireita, nännit ehkä hitusen kipeät. Mutta ei muuten, eikä tarvi pissallakaan juosta. Uskon kuitenkin että kaikki on hyvin.

Tsemppiä, eiköhän kaikki teilläkin ole hyvin. :)
 
Ei mullakaan ole mitään oireita, nännit ehkä hitusen kipeät. Mutta ei muuten, eikä tarvi pissallakaan juosta. Uskon kuitenkin että kaikki on hyvin.

Tsemppiä, eiköhän kaikki teilläkin ole hyvin. :)

Sähän sait digiinkin jo 3+ viikot, eli sulla hormoni on noussu jo tosi hyvin! Sulla siis mitä ilmeisemmin kaikki hyvin. Itse vaan vertaan omia tuntemuksia ja viivoja muiden juttuihin eikä sitä pitäis tehdä! :cool: Mutta minkäs analyyttinen ihminen itelleen mitään voi...
 
Joo sain, lähinnä mä ihmettelen tätä vähäistä oireettomuutta esikoisen raskauteen. Kun hänestä oli rinnat niin jumalattoman kipeät, ettei niihin kannattanut edes koskea ja ravasin yötä-päivää pissalla. Pahoinvointi alkoi sitten 6+1, että saa nähdä koska mahtaa tässä raskaudessa alkaa.. Mutta niin ne raskaudet on erilaisia! :)
 
Mä en saa kuvaa liitettyä mutta digi kertoi mulle eilen raskaana 1-2 ja nyt kun testejä on kkm:n jäljiltä reilusti niin testaan varmaan sinne ar-ultraan asti joka päivä. Vielä ei tavistesti näyttäny ku oikeen haaleen tietyssä valossa nähtävän viivan, mutta selkeä ero oli edelliseen verrattuna. Jos onnistun lisäämään kuva myöhemmin niin lisään.
 
Täällä vuotel eilen vähä verta "hommien" jälkeen, lienee normaalia? Toki vedin jo eilen itkut, että hyvin ei pääty tämä. Ikinä ennen ei ole tullut verta, niin toki panikoin ja ajattelen pahinta heti.
 
Täällä vuotel eilen vähä verta "hommien" jälkeen, lienee normaalia? Toki vedin jo eilen itkut, että hyvin ei pääty tämä. Ikinä ennen ei ole tullut verta, niin toki panikoin ja ajattelen pahinta heti.

Mulla tuli myös viime viikolla ruskeaa tuhrua ja oli siinä hieman kirkastakin, kun oltiin peittoja heiluteltu. :pMuistan esikoisen ajoilta samaa.

Mutta mulla tuli nyt myös eilen rusehtavaa pyyhkiessä taas. Ja alavatsaa on jomotellut. Raskaustesteissä ei vieläkään kunnon leffaviivoja oo, joten kovin korkealla ei toiveet tästä raskaudesta oo. Täytyy vaan katsella nyt päivä kerrallaan. :)
Itsekin tiedän että näin alkuraskaudessa kaikki on vielä mahdollista.
 
Mukaan minäkin, menkat pitäis alkaa huomenna. Äsken plussasin. Ja heti mukaan :grin oireita tässä muutamana päivänä jo onkin ollut, mutta jopas silti yllätti.. piti testata vasta muutaman päivän päästä, mutta en malttanut. Parin tunnin pidätyksellä tuollanen vielä haalea, mutta mielestäni yllättävän selkeä viiva.
 

Liitteet

  • IMG_20181203_110922~2.jpg
    IMG_20181203_110922~2.jpg
    419.7 KB · Katsottu: 61
Varattiin aika ultraan 14.12, jolloin viikkoja 6+6, toivottavasti näkyisi jotain ja toivottavasti sielä olisi joku matkassa :angelic:
 
Kai se on uskottava, vaikka jotkut ei herkät halpistestit näyttää negaa edelleen. Eilen illalla sain selkeän plussan CB:n tavistestiin noin 3 tunnin pidätyksellä. Kuvaa en saa lisättyä tänne kun mä en osaa pienentää puhelimella tarpeeks.
 
Hei :)
Jos minäkin uskaltautuisin tänne. Eilen plussasin ( Itseasiassa kolme kertaa, kun en malttanut millään uskoa :grin) Viime kuukautiset alkoivat 5.11,eli todella todella alussa ollaan. Ensimmäistä siis odotan, ja ikääkin vasta 20, joten todella uuden ja jännän asian äärellä ollaan :shy:
 
Näitä testejä en tule enää koskaan hankkimaam tai edes suosittelemaam kenellekään. Herkkyys on 25 ja muut samalla herkkyydellä olevat on näyttäneet selkeää plussaa jo lähes viikon ajan. Kyllä nuokin vahvistuu mutta huomattavasti hitaammin ku muut ja epäilenkin vahvasti tarkkuutta.
 

Liitteet

  • 20181205_074139.jpg
    20181205_074139.jpg
    915.2 KB · Katsottu: 57
Tässä samaan aikaan tehty cb ei herkkä testi ja tää ei jätä arvailuja tuloksen suhteen.
 

Liitteet

  • 20181205_074937.jpg
    20181205_074937.jpg
    634 KB · Katsottu: 43
Täällä tullaan kans varovaisesti mukaan!
Tänään olis Flo:n mukaan pitäny kuukautiset alkaa, mutta eilen päivällä testasin haalean plussan. Testasin kyllä tänä aamuna aamupissasta uudestaan niin oli jo tummempi :happy:

Mulla alko oireita tulemaan viikko sitten. Palelu, nenän tukkosuus/flunssainen olo, lämmöt hieman koholla, rinnat tai paremminkin oikean puolen rinta kipeä (ollut jo 2viikkoa) ja sitten tuli viikon verran tiputteluvuotoa.
Mulla ei yleensä ikinä tota tiputtelua ole, mutta esikoisen kanssa kävi samallailla ennen ku menkat jäi pois. Sitten maanantaina kun lähdin esikoisen kanssa vaunulenkille niin huohotin ku hullu vaikka vauhti ei ollut kummoinen, tuo oli myös aikaisemmassa tuo älytön hengästyminen.
Ja sitten se koomisin. Toissailtana hampaita pestessä yökkäsin. Tota ei tapahdu kuin vain ja ainoastaan alkoholia nauttineena ja edellisessä raskaudessa yökkäsin jokaikinen kerta niin arvasin sitten että eiköhän näin oo käynyt.

Ehkä aavistuksen yllätyksenä tämä tuli, vaikkakin peitto heilui n. 4päivää ennen oletetun ovulaation eli erittäinkin mahdollinen, mutta se olikin ainut kerta tässä kierrossa yhdyntää, että.. johan nappas. Ja vasta viime viikonloppuna puhuttiin ekaa kertaa että tehtäiskö toinen ja tärppi olikin jo käynyt :woot: onneks siis mieskii oli sitä mieltä että tehdään vaan :hilarious: esikoinen täyttää parin viikon päästä vasta 1vuoden että.. tästä kun töihin palaan heti alkuvuodesta niin pääsenkin heti sopimaan uudesta äippälomasta, sikälimikäli ei hassusti käy ennen sitä.
Pitääpi vissiin sinne neuvolaankin soitella, eka meinasin ootattaa tuohon 1v neuvolaan että siellä sanoisin asiasta, mutta siinä taitaa sen verran olla kaikkia rokotuksia ja muita että taidankin soittaa tänään.

Lisäilen itseni tonne listalle kun tiedän tarkemmin lasketunajan. Jonnekki elokuun puoleenväliin se kai sijoittuu :)

Onnea vielä muille plussanneille!!!
 
Mulla on se vähäinenkin nännin kipu hävinnyt, pelottaa vaan ettei kaikki oo hyvin. Kun täysin oireeton!
 
Takaisin
Top