Plussanneita

1b8754d0de13f186b146fc7f41c5e598


Jokohan plussaan vois luottaa...
Ylin testi 1.1. päivällä otettu, seuraava 2.1. aamulla,
Sitten 3.1.
Ja tummin tältä aamulta...
 
Onnea täältäkin plussanneille! :happy: Tein testin lauantaina ja positiivinenhan se oli. Tuli vähän yllätyksenä kun esikoinen on vasta kohta 8kk, eikä ihan näin nopeasti ollut tarkoitus sisaruksia yrittää saada. Lopetin pillerit marraskuussa, koska vuodin tyylin joka toinen viikko. Noh kuinkas siinä sitten kävikään... Heti pillereitten lopettamisen jälkeen vuosin taas, ja ne oli sitten varmaan ne ekat oikeat menkat. Siitä parin viikon päästä tuntui kipua vasemmalla puolella munasarjoissa, ja tajusin vasta myöhemmin, että ehkä se tarkoitti sitten ovulaatiota. Näillä mennään ja onhan se ihanaa! Mulla olikin jo kesällä kauhee vauvakuume kun esikoinen syntyi toukokuussa :dummy:
 
Mä plussasin toissapäivänä, jee! Nyt jäitä hattuun vaikka tekis mieli tuleville isoveljille (4- ja 6-vuotiaat) jo kertoa LA olis viimeisten menkkojen perusteella 11.9.18. Mies hörähti nauruun kun tajus mikä päivä tuo on. "Nine Eleven" - on ainakin helppo muistaa. Btw, mies on itse syntynyt 6.9
 
Ilmottaudun minäkin plussanneeni!:happy:
Eka suhkot vahva plussa saatu 29.12 ja siitä on viivat vahvistunut hyvin:Heartred la 9.9.18

Eka ultra kolmen viikon päästä ja neljäs raskaus,kaksi onnistunutta plus keskeytynyt keskenmeno keväällä rv10.

Täällähän on mukavasti plussanneita,onnea kaikille!:happy:
 
Olipa ärsyttävä tehdä aamulla raskaustesti kun huomasin heti että testi oli jotenkin viallinen. Siinä oli jo valmiiksi levinnyt sitä punaista väriä. Mulla neljä testiä kaapissa ja kaikki samanlaisia. Tein sitten kaksi ja eri vahvuiset viivat tuli... Mä kun oon antanut itselleni luvan tehdä testi joka aamu kunnes tulee kontrollia vahvempi testiviiva. Nyt vaan harmittaa jos kaupassa muutkin testit on samaa erää ja kaikki viallisia... Mulla rv 4+1 ja varmaan huomenna tulis jo vahvempi viiva jos vaan olis toimiva testi...
 
Olipa ärsyttävä tehdä aamulla raskaustesti kun huomasin heti että testi oli jotenkin viallinen. Siinä oli jo valmiiksi levinnyt sitä punaista väriä. Mulla neljä testiä kaapissa ja kaikki samanlaisia. Tein sitten kaksi ja eri vahvuiset viivat tuli... Mä kun oon antanut itselleni luvan tehdä testi joka aamu kunnes tulee kontrollia vahvempi testiviiva. Nyt vaan harmittaa jos kaupassa muutkin testit on samaa erää ja kaikki viallisia... Mulla rv 4+1 ja varmaan huomenna tulis jo vahvempi viiva jos vaan olis toimiva testi...
 
Minäkin voisin liittyä tänne :) plussasin lauantaina :Heartred tänään soitettu neuvolaan ja eka aika. 1.2. :) L.A. ilmeisesti menkkojen mukaan 11.9 :) nyt meillä on 3,5v poika ja kohta 6v typykkä :) tuli kyllä aika yllättäen kun poistatin kierukan lokakuussa ja tokasta kierrosta tärppäs,olin varaitunu paljon pidempään odotteluun! Ei oo oikein sisäistäny vielä!
 
Moi vaan ja onnea kaikille muillekkin plussanneille! :) Täällä myös plussattiin tänään! Meille tämä tuleva on kolmas lapsi ja laskurin mukaan laskettu aika olisi 4.9.
Olin jo melko varma plussasta, koska menkat oli jo viikon myöhässä.
Jännitää, pelottaa ja samaan aikaan olen ihan innoissani :D Ei meidän pitänyt tehdä enää kolmatta, mutta tässä sitä taas ollaan.

Sama homma,ei pitäny ei! :D 3 lasta,huhheijjaa :D välillä tuntuu kyl hurjalta ku aattelee,ei oikein sisäistä koko hommaa.
 
Täällä plussannut viime päivinä ja viivat vahvistuu. Pelkään, koska kuukautiset alkaisi vasta loppu viikosta parin päivän kuluttua. Normi raskaustesti näytti jo vkoa ennen kuukautisia ja hailakan viivan. En olisi testannut silloin ellen olisi herännyt unesta jossa tein pos. Testin. Epäilen hieman omaa kiertoa vaikka suht tasainen ollut, laskureiden mukaan la osuisi 20.9. paikkeille. En uskalla sanoa miehelle ennen kuin näen ettei mene kesken luonnollisesti kuukautisten myötä heti alkuun.
 
Mä liityn varovaisesti tänne :shy: Sunnuntaina sain hailakan viivan ja tänään aamulla oli selkeesti vahvempi :) LA olis 19.9 ja ekaan neuvolaan varasin hätäsenä äsken ajan 13.2 :rolleyes: Esikoinen meillä on 1,5v
 
Moikka

Onnea kaikille plussanneille!

Täällä kans yksi ilmoittautuu mukaan. La olisi jotain 17.9 laskurin mukaan. Mulla on keväällä 6 vuotta täyttävä tyttö sekä juurikin syyskuussa 2 vuotta täyttävä tyttö. Menoa ja meininkiä. Vähän vielä ihmeissäni plussasta.

Zalla87 tein saman testin kuin sinä mut mulle tuli paljon haaleampi viiva. Voisko johtua että on kuitenkin vielä niin alussa. Muistaakseni noista aikasemmista raskauksista tuli kuitenkin näihin aikoihin tummempi viiva( tai sit en vaan enää muista :D)

Sandy: ollaan taas samassa ryhmässä :) Luin tuolta teidän tilanteen, tsemppiä sinne :)
 
Hei, minäkin ilmoittaudun! Onnea kaikille plussanneille!

Kirjoittelin vajaa vuosi sitten lokakuisten listalle, mutta maaliskuun puolivälissä raskaus todettiin tuulimunaksi ja kaavittiin pois. Sen jälkeen on sitten odoteltu plussaa turhaan, ja ekaakin plussaa ehdittiin tehtailla melkein 1,5 vuotta. Nyt ennen joulua pidettiin pari kuukautta yritystaukoa kun alkoi stressata liikaa, ja paussin aikana aikana ajatukset veti mukavasti muualle kaukomatkan suunnittelu joululomaksi. Reissulla sitten jatkettiin yrittämistä ja nyt kotiin tultua, menkkojen oletettuna alkamispäivänä, tuli plussa testiin: http://aijaa.com/Sv9rFZ :) Oireista jo vähän osasin tuota odottaakin, on ollut rintojen aristusta ja lievää hönttiä oloa mahassa mitä ei normikierroissa ole, ja tavanomainen menkkoja edeltävä tiputtelu puuttui. Varovaisesti iloitaan vielä, ar-ultraa odotellessa...

Ikää meillä 36 ja 42 v. Asutaan miehen kotimaassa Etelä-Euroopassa, mutta jos kaikki sujuu hyvin, niin Suomessa kyllä mieluiten synnyttäisin.
Laskurin mukaan la 18.9. ja esikoinen työn alla.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top