Plussanneita

Tänään tein reilun tunnin pidätyksellä. Nyt lopetan testailun. Stressiä siitä tulee vain turhaan.
Kuvassa testi märkänä ja kuivana.
Leffaviivoja mä en oo koskaan saanut. En edes rv 6 jne. Kuopuksesta kokeilin.
Nyt on joko 3+5-4+2. Tuohon väliin osuu mun viikot.
 

Liitteet

  • 1515920325624.jpg
    1515920325624.jpg
    67.5 KB · Katsottu: 79
  • 1515920386537.jpg
    1515920386537.jpg
    23.6 KB · Katsottu: 80
Tänään tein reilun tunnin pidätyksellä. Nyt lopetan testailun. Stressiä siitä tulee vain turhaan.
Kuvassa testi märkänä ja kuivana.
Leffaviivoja mä en oo koskaan saanut. En edes rv 6 jne. Kuopuksesta kokeilin.
Nyt on joko 3+5-4+2. Tuohon väliin osuu mun viikot.

Ootko tehny digitestiä?
 
Tervetuloa Imme :-)

Hempuliini:
Tässä mun perjantain testi.
Luonnossa kun vertaan testejä niin on vahvistunut. Mun kamera ja varsinkin värit on huonot.
Itse oon pctestiin luottanut ettei anna väriä ilman syytä.
Mutta aika näyttää onko sekin muuttunut.
Mä saan aina hentoset viivat kun muut saa jo yhtä vahvat.
Näin on ollut aina. Esikon kun kuopuksen kohdalla :-)
Kuopuksesta eka punaviiva tuli dpo 20.
 

Liitteet

  • 1515926911469.jpg
    1515926911469.jpg
    26.9 KB · Katsottu: 70
Meriee, onnittelut! Noin hailusta viivasta arvelisin, että hedelmöittymisestä on korkeintaan pari viikkoa, eli olisit r-viikolla 4. Oliko mitään ovisoireita n. pari-kolme viikkoa sitten?

Tai toinen vaihtoehto että raskaus on selvästi pidemmällä, koska raskaushormonihan alkaa vähentyä jossakin vaiheessa? En kyllä muista tätä mistään virallisesta paikasta lukeneeni, mutta useampaan otteeseen tullut vastaan.
 
Heippa kaikille!
Tosiaan täällä kirjoittelee 23-vuotias, yhden tytön äiti, joka odottaa yllärikakkosta tulevaksi. Vähän pelottaa kun mun miehelle tää tulokas on ensimmäinen ja mun ensimmäinen synnytys oli vähän turhan traumaattinen. Mutta, eiköhän me tästä selvitä [emoji4]
 
:)
e5bada9d39eca5b71ea96c0e052d03d4


Nyt riittää minun testaus..
Sain tuon 3+ digiin ja noin tumma viiva tikussa.
Kunpa kaikki menisi nyt hyvin.
Tyhmänä kysyn mitä viikkoa tuo 3+ vastaa?:happy:
 
Oon tällä hetkel vähän kujalla kun menkoista antaa eri ja oviksesta eri. Pohdin kun sain niin vahvat viivat jo ennen menkkoja ja esikoisesta menkat oli 2pvä myöhässä niin viiva oli haaleempi nt vaihtukin viikolla taaksepäin laskettu. Oon nyt kuitenki menny menkoista lasketulla.
 
Meidän neukku laskee aina 28pv kierron mukaan.
Esim. mulla pisin kierto 32pv.
Aika normi mulle 30-32pv.
Vasta ekan ultran jälkeen suostuvat käyttämään eri la:ta.
Vaikka kertoisin et ovis oli viikon myöhemmin kuin tuolla niiden laskutavalla niin eivät muuta silti laskentatapaansa.
Se on musta aika hassua.
 
Meidän neukku laskee aina 28pv kierron mukaan.
Esim. mulla pisin kierto 32pv.
Aika normi mulle 30-32pv.
Vasta ekan ultran jälkeen suostuvat käyttämään eri la:ta.
Vaikka kertoisin et ovis oli viikon myöhemmin kuin tuolla niiden laskutavalla niin eivät muuta silti laskentatapaansa.
Se on musta aika hassua.
Joo mul siis kierto on aina ollu 32. Mut nyt tosiaan otin ton la 28 kierron mukaan. Oviksen tiedän tarkalleen millon ollu mut se antaa taas ihan toisen lasketun.
 
Ovis antaa oikean :-) mul on epäilys et ovis oli 1.1. koska silloin laski lämmöt 34,7asteeseen. Ja oli kovat kivut.
Mutta ovistestillä en saanut ihan plussaa.
Tuon mukaan huomenna mulla dpo14. Ja vielä 4 päivää siihen kun oon kuopuksesta saanut mitään viivaa testiin. Plussan vahvusen viivan sain dpo 20 eli 5+0. Mulla ei selvästi erity hormoni pissaan kovin hyvin.
 
Ovis antaa oikean :) mul on epäilys et ovis oli 1.1. koska silloin laski lämmöt 34,7asteeseen. Ja oli kovat kivut.
Mutta ovistestillä en saanut ihan plussaa.
Tuon mukaan huomenna mulla dpo14. Ja vielä 4 päivää siihen kun oon kuopuksesta saanut mitään viivaa testiin. Plussan vahvusen viivan sain dpo 20 eli 5+0. Mulla ei selvästi erity hormoni pissaan kovin hyvin.

Mul tulee mikreeni aina kerran kuussa niin siitä tiedän et ovis on sillon, kun sattuu olemaan juuri niihin aikoihin kun oviksen pitäs olla. Oviksen mukaan olis mun synttäripäivä.:woot:
 
Takaisin
Top