Plussanneita

Mä tiedän myös että la on väärä, kierto 31 pv mutta sitä ei neuvola edes kysynyt. Samoin menkat alkoi eka "tuhrulla" ja 3 pv myöhemmin kunnolla. Kummastakohan lasketaan... la voi heittää jopa 6 pv neuvolan arviosta mutta niin oli esikoisestakin.
 
Josko minäkin tänne liittyisin eli eilen ilmaantui plussa testiin. Vähän yllätyksenä tuli kun en ihan näin nopeasti olettanut mitään tapahtuvan. Pillerit lopetin siis marraskuussa ja sen jälkeen ei yksikään kunnon menkkoja ole näkynyt. Muutaman kerran vähän tiputellut. Oviksen uskoisin olleen kuitenkin joulun aikoihin eli syyskuulle la todennäköisesti. Molemmille tänä on ensimmäinen ja ihan hukassa kaiken kanssa, mutta ehkä se tästä. Lisäksi jatkuvasti epäilys että voinko oikeasti olla raskaana kun menkkamaista kipua ollut nyt viikon ja välillä vähän ruskehtavaa verta mukana.
 
Mä tiedän myös että la on väärä, kierto 31 pv mutta sitä ei neuvola edes kysynyt. Samoin menkat alkoi eka "tuhrulla" ja 3 pv myöhemmin kunnolla. Kummastakohan lasketaan... la voi heittää jopa 6 pv neuvolan arviosta mutta niin oli esikoisestakin.
Varmaan pitäis laskea siitä kunnollisesta vuodosta, ellen oo ihan väärässä :) Neuvolassa kai ne laskee aina 28 päivän mukaan, vaikka ois millaiset megakierrot.
 
Varmaan pitäis laskea siitä kunnollisesta vuodosta, ellen oo ihan väärässä :) Neuvolassa kai ne laskee aina 28 päivän mukaan, vaikka ois millaiset megakierrot.
Niin usein laskee kun ne haluu vaan jonkun about viikot ennen kun sit nt ultras selvii ne oikeet viikot. Näin mun terkka tänään sano kun oli esikon neuvola.
 
Moikkamoi! Täälläkin yksi tänään plussannut. Tuntuu uskomattomalta.. joulukuun alkupuolella poistettiin kierukka, noin viikon kuluttua alkoi menkat ja nyt plussa. Minä kun olin varautunut odottamaan ainakin vuoden ennen kuin mitään tapahtuu.. Toivottavasti tämä pieni pysyisi matkassa mukana! Pientä menkkakipua lievempää nipistelyä on ja kokoajan pitää tarkistaa, ovatko menkat kuitenkin alkaneet :D
 
Mä melkein menetin toivoni jo tänään kun tuli himpun veristä vuotoa, ajattelin että tässäkö tää sitten olikin mutta loppui kuitenkin. En oo kyllä näin hermo heikko ennen ollut. Piti tilata lisää testejä ja katsoa kuinka viivat vahvistuu. No, pian se nähdään.
Jos loppuun saakka päästään niin ei varmaan ennen l.a mitään tapahdu. Mulla tasan seitsemästä raskaudesta kuopuksen synnytys alkoi rv 40+0 ja syntyi sitten 40+1 aamuyöstä. Että enköhän mä täällä vikana oo yhtenä kappaleena ;-)
 
1bc1889a29108dfdb8aaf90e66043cee


Digitestin viikot menee näin..
Itse sain 3+ rv 5+2.
 
1bc1889a29108dfdb8aaf90e66043cee


Digitestin viikot menee näin..
Itse sain 3+ rv 5+2.

Mietin juurikin sitä missä se raja on mennyt saman raskausviikon sisällä, että digissä viikot nousee. Kun 1-2:ssa ja 2-3:ssa on molemmissa rv 4 :)
 
Mietin juurikin sitä missä se raja on mennyt saman raskausviikon sisällä, että digissä viikot nousee. Kun 1-2:ssa ja 2-3:ssa on molemmissa rv 4 :)

Juu, mä pelkään/inhoan/kammoan tuota digiä juuri sen vuoksi, että nuo viikot menevät limittäin ja aiheuttavat(mahdollisesti) turhaa huolta. Viime raskaudessa tein digin kun luulin viikkoja olevan tasan 4+0 ja tulos oli raskaana 2-3. Todellisuudessa olinkin ovuloinut normaalia aiemmin ja oltiin jo 4+4 viikolla.
 
Lisäyksenä... Nyt vasta plussanneena jätän tuon digin teon suosiolla ensi viikkoon. Kaapissa se valmiina kyllä odottelee.
 
Mä melkein menetin toivoni jo tänään kun tuli himpun veristä vuotoa, ajattelin että tässäkö tää sitten olikin mutta loppui kuitenkin. En oo kyllä näin hermo heikko ennen ollut. Piti tilata lisää testejä ja katsoa kuinka viivat vahvistuu. No, pian se nähdään.
Jos loppuun saakka päästään niin ei varmaan ennen l.a mitään tapahdu. Mulla tasan seitsemästä raskaudesta kuopuksen synnytys alkoi rv 40+0 ja syntyi sitten 40+1 aamuyöstä. Että enköhän mä täällä vikana oo yhtenä kappaleena ;-)

Mulla on kumpikin aiempi mennyt viikon tai enemmän yli! Eli aattelin itse reippaasti lokakuussa synnyttää! :grin
 
Mä ajattelin suosiolla jättää tuon digitestin tekemättä. Tulee vaan pahaa mieltä ja huolta jos ei viikot vastaakaan sitä mitä oli itse ajateltu. Ar-ultraan pitäisi tulla julkiselta kutsu toivottavasti parin viikon sisään/päähän. Nyt omien laskujen mukaan 5+4.
 
Mä en tee digiä alussa. Jos tavistestiin tulee punainen viiva on hormonia kehossa.
Mikään testi ei paljasta sitä tuleeko raskaus jatkumaan vai ei.
Ultra on ainut missä näkee tilanteen.
Digi on myös minusta kallis.
Ja yleensä myös vuoto alkaa jos asiat huonosti. Ei aina mutta yleensä.
 
Mä tein viime la.digitestin ja näytti 3+ eli niinku pitiki :) 5+6 ois menkkojen mukaan nyt viikot ja hirvee turvotus päällä! Kävin tänään hakee doplerin kun sain kirpparin kautta edullisesti,kuulee lapsetkin sit toivottavasti sydänäänet :Heartred mut vielä pitää jonkun aikaa malttaa ennenku testaa...
 
Moikkamoi! Täälläkin yksi tänään plussannut. Tuntuu uskomattomalta.. joulukuun alkupuolella poistettiin kierukka, noin viikon kuluttua alkoi menkat ja nyt plussa. Minä kun olin varautunut odottamaan ainakin vuoden ennen kuin mitään tapahtuu.. Toivottavasti tämä pieni pysyisi matkassa mukana! Pientä menkkakipua lievempää nipistelyä on ja kokoajan pitää tarkistaa, ovatko menkat kuitenkin alkaneet :D

Täällä kans yllätti kun niin nopeeta tärppäs! Meni pari kuukautta kierukan poiston jälkeen :) Varauduin kans n.vuoteen :D nyt on ehkä pikkusen hakemista et saa sen ihanan fiiliksen tästä raskaudesta.. jospa sit ku maha alkaa kasvaa ja neuvola käynnit rullaamaan :Heartred
 
Tein plussan 25.12 kun oli viikon verran ollut semmoinen ihmeen pehmoinen olo. Oli pieni ylläri kun 2v mennyt ilman ehkäsyä miehen kanssa ja viimeksi tärppäsi 1,5v sitten mutta se olikin tuulimuna. Tänää tuli käytyä kunnallisella ultrssa ni kyllä sielä pieni sydän sykki vimmatusti :) Laskettuaika olisi 4.9 :)
 
Tilasin raskauskeijulta tuplapaketin digejä, koska haluan nähdä viikkojen nousevan :hilarious: eilen tilasin ja tänään pääsin testaamaan, kun posti toi noin nopeasti testit perille. Tänään viikot 4+4 ja digi näytti (onneksi) 2-3 viikkoa. Ensi viikolla sitten yritän haavittaa 3+ näytölle
 
Takaisin
Top