Plussia?!?

Mä varovaisesti tulisin myös mukaan. Erittäin skeptinen olo, viimeisin vei luoton koko hommasta joten ei uskalla edes toivoa kunnolla että pikkuisen saisi. Kotona kuusi lasta (vanhin ens kuussa 12v ja nuorin nyt 1v10kk) ja viimeisimpänä keskeytynyt keskenmeno syyskuun lopussa viikolla 17+2. Toivottavasti nyt ois tuuri mukana, toivon parasta mutta pelkään (todella paljon) pahinta.
 
Tervetuloa uusille plussanneille! Kiva, että alkaa tuleen väkeä niin saadaan juttua aikaan! :)
 
Minulla tosiaan laskettu aika menkoista 4.8, toki voi muuttuakin, mutta mulla yleensä käynnistys tehty rv 39 viimeistään, eli heinäkuulle menisi. Voinko silti olla tässä ryhmässä, kun eihän sitä tiedä, jos nyt ei käynnistykseen joutuisikaan? :)
 
1477D2D4-343E-43A5-B446-9D1A64AB80E4.jpeg

Tein vielä aamulla testin :rolleyes: pakko se on uskoa että tärppi on käyny :p

Mä kans oon nyt täs ryhmässä vaikka epäilenki että syntyy heinäkuun puolella. Esikoinen synty siis 2 viikkoa etuajassa ja jotenki samanlainen fiilis tästä et ajoissa tulee..
 
Neuvola laski lasketuksi ajaksi 1.8, itse laskin 7.8 tai 9.8. Aika huima ero. :D

Mulla on molemmissa aiemmissa raskauksissa ollut ennenaikaisuuden riski, joten yhtälailla saattais syntyä jo heinäkuussa.

Aamun testi.
Selittäis miksi ei leffaviivoi oo tullu, jos omat laskut pitää paikkaansa.
 

Liitteet

  • IMG_20181129_080620__01__01__01__01.jpg
    IMG_20181129_080620__01__01__01__01.jpg
    353.1 KB · Katsottu: 50
Mä en oo vielä soitellu neuvolaan. Ehkä huomenna kun on 5+0.
 
Mulla ois la 2.8. mutta kaikki on käynnistetty ennen laskettua niin heinäkuulle mekin varmaan mennään jos kaikki on kunnossa ja sujuu hyvin.
 
Täällä tänään plussattu 4+3 viikot nyt. Kummin tuo nyt laskettiinkaan..
Meillä nyt toinen kerta kun raskaana, viimeks meni kesken, olis tullu huhtikuinen.
 
Muokattu viimeksi:
Täällä tänään plussattu 4+4? viikot nyt. Kummin tuo nyt laskettiinkaan..
Meillä nyt toinen kerta kun raskaana, viimeks meni kesken, olis tullu huhtikuinen.

Tässä näköjään vastasitkin mun kysymykseen 'Miten vauva sai alkunsa'-ketjussa :D
 
Mä varasin nyt neuvolan, esikoisen ajalta oleva neuvolatäti ei oo ollu enään aikoihin tuolla neuvolassa. Se jäi jossain kohtaa äitiyslomalle ja siirtyi toiseen neuvolaan. Hän oli vaan niin ihana ja lempeä että nyt jännittää sit ihan hitosti mennä uudelle hoitajalle.

Neuvola varattiin 21.12. :)
 
Mulla ei oo mitään oireita, ainoastaan menkat puuttuu.
 
880a740ba537f5a084292cbd8f54b344


Tämä mun viimeinen testaus. Nyt kasvatellaan masua, ja odotellaan varhaisultraa. :)
 
Takaisin
Top